Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3

Mikähän lie sumea algoritmi sitten käytössä... Mä olen noin tasolta 10 asti päässyt lähtemään kuutosruudusta. No, medium-tasolla minä luuseri ajelen yleensä ellei oma auto ole vähintään samaa luokkaa kuin nopein AI-auto, joten kyllä tietokonekuskeista ohi pääsee tuntemattomammallakin radalla.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

R3 championshipissä ja driver lvl 32. Paras PI koko kisassa ja aloitan eturivistä. Jotenkin kun tätä peliä pelaa pidemmälle ja pidemmälle, niin tuntuu, että tässä olisi pientä viilattavaa enemmän kuin Forza kakkosessa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

^Jos se onkin kuskin taidosta, ei levelistä kiinni? Vitsi vitsi :D
Kai siihenkin joku logiikka on, mutta todistajalausuntojen perusteella ei kumpikaan täällä esitetyistä ainakaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Minulla tuo lähtöruutu tuntui nousevan uratilassa vuosien edetessä. Aluksi lähdettiin perältä ja myöhemmillä kausilla oltiin jo melkein eturivissä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Jotenkin loppu innostus ku pitäs pelata jotain C sarjan championshippiä, hohhoijaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Heh, ei nuo R -luokkien autot meinaa pysyä lainkaan hyppysissä. Aika vihaisia pelejä, varsinkin kiihdytyksissä. Joutuu varmaan nöyrtymään jossain vaiheessa ja laittamaan luistonestoa päälle.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Kovasti houkuttelis tämä peli. Omistan kuitenkin boxin Arcade version.
Jos ostan tämän nyt ja toivon jouluksi vaikka kovoa sekä ratti/poljin settiä. Kai tuolla padilla alkuun pääsee?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Oma korsi kekoon - olen aina lähtenyt joko kahdeksannesta tai kuudennesta ruudusta. Year 3 menossa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

ProZeron rattikombolla pääsin kolmatta Forzaa kokeilemaan ja voihan poijjaat, kuinka mahtava peli voikaan olla.
Alkupään pikkukipoilla en saanut tuntumaa mitenkään, mutta Audi R8 oli aivan uskomattoman mahtava auto ajella.

Tuosta kaasu on/off-nillityksestä täytyy kyllä sen verran vielä mainita, että ainakin allekirjoittanut sai microsoftin omalla rattipoljin-setillä aivan realistisesti pientä pintakaasua ja vähän raskaampaakin pintakaasua.
Eli toimii niinkuin tosielämässäkin.

Ja onhan se nätti :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Oma korsi kekoon - olen aina lähtenyt joko kahdeksannesta tai kuudennesta ruudusta. Year 3 menossa.
Itsellä season 2 menossa ja seitsemännestä ruudusta lähdetään liikkeelle. Ensimmäinen vuosi tuli startattua sijalta 8.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Ostin tossa Lamborghini Gallardon 110k (Vakiona A sarjassa), viritin sitä 80tonnilla ja nyt se on R3 sarjassa :) Ihan mukava peli mutta ei vieläkään pärjää Corvetelle.. *shocked*

e: Hikinen drag race voitto

Täähän jo kuulostaa hyvätlä, että vihdoin voi päivittää myös noi muut autot R-sarjoihin. Vai onko päivitysmahdollisuus vain R3 sarjaan?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mitä autoja käytätte driftaamisessa. Itse käytän BMW M3 E36 ja Rabbit GTI:D autoja enimmäkseen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mitä autoja käytätte driftaamisessa. Itse käytän BMW M3 E36 ja Rabbit GTI:D autoja enimmäkseen.

Mulle jotenkin sopii käteen helvetin hyvin toi Shelbyn tuunaama uusin Mustang! Vääntöä piisaa niin paljon että se jaksaa vääntää hitaatki mutkat ja ylämäet sivuluisussa. Kyllä siihen joutu kaaret laittamaan ja painoa ottaan pois, mut hemmetin hauska ajaa kun menee just sinne minne käskee. En tiiä miks en vielä oo saanu innostusta noista riisikuppien sladittamisesta.

Niin siis toistan kysymykseni @ KonsoliFIN ylläpito, onko tulevaisuudessa mahdollisesti jotain KFIN Tournamenttia tiedossa?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mitä autoja käytätte driftaamisessa. Itse käytän BMW M3 E36 ja Rabbit GTI:D autoja enimmäkseen.

Eilen testailin tappiin viritetyllä -71 bemarilla. Kierroksella sai vain ~45k kun puolet sladeista päätyi kaiteisiin. Täytyy ehkä hieman vähentää tehoja jos vehkeestä tulisi helpommin käsiteltävä. :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

"Kovasti houkuttelis tämä peli. Omistan kuitenkin boxin Arcade version.
Jos ostan tämän nyt ja toivon jouluksi vaikka kovoa sekä ratti/poljin settiä. Kai tuolla padilla alkuun pääsee?"

Padilla pääsee alkuun hyvin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Driftaus on jäänyt itellä toistaiseksi vähemmälle, mutta tässä on alettu jo tekemään itelle sopivaa pirssiä sitä varten :)
Jos jotakuta kiinnostaa, niin storefronttiin latailin oman design version suomalaisesta poliisiautosta, tosin s60 volvoon sovitettuna. työn alla jo kovemmalla panostuksella tulossa toinen saabiin. Hakusanaksi vaan poliisi.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

No niin peli tuli hankittua perjantaina, kohtuulliseen 45e hintaan HMV:stä.

Ensimmäisenä pisti silmään ajomallinnus, se ei ole Race Pron veroista, auton takaa kun katsoo niin näkee aika selvästi että autossa on yksi piste jonka ympärillä se kääntyy. varsinkin takavetoisilla huomaa tämän selkeästi. Täten luistot eivät tunnu luonnolliselta,kuten Race Pro pelissä oli. Joten laitoin sen takia luistoneston päälle.

Mutta muuten peli on hauska, rewind toiminto on hyvä, pl se viimeisen kierroksen mutka, hard vaikeustaso antaa tarpeeksi haastetta ja rewind toimintoa tulee käytettyä ahkerasti. AJomalli on mukavan irti tiestä, esim kaasun nosto kiristää ajolinjaa etuvetoisella kuten pitääkin, harmi vaan tosiaan että luisto tuntuu vähän keinotekoiselta, mutta luistonesto päällä ja ajovakautus pois päältä auto on silti aika hauska vietävä.

Ohjaus tuntuu vähän hitaalta alkuun ja steering lockia olis voinut olla lisää, mutta nyt on siihen jo tottunut.

Kojetaulunäkymä toimii muuten hyvin, mutta jokaikisessä autossa istutaan liian korkealla, olis kiva pystyä säätämään ajoasentoa alaspäin kuten esim Test Drivessä.

Grafiikka on nättiä ja radat hienoja ajella.

Erityishienous on autojen modaaminen, voi vaihtaa vetotapaa, voi vaihtaa moottoria yms.

Tallista löytyy nyt muutama mielenkiintoinen pirssi, esim Renault Clio V6, vapaastihengittävä, n. 460hv ja 3.2l koneella, sekä Alfa Romeo Brera, moottori vaihdettuna Alfa V8 koneeseen ja mekaanisella ahtimella, n., 550hp. Alunperin auto oli vielä muutettu takavetoiseksi, mutta muutin sen sitten takaisin 4wd.

Tämä on just pelin hienous, kun voi muokata mielesensä auton ja vaihtaa vetotapaa sekä konettta.

Eli ei realismin huipentuma mutta mukava ja hauska peli kisata sekä rewind toiminto on loistava.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Itselle Forza3 on lievä pettymys. Missä tässä näkee omat parhaat kierrokset, jos ei ole verkossa? Leaderbordista näkee, jos on verkossa, mutta mielestäni F2:sessa tämä oli paremmin tehty. Itse siirsin boxin toiseen huoneeseen mihin en saa nettiä, mutta ilmeisesti on hankittava se wlan palikka jostain.

Muutoin peli on samaa Forzaa, kuin aikaisemminkin, mutta hiukan paremmilla graffoilla ja ratoja on enemmän. Ajettavuus on onneksi kunnossa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Ostin sitte eilen ihan fiiliksissä ratin ja kylläpäs on totuttelemista kun kaikki pelit olen tähän asti pädillä kiskonut menemään. F2:sta tutut radat aika hyvin hallussa, mutta kyllä nyt täytyy opetella säätämään ja ajamaan autoja eri lailla.

Yksi todella ärsyttävä asia kun on kämmännyt ja laittaa takaisinkelauksen päälle niin FF heiluttelee rattia myös kelauksen aikana - mikäs prkleen järki tossa nyt on?

Ja mistä sen hemmetin teeman saa kun peli on limited edition? :mad:
 
Ylös Bottom