Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials HD [XBLA]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Kommentoin tuota Trials HD -jutun yhteydessä olevaa kilpailua varmuuden vuoksi vielä täälläkin.
Koska kilpailun kysymyksestä on ollut jonkin verran epäselvyyttä, paras selventää asiaa hieman.

Kysymyksessä ei siis ole virhettä, sillä vastauksen ei ole tarkoituskaan löytyä suoraan tekstistä taikka videosta. Haluamme, että osallistujat arvaavat/päättelevät, paljonko Paavin pulssi oli viimeisen radan jälkeen. Päättelyn/arvailun pohjana voi käyttää aiempien ratojen alku- ja loppusykkeitä sekä esim. tietoa siitä, miten Paavi mahdollisesti käyttäytyy paineen alla.

Kysymys ei ole myöskään kompa, vaan oikea vaihtoehto on yksi noista viidestä annetusta.
Sori, jos jonkun kisavastaus meni mönkään väärinkäsityksien vuoksi. Ehkä me vielä jonain päivänä onnistumme luomaan totaalisen yksiselitteiset kilpailuohjeistukset ja kysymykset. :)

Voi huikeus, miten hienon tuotoksen ovat Redlynxin pojaat tekaisseet.

Pari päivää sitten tuli hankittua tämä kehuttu motoristitaiteiluhuispailu "Deal of the week" -kampanjasta 560 MS-pisteeseen, enkä muista pitkiin aikoihin nauttineeni, naureskelleeni ja kiroilleeni yhtä paljon kuin Trials HD:ssa. Erityisesti pyöräfysiikat jaksavat ihastuttaa. Menopelin kontrollointi vaatii ajoitusta, malttia ja nyanssien hallintaa. Tämä yhdistettynä ovelasti rakennettuihin haasteratoihin vie sohvapärrääjän todella lähelle aitoa trial-taiteilua, vaikka pääpainotus onkin vauhdissa ja sarjakuvamaisen övereissä vaaratilanteissa.

Trials HD on niitä harvoja taitopelejä omalla (nykyisin hiljaisella) pelilistalla, joita jaksaa tahkota täydellisen suorituksen saavuttamiseksi vielä sen yhden kerran huolimatta lukemattomista epäonnistuneista yrityksistä. Kun audiovisuaalit ovat kohdallaan ja ajosuorituksista johtuva tilannehuumorin horsma ehtymätön, ei arcade-ajopelien ystävä voi paljon enempää toivoa.

Vaikkei ylläolevassa ympäripyöreässä kehaisuvuodattelussa olekaan mitään uutta peliä jo kokeilleille, niin pakko oli skriivata ja hehkuttaa. Hienoa Redlynx!

Niille boksipelaajille, joilla ylimääräiset Microsoft-pisteet polttelevat taskussa ja uutta kivaa voisi kokeilla, niin Trials HD ja 560 MS-pojoa on lyömätön yhdistelmä. Ja vieläpä kotimainen sellainen. Kiinnostuneiden kannattaa toimia pian, sillä tarjouskampanja on enää tämän päivän voimassa. Hop hop to pär pär.

PS. Niin ja osallistukaa samalla tuohon Paavin huikkaamaan skabaan. Hyveellistä hupparia pukkaa voittajalle.

Tuli itsellekkin hommattua kyseinen peli. Konsolifinin "mainoksen" takia :D. Ja hetkeäkään ei ole tarvinnut katua, pois lukien ne hetket kun on yrittänyt lähemmäksi sata kertaa samaa kohtaa pelissä :). Voi sitä riemua kun tajuaa miten pääsee eteenpäin.
Aika kuluu lentämällä, parina päivänä ollut silmät ummessa töissä kun parin testauksen sessio onkin venähtänyt aamuyöhön.

On kyllä loistava peli, vaikka ei olekkaan mitää asiaa listojen kärkisijoille.

Niin minäkin, mutta piru vie kun meinaa mennä hermot pelin kanssa. Haastetta ainakin riittää. :o

Pelatkaa pienessä nosteessa. Toimii mulla eikä hermot mene. Sitten saa parin viikon päästä ihmetellä että miten on jonkun vaikean radan vetänyt melkein kulta ajalla kun ei ole mitään muistikuvaa:D

Tuli tossa viikko sit ostettua se lisäri tähän ja oli kyl hyviä ratoja siel. Kaikki tuli vedettyä läpi ja vihdoin ja viimein myös extreme radat. Ärsyttää vaan ku en ikinä tule saamaan täysiä scoreja tästä ku ultimate endurance on vaan liian vaikea :)

Noniin, vihdoinkin seuraava ratapaketti on vahvistettu. Sisällöstä ei ole vielä pikkulintujen viserrystä kummallisempaa tietoa, mutta Amuriikassa järjestettävän rataskaban kymmenen parasta pääsevät RedLynxin luomusten ohella Big Thrills -pakettiin: https://microsoft.promo.eprize.com/trialshd/

Noniin, vihdoinkin seuraava ratapaketti on vahvistettu. Sisällöstä ei ole vielä pikkulintujen viserrystä kummallisempaa tietoa, mutta Amuriikassa järjestettävän rataskaban kymmenen parasta pääsevät RedLynxin luomusten ohella Big Thrills -pakettiin: https://microsoft.promo.eprize.com/trialshd/

Toki pääsevät muutkin kuin amerikkalaiset osallistumaan. Jenkkien lisäksi mukana Kanada, UK, Australia, Suomi, Ranska, Saksa, Japani, Norja ja Ruotsi.

https://microsoft.promo.eprize.com/trialshd/public/fulfillment/rules.pdf

Mä en saa osallistua :(

Toki pääsevät muutkin kuin amerikkalaiset osallistumaan. Jenkkien lisäksi mukana Kanada, UK, Australia, Suomi, Ranska, Saksa, Japani, Norja ja Ruotsi.

https://microsoft.promo.eprize.com/trialshd/public/fulfillment/rules.pdf

Mä en saa osallistua :(

Ah, luin tuosta sivuston alalaidan listasta vain tuon perinteisen "Open only to legal residents of the 50 states of the U.S. including District of Columbia..." ja toppasin sihen. Mutta hyvä näin, vaikka en kyllä ite ratoja osaa yhtään peliin tehdä, eikä aikaa moisen opettelemiseen ole. =P

Toivottavasti Suomalaiset ratavelhot kerää mainetta ja kunniaa osallistumalla ja voittamalla. Itseäni kiinnoistais kovin, mutta eipä ole kyllä yhtään taitoa tehdä noita ratoja. Parempi jättää niille jotka oikeesti osaa niitä tehdä.

Menihän se Diabolica ilman virheitä kun tarpeeks hakkaa, samalla rykäsyllä tuli ensimmäinen platinumi extreme radasta. :D

Nyt kun on kaikki radat ilman virheitä(vihdoinkin) niin pitänee jatkaa tota kesken jäänyttä platinumien metsästystä.

Tulipa pitkästä aikaa pelattua. Ensimmäinen extreme kenttäkin meni viimein läpi ilman virheit, mutta melko paskalla ajalla. Viel going upis,infenos ja diabolicis muutama virhe jäljel. Varsinkin toi diabolicin 4 virhettä masentaa :) kylhän tuokin pitäis max. parilla virheel päästä läpi.

Tässä hiukan maistiaisia tulevasta DLC:stä.
Hinta tulee jälleen olemaan siinä 400m$ pisteen hujakoilla tuon perusteella, joka on enemmän kuin hieno homma.

Itselläni on jäänyt extreme ratojen hinkkaaminen siihen, että kai kaksi päässyt itse läpi asti, ja molemmissa varmaan yli kolmekymmentä virhettä. Jos profiilini väittää toista, niin veljeni pelasi profiilillani ja taisi vielä yhden radan päästä noiden lisäksi. Minun hienomotoriikkani ei vain pysty parempaan, ei vain millään saa pidettyä sitä pyörää loppuun asti hallussa.

Tuohon ensimmäiseen lisäsisältöön olen aika pettynyt, sillä minipeleissä ei ollut juuri yhtään hyviä, ja lisäkentissä oli vähän liikaa jo enemmän tuuriin kuin taitoon perustuvia kenttiä. Tai ehkä en vain osaa.

Toisessä lisäosassa taas maistuu rahastus, sillä RedLynx olisi puolestani saanut ottaa mallia Little Big Planetista ja antaa pelaajien jakaa universaalisti tekemiään tasojaan, joista sitten pidettäisi vaikka vielä top-listaa, jotta ikisuosikit löytyisivät helposti. Tai kenties päätös on ollut Microsoftin harteilla, mutta joka tapauksessa ärsyttää suunnattomasti, ettei luomuksia voi jakaa kuin kaverilistan kesken. Onhan toki noista radoista vaan 1/4 käyttäjien tekemiä, mutta tämänkin 1/4 olisi voinut pistää vähän helpommin ympäri maailmaa jaettavaksi.

Toisessä lisäosassa taas maistuu rahastus, sillä RedLynx olisi puolestani saanut ottaa mallia Little Big Planetista ja antaa pelaajien jakaa universaalisti tekemiään tasojaan, joista sitten pidettäisi vaikka vielä top-listaa, jotta ikisuosikit löytyisivät helposti. Tai kenties päätös on ollut Microsoftin harteilla, mutta joka tapauksessa ärsyttää suunnattomasti, ettei luomuksia voi jakaa kuin kaverilistan kesken. Onhan toki noista radoista vaan 1/4 käyttäjien tekemiä, mutta tämänkin 1/4 olisi voinut pistää vähän helpommin ympäri maailmaa jaettavaksi.

Vaikka tämä nyt ei taida ihan olla se mitä haet takaa, mutta tällainen sivusto löytyy jossa on custom ratojen top aikoja.
Ja muutenkin noiden pelaajien tekemien ratojen saaminen on helppoa jos vaan jaksaa viestin lähettää ratoja tekevälle henkilölle.
Itse olen kolmelta henkilöltä kysynyt olisiko mahdollista päästä kaveri listalle ratojen toivossa ja nyt löytyy lähemmäksi 100kpl custom ratoja pelattavaksi itse pelissä olevien ratojen lisäksi. Oma sijoitukseni noissa radoissa ei kiinnosta, mutta nekin luultavasti selviäisi jos jaksaisin aikani tuonne aikasemin linkittämälle sivustolle lisätä.
Niin ja mainittakoon että nuo radat joita itsekkin olen saanut ei ole mitään viidessä minuutissa tehtyjä, vaan oikeasti laaduikkaita tekeleitä ja osaa niistä pelaa jopa mielummin kuin itse pelissä olevia.:)

En tiedä olenko ainoa tässä ketjussa, mutta minulle peli on ollut pettymys. Tuli hankittua Konsolifinin ylimaallisen hypetyksen takia, ja demo lupasi suht hyvää. Mutta osaa vaan olla perhanan ärsyttävä peli, vaikeustaso nousee liian jyrkästi ja jatkuvia uudelleen yrityksiä ei vaan jaksa. Mediumit sain läpi pronssilla, hardeja en saa läpi ollenkaan. Liian pikkutarkkaa menoa. Onneksi tuli maksettua vain 800 pistettä, mutta nyt.. maksaisinko edes 400 pistettä.

Ylös Bottom