Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Eipä tuo kamerakulma sinänsä kaukalon kokoon tietenkään vaikuta, toki se voi luoda erilaisia mielikuvia. No oli miten oli pitkälti kanssasi samoilla linjoilla - kaukalo ei todellakaan ole liian iso.

Ei tietenkään vaikuta kokoon, mutta paljonkin mielikuvaan. Peleissä joka ikisessä kamerassa on määritelty field of view. Esimerkiksi voisi ottaa minkä tahansa PC ajosimulaattorin missä saat itse vaihtaa FOV asetusta. Erittäin kapealla FOV:illa saadaan esim 90 asteen mutka näyttämään melkein suoralta, ja päinvastoin joku helppo mutka näyttämään tosi tiukalta leveällä FOV:illa. Tietenkin itse mutka ei muutu miksikään ja se ajetaan täsmälleen samaa nopeutta kuin aiemminkin vaikka se näyttääkin täysin erilaiselta.
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Mielestäni, jos nyt puhutaan lätkäpeleistä (tai vaikka fudiksesta) niin ei se miltä ne pelaajat näyttää ole oikeasti se tärkein asia.Sitä paitsi ei 2k10:n pelaajamallinnukset karmeasti ole Nhl10:ä jäljessä, jos ovat ollenkaan. Pelattavuus on ehdottomasti tärkein asia ja se oli mielestäni kunnossa 2k8:ssa ja 2k9:ssä ja tottakai myös tuleee olemaan 2k10:ssä. Toki pelattavuus on varmasti hyvää myös NHL10:ssä, sitä en kiellä, mutta oikeasti ne pelaajien naamat ei todellakaan ole se pääasia. Sen verran tänään ... :)

No siinä viestissä oli vähän huumoria mukana enkä tod tarkottanut että grafiikat on pääsasia, näytin vaan, että kyllä mäkin osaan sanoa minkätahansa pelin vahvuuksia monella eri tavalla, jotta niitä tulisi enemmän :rolleyes:
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Joo-o mitä tuohon nyt sanoisi, vaikkapa että jokaisella omat näkemykseni. Mielestäni olen sen verran paljon niin oikeaa kuin virtuaalilätkääkin pelannut, että voi EA:n sanoa muistuttavan paljon enemmän "oikeaa lätkää". Eivät nuo 2k:n uusimmat videot kyllä hirveitä ole antaneet odottaa, suoraan sanottuna laittoi naurattamaan, että tässäkö se joidenkin paljon hehkuttama peli nyt sitten on. Tuo koko pelin ilme, pelaajien luistelutyyli ("tarpovat suossa"), laukaukset, jopa selostaja ja melkein joukkueiden bussikuskitkin ... ottavat päähän :D! Grafiikka on parantunut siitä +

Oon kyllä ihan samaa mieltä kaikista asioista tossa! Luistelu näyttää ku ois 50v misten suopotkupalloharjotukset menossa joissakin kohtaan, ja esim maalin jälkeen pelaajat tuulettelevat ja liikkuvat samaan aikaan ihan suorastaan naurettavan epärealistisella tavalla. Myös laukaukset ovat 2K:lla välillä aikasen naurettavia, vedot näyttävän lähteä 400km/h, sekö sitten on realistista lätkää :confused: Toki on 2K:lla muutama asia paremmalla mallilla kuin EA:lla. Esim. nuo aloitusta ennen nähtävät pyörähdykset ja pelaajien ''aloitukseen luistelu'' vaikuttaa todella hienolta ja luo realistista vaikutelmaa. Ja myös aloitukset, että aloitukset eivät aina pääty ensimmäisestä kiekon mudotuksesta kuten EA:lla tuppaa tapahtumaan. Myös alku''seremoniat'' 2K:lla ovat hyvällä mallilla, mutta minua itseäni häiritsee paljon enemmän, että maalivahdit näyttävät todella paljon huonommilta kuin EA:n peleissä ja, että luistelu on EA:ta valovuoden jäljessä, kuin että kiekko ei pompi jostain, ja sekin näytetty korjaavan NHL10:ssä, mutta vasta demot kertovat jonkun verran itse pelistä, videoista voi spekuloida valovuoden, ja tuskin koskaan päästään yksimieliseen päätökseen. Ei mulla muuta sit :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Urheilupeleissä ei graffoilla ole minkään vertaa väliä. Ean lätkästä puuttuu kieltämättä paljon sellaista (tässäkin ketjussa mainittuja asioita) jotka itseäni 2k-sarjassa kiinnostaa. Se että kiekonfysiikat on hyvin mallinnettu ei ole pieni juttu, sillä pelissä pysyy tietty yllätyksellisyys paremmin yllä. Ja sama pätee 2K:n pelaajien loukkaantumisiin, ne yleensä vaikuttaa oikeasti vahingoilta. (Esim. omat pakit törmäävät toisiinsa) Tässä tulee slidereiden merkitys esiin: itse tykkään laittaa loukkaantumisten yleisyyden tappiin asti. Saa haastetta franchise-moodiin ja jokaisessa pelissä on sitten hiukan enempi jännitystä että pysyykö joukkue kasassa vai ei. Ja onhan se realististakin että kauden aikana sattuu ja tapahtuu paljon.

En julista etukäteen kumpi on parempi tänä vuonna, mutta toivon että 2K-sarjan tekijät ovat saaneet rauhassa toteuttaa uudistuksensa. Ja jälki olisi yhtä laadukasta kuin ennen.
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Heitetääs ny teille jotka nyt ootte paremmin seuraillu tota Online pelejä mollemista sarjoista, että mitäs eroavaisuuksia niillä on?
Kummassa parempi joukkuepelisysteemi aka EASHL, meinaa mua ei noi yksinpelit jääkiekossa kiinnosta, vaan kunnon porukan kanssa netin välityksellä. NHL09:ssä en ole pelannut yksinpelejä kuin noin 40 korkeintaan, kun ne nyt vain ei kiinnosta, paitsi jos ei ole tekemistä, eikä pelikavereita = harvoin siis... joten mulle ne sliderit on arvoltaan 0, koska niitähän ei noissa joukkuepeleissä käytetä ollenkaan.
Eli kumpi on realistisempi siellä onlinen puolella, ei 1vs1-peleissä ;)
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Olisipa mukava nähdä edes joskus jotakin kunnon perusteluja joidenkin tiettyjen henkilöiden kommentoinnissa lannan levittämisen lisäksi. Jos olette saamassa rippikoululahjaksenne jälkikäteen EA:n NHL10:n (joka takuulla on hyvä tuote online-peleissä, hyvällä peliseuralla), eikä vanhemmillanne ole varaa hankkia teille 2K10:ä, niin se vaan ei ole riittävän hyvä perustelu sille, että peli olisi umpisurkea, sen grafiikat olisivat "täyttä paskaa" ja pelaajat "rämpisivät" suossa. 2K10 tulee esimerkiksi hyökkäyspäässä tarjoamaan kaikkien aikojen monipuolisimmat harhautusvaihtoehdot, kaiken muun lisäksi. Kaikkia ei EASHL tai online kiinnosta, ja vaikka kiinnostaisikin, niin monelle mm. Franchise tai Season on se oikea tapa pelata peliä. Silloin erittäin järkevä ostos on periaatteessa huijaamattomalla kuminauhaa käyttämättömällä tekoälyllä varustettu haastava peli, jossa pelaajien taitoarvoilla on aidosti merkitystä pelitapahtumiin. Tällöin 2K10 tulee olemaan se yksinpelaamisen ilosanomaa levittävä peli. Toki EA:kin voi olla entistä parempi tälläkin saralla, jos kuminauhamainen huijaaminen tekoälystä on saatu kitkettyä ja kliinisyys pelistä on saatu poistettua.

PS. edelleenkin online-puolella peliseura on se tärkein tekijä, ei pelialusta. Vanhat PC-lätkätkin ovat mukavaa touhua oikeita henkilöitä vastaan. Lukekaapa vaikka täältä konsolifinistä kommentointia ja pelinjälkipuintia EASHLlää käsittelevästä ketjusta. Oksettamaanhan se alkaa, kun muutaman sivun on lukenut. Kaikki syyttely johtuu vääränlaisesta peliseurasta ja asenteesta pelaamiseen.
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Jos olette saamassa rippikoululahjaksenne jälkikäteen EA:n NHL10:n (joka takuulla on hyvä tuote online-peleissä, hyvällä peliseuralla), eikä vanhemmillanne ole varaa hankkia teille 2K10:ä, niin se vaan ei ole riittävän hyvä perustelu sille
Sori, nyt astuit lantaan, jos mua tarkotit tolla, että vanhempani ostavat pelit mulle, meinaa mulle porukat ei oo ostanu reiluun 15vuoteen pelejä, ne ostan minä ihan itse... Kappas, kun olen 30v. Ja mielenkiinnolla vain kyselen, niin sinä 2k-sarjan ylistäjä sitten lyttäät mun kysymykseni tolla, etteikö ole vara molempia ostaa... Mulla on vara ostaa molemmat, mutta peliaikani on hyvin pieni, koska on 3tytärtä sekä eukko, niin ei silloin voi jokaista peliä pelata niin paljon kuin haluaisi.
Siinä siis syy miksi haluan ennen ostoa tietää, näitä juttuja pelistä, EA:n lätkän jo suurinpiirtein tiedän, mutten 2k:n vastaavaa ;)
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Vastasin sinulle Timppa kysymykseen online peleistä, mielestäni rehellisesti ja vetämättä mattoa alta suuntaan tai toiseen, (tosin mainitsin EA:n pelin olevan hyvä siihen tarkoitukseen. 2K:n lätkää en ole pelannut kun muutaman 1 vs 1 matsin onlinessa pelin juuri ilmestyttyä, joten online puoleen on vaikea mennä rehellisesti kommentoimaan. Täältä kyllä pitäisi löytyä tyyppejä, jotka tietävät siitäkin puolesta paremmin, kun ovat pelanneet 1 vs 1 seasonia onlinessa.

Muu viestini sisältö oli aseteltu monikkoon nimeämättä erikseen ja jokainen joka itsensä niistä tunnistaa, voi miettiä kunnon perusteluja asioille jatkossa. Grafikaastakin jotakin luulisin tietäväni, sen verran olen niitä jopa NHL peleihin tehnyt. Esimerkki alla:
kauvosaariga9.jpg


PS. Itselläni on myöskin kaksi lasta, 5 v ja 2,5 v tytöt ja naimisissa olen ollut vuodesta 2003...
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Olisipa mukava nähdä edes joskus jotakin kunnon perusteluja

sunkin teksteistä kyllä näkee että arvostelet näitä kahta peliä vahvasti 2k-lasien läpi, välillä myös ilman perusteluja.
Mutta näinhän tämä menee, tunne on myös tärkeää näitä pelejä pelatessa, ja se vaan tuppaa näkymään myös vertailuissa, perusteluilla tai ilman :)
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

sunkin teksteistä kyllä näkee että arvostelet näitä kahta peliä vahvasti 2k-lasien läpi, välillä myös ilman perusteluja.
Mutta näinhän tämä menee, tunne on myös tärkeää näitä pelejä pelatessa, ja se vaan tuppaa näkymään myös vertailuissa, perusteluilla tai ilman :)

Myönnetään, olen tässä yksinpeliasiassa 2K lasit päässä. Yritän yleensä kyllä jotenkin perustella kantaani, mutta valitettavasti joskus voi ylilyöntiäkin tulla. Grafiikan, kiekon koon (lautanen johtuu puck shadow-on-asetuksesta) tai muutaman muun jutun haukkuminen vaan on naurettavaa, koska ne molemmissa ovat hyvällä mallilla.

Totuus molemmista peleistä tulee ilmi vain pelaamalla, ja tässäkin vaikuttaa omat mieltymykset ja painotukset vahvasti, mutta jo nyt on selkeät merkit ilmassa, että kaksi kappaletta hyviä ja ennenkaikkea erilaisia kiekkopelejä on syksyllä tarjolla. Toivotaan että pelien määrä pysyy jatkossakin vähintään kahtena, mieluummin useampana. Peli(en)n jatkuva aiheeton mollaaminen voi viedä peliltä potentiaalisia ostajia, ostajien väheneminen pahimmillaan johtaa pelisarjan lopettamiseen, tämä johtaa tuotteiden hitaampaan kehitykseen ja yksipuolistumiseen (koska kilpailu puuttuu), joka johtaa lopulta siihen, että pelaajat tulevat kärsimään siitä, että pelejä mollattiin (aiheettomasti ja perustelematta). Siinäpä jo syytä puolustaa 2K:n tulevaa peliä, koska juuri tämä peli on valtaosan (pahimmillaan peliä wii-version kuvista arvostelevien) hampaissa. Peli sisältää kuitenkin ennen näkemättömiä innovaatioita, jotka parhaimmassa tapauksessa vievät molempien pelien kehittäjien pelejä eteenpäin.

Poistun tästä vertailukeskustelusta nyt ja olen varmasti sanonut mielipiteeni. Pahoittelen, jos olen verisesti loukannut jotakuta. Jatkossa kommentoin vain 2K10-ketjuissa, sekä blogissani.
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Vaikka EA-pojat kovasti hehkuttavat parantunutta kiekon liikettä niin edelleen siinä on jotain hyvin luonnotonta.

Esim. miten kiekko pomppaa maalivahdin torjunnan jälkeen tämän videon alussa:
YouTube - NHL 10 - More Gameplay Videos Part 2 0:01

Tai miten ihmeellisesti kiekko pomppii pelaajan jaloissa/mailasta ennen kuin vastustaja ottaa sen kädellä alas:
YouTube - NHL 10 - More Gameplay Videos Part 3 3:55

Toinen ihmetyksen aihe on maalivahtipeli. Yllättävän vähän tuntuu porukkaa haittaavan se miten epärealistisesti maalivahti liikkuu. Jokainen oikeaa jääkiekkoa seuraava lienee huomannut etteivät maalivahdit oikeasti pysty tekemään sellaisia reaktiotorjuntoja kuin mitä EA:n torjujat esittävät. Pistää pahasti omaan silmään etenkin uusintoja katsellessa. Toinen ihmeellisyys on se miten maalivahdit liukuvat esim. perhostorjunta-asennossa. Ymmärrän kyllä että aidonnäköiset maalivahdit on vaikea toteuttaa mutta kun kerran pelin yhteydessä käytetään termiä "realismi" niin odottaisi tältäkin saralta vähän parempaa toteutusta. :confused:
En nyt tässä puutu siihen miltä maalivahdit itsessään näyttävät. EA:lla mallit ovat kunnossa mutta liikkuminen epäaitoa, 2k:lla maalivahtien liike aidompaa mutta maalivahtien ulkonäkö pielessä.

Tarkennetaan vielä että ei, en ole 2k-fanboy. En tykkää sarjan pelattavuudesta, ja ainoa hyllystä löytyvä lätkäpeli on NHL09. Se on silti kaukana taydellisestä ja noihin kahteen asiaan (kiekko, maalivahdit) odottelen edelleen parannuksia. Kymppi ei näytä tarjoavan kovinkaan suuria uudistuksia noille osa-alueille (vaikka maalivahdeille on tulossa paljon uusia torjuntoja, ei se riitä kun lähtötilanne on mikä on).
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Höh lupailin jo, etten asiaa kommentoisi, mutta ainakin itse pidin pääosin skf:n esittämää pätkää NHL10:stä hyvänä näyttönä siitä että kahta asiaa, jotka ovat olleet pahiten pielessä EA:lla on parannettu viime kaudesta. Laidassa alkaa olla sitä nuhjaamista ja työnteon makua, sekä kiekko alkaa elää paremmin kuin ennen. Joistakin videoista olen myös nähnyt että maalivahtienkin animointiin on tullut parannusta (katsokaapa tuosta vaikka lopussa oleva torjunta) http://www.youtube.com/watch?v=RPyms9JPzIk&NR=1 ja uusia animaatioita. Itse aikoinani yliarvioin 2K9:n maalivahteja, varsinkin torjunta-animaatioita saisi nyt kauemman aikaa seuranneena olla lisää, maalivahtien tulisi tulla maalistaan ulos torjumaan ja pienentämään laukaisukulmia jne. NHL10 maalivahdit näyttävät omasta mielestäni ihan asiallisilta. Väittäisin että 2K8 ja NHL10 ovat tällä hetkellä maalivahtien animoinnissa kärkikastia, 2K8:n uskomattomien maalivahtien ehkä viedessä hivenen, koska tulivat vastaankin toisinaan jne... 2K10:n maalivahteja en ole nähnyt vielä tarpeeksi, mutta näyttäisivät animoinniltaan alustavasti heikommilta kuin NHL10:n vastaavat. Tärkein asia tietenkin olisi se, että hyvältä paikalta kiekon saisi maalin toimitettua, ja huonoimmilta ei, sekä varmoja maalinteko tapoja ei tyhjän maalin lisäksi olisi...

Jospa nyt voisin hetkeksi poistua takavasempaan...
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Pahoitteluni (lähinnä asiallisille kirjoittajille kuten Össille) että välillä tuuppaa itsellänikin karata mopo käsistä. Tunteella kun tätäkin hommaa tulee aika pitkälle tehtyä :). Otti vain myös toisinpäin päähän nuo jotkut aika perusteettomat arvioinnit tai ainakin muutama asia oli aivan erilailla nähty, miten itse ne näen. Ei tosin saisi vajota aina vastatessaan samalle tasolle kuin... Itse olen myös laittanut esimerkiksi 2K10:ä koskien kommenttia aika vähilläkin perusteluilla, kuten esimerkiksi viimeksi mainitsin tuosta että pelaajat tarpovat ikään kuin suossa. Tämä niin kuin moni muukin asia on niin, että en edes välttämättä osaa noita hirveän hyvin perusteella. Vaikea kuvailla tuollaista asiaa, kuten tuo luistelu, ainakaan kovin yksityiskohtaisesti. Parhaiten sen mielestäni näkee katsomalla videolta, mielestäni se on outoa ei luonnollista - tuon paremmin en osaa esim. tuota asiaa kuvailla. Näin siis minun silmääni. 2K10:n pelivideot eivät miellyttäneet tai häkellyttäneet mua sen enempää kuin 2K09:nkään. Kuitenkin noita uudistuksia jo lukiessa, sen voi varmasti todeta että peli on parempi. Sitten kun jotkut puhuvat todella paljon noista slidereista, niin itse siinä mielessä jäävi arvioimaan, kun niiden merkitys on minulle täysi nolla. Toki vaikka jokainen saa pelata 2K:ta niin paljon kuin huvittaa (kunhan edes muutama vastustaja EA:n onlinen puolella säilyy :D), mutta eniten itseäni ärsyttää eräät perusteettomat väitteet jotka ovat täyttä potaskaa...
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

EASHL:n kfinin palauteketjua kun lukee, niin on EA:n sarjassa edelleen omat typeryytensä. Esimerkiksi maalivahtien AI on näköjään jopa iso riesa. 2K sarjaankin on vastaava pelimuoto tulossa, en tosin tiedä oliko jo 2k9-versiossakin. Mutta mielenkiinnolla odotan että minkälainen on visual conseptin tuotos. Voi olla parempi, voi olla huonompi. Yleensä EA:n netijutut on ollu aika hyviä.


Siinäpä jo syytä puolustaa 2K:n tulevaa peliä, koska juuri tämä peli on valtaosan (pahimmillaan peliä wii-version kuvista arvostelevien) hampaissa. Peli sisältää kuitenkin ennen näkemättömiä innovaatioita, jotka parhaimmassa tapauksessa vievät molempien pelien kehittäjien pelejä eteenpäin.

Niin, kuten aiemmin sanoin ei graffoilla ole väliä. Mutta nyt voi wii-versiossa olla jotakin poikkeuksellisen hienoa. Ehkä jopa mullistavaa tulossa, eli wiimotionplus lisälaitteella varustettu wiimote, jolla hallitaan pelaajan lisäksi hänen jääkiekkomailaansa entistä tarkemmin. Miten pitkälle ajatus on viety, sitä en vielä tiedä. Mutta huimat on mahdollisuudet kuitenkin.

Yksi asia on sellainen mistä en tykkää EA:sta ylipäätään. Ne tekee innovaatioita mutta ei tee mitään hyvin loppuun asti, vaan jättää parannuksille tahallaan tilaa. Hivenen ärsyttävää.
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

EASHL:n kfinin palauteketjua kun lukee, niin on EA:n sarjassa edelleen omat typeryytensä. Esimerkiksi maalivahtien AI on näköjään jopa iso riesa.
Eipä tuota kannata paljoa lueskella. Kyllä sielä kirjoittavat aika pitkälti ne, jotka eivät ole peleissä pärjänneet. ASitten syytetään veskareita, peliä, bussikuskia, naapureita jne... En halua kuulostaa ylimielestä, mutta näin se hyvin pitkälti menee. Ja tähänkin monesti syynä se, että nämä kyseiset herrat pelailevat esimerkiksi kahden hengen porukoilla, joilla tietenkin huomattavasti vaikeampaa pärjätä. Mahdollisesti eivät ole edes yrittäneet haalia mitään isompaa rosteria kasaan.

Mutta nyt voi wii-versiossa olla jotakin poikkeuksellisen hienoa. Ehkä jopa mullistavaa tulossa, eli wiimotionplus lisälaitteella varustettu wiimote, jolla hallitaan pelaajan lisäksi hänen jääkiekkomailaansa entistä tarkemmin.
Tuo vaikuttaisi kyllä ihan mageelta. Piankos siinä on lähes oikeaa jääkiekkomailaa muistuttava keppi kädessä, jolla sitten vedetään harhautukset sun muut manuaalisesti. Kenties joskus 2015 tämä vastaakin jo samaa tunnetta, kuin kontrolloisi ja pelaisi oikealla mailalla.
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Sinänsä on vähän inhottavaa, että aina oikeastaan 2k-sarjan peliä puolustaessa joutuu tuomaan esiin sen, että peli on hyvä kunnollisilla slaidereilla. Aina vaan slaiderit ja slaiderit jne.

Ymmärrettävästi sellaisella, joka ei pelejä ole enempää pelannut on vaikeuksia käsittää kuinka hyvä pelistä on mahdollista säätämällä saada. Ja tämähän tietenkin on aivan 2k:n omaa syytä, aina ei tarvitsisi puolustella juuri slaidereilla, jos firma ei laittaisi pihalle aina paskoilla default-asetuksilla varustettua peliä, joka näyttää videoissa ja tuntuu demoa pelatessa surkealta. Onkin kovin vaikea puolustaa peliä, josta kokemukset suurimmalla osalla on huonot. Se osuus pelaajista, joka tajuaa etsiä esim netistä peliinsä oikeat asetukset kun on varmasti melko pieni. ja luonnollisesti myös harva, joka kokeilee default-asetuksilla varustettua peliä ennen ostoa, päätyy ostamaan peliä luottaen että siitä saa säätämällä hyvän.

Itselläni kävi siinä mielessä hyvin, että päädyin hankkimaan NHL 2k8:n vasta luettuani siitä hehkutuksia netistä, ja tajusin vaihtaa peliin kunnolliset slaiderit ennen ensimmäistäkään ottelua. hankin muuten 2k8:n itselleni NHL 09:n korvaajaksi. Pelaan pääasiassa yksinpeliä, ja 09 alkoi huijaavan tekoälyn ja muiden pikkuvikojen ansiosta ärsyttämään. Myöhemmin hankin myös 2k9:n, mutta mielestäni se ei 2k8:n tasolle yllä lähellekään vaikka tekeekin joitakin asioita oikein.

2k10 kaikkikaan vaikuttaa kohtalaisen positiiviselta tähän mennessä. Ainakin sen peli näyttää tällä kertaa tekevä oikein, että default-slaiderit ovat ainakin paremmat kuin yleensä. Se ainakin jonkin verran estää peliin perehtymättömiä teilaamasta sitä pelkästään videoiden perusteella.. :)
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Tuota kun 2k ketjua ps3 puolella selasin taas niin siellä tuli tuosta spurtti-napista puhe niin täytyy kyllä ihmetellä miksi se on poistettu EA:n puolelta. Siis herranjestas, rytminvaihdoksethan ovat hyökkääjän ykkösase 1vs.1 kamppailuissa, harvoin pakista mennään samalla dieselilla ohi vaikka maila kävisi miten hienosti. Tietysti se pitää olla hyvin tehty tai sitten ne sliderit joilla käyttäjä saa itse muokata sitä, ettei se mene siihen, että vedetään 60min spurttinappula pohjassa. Eli siis spurttinappula takaisin!!
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Tuota kun 2k ketjua ps3 puolella selasin taas niin siellä tuli tuosta spurtti-napista puhe niin täytyy kyllä ihmetellä miksi se on poistettu EA:n puolelta. Siis herranjestas, rytminvaihdoksethan ovat hyökkääjän ykkösase 1vs.1 kamppailuissa, harvoin pakista mennään samalla dieselilla ohi vaikka maila kävisi miten hienosti. Tietysti se pitää olla hyvin tehty tai sitten ne sliderit joilla käyttäjä saa itse muokata sitä, ettei se mene siihen, että vedetään 60min spurttinappula pohjassa. Eli siis spurttinappula takaisin!!

Joo mä oon kyllä ihan samaa mieltä tosta spurttinappulasta se pitää tulla takaisin EA:n puolelle. On ollut EA:n kiekkosarjaa v. 2000 lähtien ja NHL09 oli hyvä kokonaisuus mutta harmitti kyllä p*rusti ku ei löytynyt lainkaa spurttia, ku aikasemmissa oli mukavempaa aina jollai Martin St.Louisilla tai nyt vaikka Teemu Selänteellä polkasta pakista ohi heidän nopeuden ansiosta :D
 
Vastaus: NHL-pelit vertailussa eli EA Sports vs. 2K Sports

Joo mä oon kyllä ihan samaa mieltä tosta spurttinappulasta se pitää tulla takaisin EA:n puolelle. On ollut EA:n kiekkosarjaa v. 2000 lähtien ja NHL09 oli hyvä kokonaisuus mutta harmitti kyllä p*rusti ku ei löytynyt lainkaa spurttia, ku aikasemmissa oli mukavempaa aina jollai Martin St.Louisilla tai nyt vaikka Teemu Selänteellä polkasta pakista ohi heidän nopeuden ansiosta :D

onhan tuossa nhl 09 spurtti ku näpäyttää L1:stä kiekon kanssa, tosin nhl 98-99 tapaista spurttia ei kaipaa, senkun piti vaan ympyrää pohjassa ja paineli kiekon kanssa ympäri kenttää :)
 
Ylös Bottom