Vastaus: Cod 4 turnaus: työnimi "Final Countdown"
Turhaa kitinää sääntöjen suhteen jokaiselta.. Imo jonkun vain pitäis koota yksin säännöt ja tehdä triidi ja laittaa homma polkemaan. Se jota ei säännöt kiinnosta niin ei tarvitse osallistua.
Mielipiteet ovat kuin persreiät. Jokaisella omansa. Kerron omani. Kun tästä Fedun kanssa talvella puhuimme tai palkintoja aloin hommaamaan niin ei käynyt mielessäkään, että pelaisimme HCSD-säännöillä. Kävikö Fedulla? Haluan selventää, että en palkintoja tarvitse enkä niitä edes varmasti saa. Palkinnot ovat lisämauste ja houkutin skenelle.
TDM on silkkaa ase- ja lokaatiohuorausta. Parempi tiimi/johdossa oleva tiimi linnoittautuu johonkin nurkkaan. Toiset juoksee kuolemaan. Ei hyvä.
HCSD on argh... hidasta, kämppivää munkittamista jossa palkitaan passiivisuudesta. Se on ihan turha valittaa, että "mutta kun normihealthilla ei kuole!" kun osa normia pelaavista pelaa ilman stoppingpoweria ilman mitään vinkumista. Mistähän tuo johtuu? Lisäksi suurin osa meistä tuntuu haluavan pelata tätä ihan normihealthilla ja health regenerationilla. HC;n kannattajat ovat kuitenkin mielestäni nykyään vähemmistö aktiivisten Cod4-pelaajien joukossa. Tai sit mulla on vain promode-pelaajia kaverilistalla nykyään.
Promod... hyvät säännöt, kilpaillullista pelaamista sekä melko laaja kannatus vielä aktiivien skenessä. Toisaalta taas tuota ollaan jo pelattu. Lisäksi promodesäännöt voivat "pelottaa" siihen tottumattomia pois turnauksesta? Toisaalta osa porukasta vierastaa tuota ihan turhaan. Melkein samaa SD;tä se on kuin muutenkin.
Normi SD joillain muutoksilla on minun mielipiteeni (3xfrag pois, RPG, GL, LMG;t pois. Tiedämme kaikki miksi. Muita aseita en näe tarpeelliseksi bänniä. Ehkä jotain pientä viilausta lisäksi mutta hyvin pientä). Tai sit Promod nykyisellään kun se tuntuu hyvin toimivalta.
Tiimeistä: minun on vaikea hahmottaa miten se onnistuisijos aletaan kapteeneita hommaamaan ja pelaajia tiimeihin "arpomaan". Nykyiset ja tulevat klaanit ja rändömisekatiimit. Ei tää nyt niin vakavaa ole. Jos jollain klaanilla on liian kova rosteri niin mun mielestäni pitää ajatella, että se klaani on todellakin onnistunut rekrytoinnissa. Hyvä ne.
Jos joku klaani ei ole kyllin kova niin voivoi. Hommatkaa perhana rosteriinne parempia pelaajia. Jos sekatiimi on ylivoimainen niin sitten on. Jotkut haluavat pelata tuttujen pelaajien kanssa. Ei siitä saa rankaista jos se tuttu pelaaja sattuu olemaan taitava? En mie ainakaan mielelläni pelaisi joukon rändömien kanssa. Mitäs jos mie en ole sen kanssa edes puheväleissä enää? Sellaisiakin skeneen sopii. Jos joku klaanilainen ei sovi klaanin rosteriin niin tekee vaikka Red- ja Black-tiimit klaanin ulkopuolisilla vahvistuksilla. Tässä taitaa olla mun asiat tässä vaiheessa. Yllätyin tästä säätämisen vaikeudesta. Staminalla ja Junnulla oli minusta järkevimmät postaukset koko threadissa.
Edit: turnauksen lopullinen nimi tulee kantamaan sponsori-yrityksen nimeä. Asia on sovittu Xshavan ja Fedun kanssa. Esim. Cod 4: Pelimies.fi SD-liiga tai Cod 4; The Final Coundown by Pelimies.fi liiga. Asian päättävät allekirjoittanut ja Fedu. Ehdotuksia otetaan vastaan pikaviestillä. EI TÄHÄN KETJUUN.