Kalifornia Jani
New Member
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)
Suomessa käsittääkseni ei wii ole myynyt yhtään niin hyvin kuin ps3 tai xbox 360? Kyllähän tuo wiin hinnanalennus on enemmän kuin lähellä! Move noinkin kalliilla hinnalla ja sports champions pelillä myy noinkin hyvin. Wiillä on mielestäni silti peleistä tietävälle etu, että pelejä saa esimerkiksi briteistä erittäin halvalla noin 4-5 kuukauden päästä pelin julkaisusta. Wii pelit eivät ole myyneet ja wiillä pelintekijät kuten "popcorn arcade" osaavat myös tämän rahastuksen ja pelaajien pelit eivät myy tarpeeksi hyvin tai ne lähtevät myymään liian tasaisella vauhdilla.
En tiedä sitten kuinka core-pelaajia nämä moven ostajat näin loppujen lopuksi on.
Big Brother-ohjelmassa mainostetaan tätä oletko huomannut?
aika läppä. Minua huolestuttaa vähän tuon pointterin virhedata kun sitä heilutetaan liikaa, tämä ilmiö on myös wiin motion plussassa jos sen vaikka heittää täysillä maahan, se täytyy uudestaan kalibroida. Wii on mielestäni enemmän core meininkiä vaikka alelaareissa nämä minun mieleeni olevat pelit ovatkin. Ainakin briteissä shovelwaren joukossa on helmiä halvalla saatavilla! Ja olihan tämä mainostus e3:n jälkeen loppujen lopuksi tällainen onnistuminen sen kevin butlerin kanssa täytyy myöntää. Välillä haukutaan kilpailijoita ja sitten ylistetään pelaamisen parhautta.
Wiillä on silti etumatkaa myynneissä kilpailijoihin. On kuukausittain wii sports resorttikin ollut, brittien tilastoissa top 10:ssä aina välillä, muistaakseni. Siinä minun analyysi tilanteesta wii lasien läpi tietenkin, minä olen valintani tehnyt jo 2006 ja se oli Wii60 ja ps3:n suhteen lähdin odottelemaan ja eipä se vieläkään ole tarttunut kaupoista mukaan.
Vaikuttaisi siltä, että Move on myynyt varsin hyvin jos kauppojen hyllyjen kertomaan on uskomista. Pari kertaa olen Helsingin kauppoja kiertänyt, viimeksi tänään, ja aina yksittäin myytävät Move-ohjaimet ovat loppu.
Kaltaiseni terävä analyytikko voi tuosta vetää johtopäätöksen, että Move on houkuttanut erityisesti niitä pelaajia, joilla Eye-kamera on ollut jo ennestään joko Eye of Judgment tai Playstation Pet peruina, tai erikseen ostettuna. Uskoisinpa, että kyse on nimenomaan hard-core pelaajista, ei satunnais-casual yleisöstä.
Suomessa käsittääkseni ei wii ole myynyt yhtään niin hyvin kuin ps3 tai xbox 360? Kyllähän tuo wiin hinnanalennus on enemmän kuin lähellä! Move noinkin kalliilla hinnalla ja sports champions pelillä myy noinkin hyvin. Wiillä on mielestäni silti peleistä tietävälle etu, että pelejä saa esimerkiksi briteistä erittäin halvalla noin 4-5 kuukauden päästä pelin julkaisusta. Wii pelit eivät ole myyneet ja wiillä pelintekijät kuten "popcorn arcade" osaavat myös tämän rahastuksen ja pelaajien pelit eivät myy tarpeeksi hyvin tai ne lähtevät myymään liian tasaisella vauhdilla.
En tiedä sitten kuinka core-pelaajia nämä moven ostajat näin loppujen lopuksi on.
Big Brother-ohjelmassa mainostetaan tätä oletko huomannut?

Wiillä on silti etumatkaa myynneissä kilpailijoihin. On kuukausittain wii sports resorttikin ollut, brittien tilastoissa top 10:ssä aina välillä, muistaakseni. Siinä minun analyysi tilanteesta wii lasien läpi tietenkin, minä olen valintani tehnyt jo 2006 ja se oli Wii60 ja ps3:n suhteen lähdin odottelemaan ja eipä se vieläkään ole tarttunut kaupoista mukaan.
Viimeksi muokannut moderaattori: