Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Pakko viellä tähän väliin heittää vähän positiivistakin kommenttia stopista.
Tänään kun uudet lähetykset tulivat niin yllättäen sieltä riitti limitediä myöhäänkin tilanneille :)
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Pakko viellä tähän väliin heittää vähän positiivistakin kommenttia stopista.
Tänään kun uudet lähetykset tulivat niin yllättäen sieltä riitti limitediä myöhäänkin tilanneille :)

Tästäpäs nouseekin meteli...
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vaan eräänlainen "the lista" johon vain lisätään pelejä sitä mukaan kuin ne muualla halpenee.

Nimenomaan.

Selaavat konsolifoorumeita ja bongailevat erilaisia tarjoustärppejä omaan kieltolistaan. Vielä parempi olisi liittyä suoraan Hutin/Zavvin ym.. newsletter listalle ja sieltä naputella parhaat palat viipymättä listaan sitä mukaa kun ilmestyvät. Hyvä meininki ja silleen :D
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Allekirjoittaneelta meinasivat Kampissa jallittaa Bad Company 2:n.
Samalla sukunimellä varustettu velipoika oli ehtinyt heti ovien avauduttua käydä hakemassa oman varauksensa, ja meikäläisen saapuessa kauppaan n. 20 minuuttia myöhemmin oli vastaus tyylikäs "Koneen mukaan oot jo hakenu pelin. Sori."
Jonkin aikaa siinä asiaa vatvottiin, ja velikin saapui takaisin selvittelemään. Olivat nohevasti merkinneet meikäläisen varauksen jo haetuksi, vaikka samannimisiä asiakkaita näytti listalla olevan puolisen tusinaa. Peukkua!

Vaan hyvät (oli) tarjoukset.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Itse myös olen vantaan jumbossa saanut aina todella hyvää palvelua. Varsinkin Jounilta, taitaa olla sama henkilö jota joku tässä jo puhuikin. "vanhempi mies" - Luulen että tarkoitettiin samaa jannua. Kaikilta muiltakin myyjiltä olen saanut hyvä palvelua, mutta varsinkin Jounilta.

Itse kävin vasta keskiviikkona varaamassa jumbon GS:stä tuon BF:n ja sanoivat että peli tulee viimeistään ensiviikolla. Ei siis riittänyt ensimmäisestä erästä, mutta eipä tuolla mitäään kiirettä ole.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

DS XL tarjous, mites se nyt oli?

Löytyskö jostain mainosta?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Itse myös olen vantaan jumbossa saanut aina todella hyvää palvelua. Varsinkin Jounilta, taitaa olla sama henkilö jota joku tässä jo puhuikin. "vanhempi mies" - Luulen että tarkoitettiin samaa jannua. Kaikilta muiltakin myyjiltä olen saanut hyvä palvelua, mutta varsinkin Jounilta.

Komppaan. Ilmeisesti sama jannu suostui ottamaan vastaan sen lyhytaikaisen DVD-vaihtokamppiksen aikana kaksi lätkäkassillista leffojani ja soitteli vielä, kun urakka oli hoidettu ja sain tulla noutamaan vaihtareitani. Asiakaspalvelua, sanon mä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Pieni kommentti koskien Battlefield: Bad Company 2 hässäkkää.

Vallinnut tilanne oli monella tavalla aika omituinen. Vendorilta oli annettu ymmärtää, että toimittavat juuri niin paljon Limited Editioneita, kuin on ennakkovaraajiakin. Eli toisin sanoen rohkaistiin tekemään älyttömät määrät ennakkovarauksia tämän rohkaisemana. Lopulta ennakkovarausten määrien kasvaessa ja kasvaessa tuli kuitenkin viime hetkillä tieto, ettei niitä riitäkään kaikille. Siinä tilanteessa ei voitu GameStopin Ruotsin päässäkään tehdä enää asialle mitään.

Markkinoinnin puolesta asia puolestaan olisi voinut mennä GameStopin osalta paremminkin. Kun materiaaliin laitetaan "Kaikille ennakkovaranneille Limited Edition", antaa tämä ymmärtää että tämä myös pitää ja jos käy näin kuten nyt kävi, kääntyy tämä itseään vastaan. Jos taas matskussa ei olisi tällaista luvattu ja 4/5 tilaajista olisi saanut erikoisversion, olisi tämä ollut vain myönteinen tempaus. Tästäkin on tullut laitettua sanaa eteenpäin ja saa nähdä, miten käy jatkossa. Aika harvoin tilanne kuitenkaan on se, että Limitedeja/Collectorseja/Ym riittää oikeasti kaikille.

Olin jo vähällä jättää tämän viestin kirjoittamatta, mutta ajattelin selventää asiaa näillä kahdella tavalla hieman. En niinkään puolustellakseni GameStopia, vaan ennemmin tehdäkseni selväksi, että tämä ei ollut kiinni yksittäisistä myymälöistä/myyjistä, eikä edes oikeastaan täysin GameStopistakaan. Korjattavaa on monella suunnalla, mutta kaikki ei ole yhdestä asiasta kiinni.

-Aki / GameStop Asematunneli
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Silloin jos sanotaan, että kaikki saavat, niin silloin myös kaikkien on saatava tai markkinointi on virheellistä vaikka kuinka tavarantoimittajan syyksi siirreltäisiin.
BC2:n kohdalla tuo limited edition on pelkkä tekstipätkä kansipaperissa ja yksi koodilappunen, joten en pitäisi mitenkään erikoistapauksena, että niitä tuli paljon (kuten kaikkiin muihinkin pelejä myyviin liikkeisiin).

Jos lähdetään käyttämään jotain niinkin selkää mainoslausetta kuin "kaikki saavat", on ehkä aiheellista olla varma siitä, että tavara myös tulee riittämään. Se ei asiallista markkinointia harrastaville yrityksille riitä, että tavaran toimittaja on antanut ymmärtää, että riittää niin paljon kuin tilaatte.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

... En niinkään puolustellakseni GameStopia, vaan ennemmin tehdäkseni selväksi, että tämä ei ollut kiinni yksittäisistä myymälöistä/myyjistä, eikä edes oikeastaan täysin GameStopistakaan. Korjattavaa on monella suunnalla, mutta kaikki ei ole yhdestä asiasta kiinni.

-Aki / GameStop Asematunneli

:) Olisiko ehkä kannattanut kuitenkin jättää koko "selvennys" tekemättä.
GameStop tuon asiakkaan silmissä ryssi. Ei mikään tavarantoimittaja. Me normaalit pulliaiset kun olemme vain tekemisissä jälleenmyyjien kanssa. Ei meitä kiinnosta mitä tapahtuu Ruotsissa tai tavarantoimittajalla...

Normaalitapauksissa myyjä, eli tässä tapauksessa GameStop olisi voinut hyvittää asian jotenkin heille, ketkä ei nyt saaneet tätä LE:tä. Vaikka näin oli luvattu. Joku tikkari vaikka kaupan päälle niin 95% suomalaisista on tyytyväisiä. :)
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

:) Olisiko ehkä kannattanut kuitenkin jättää koko "selvennys" tekemättä.
Todellakin. Tuo "meistä johtumattomista syistä" meni läpi ehkä ensimmäiset kolme kertaa. Viimeiset pari tusinaa se on ollut jo hieman... koomista. :D


Ai niin, koomisuudesta puheenollen, onko joku nähnyt uuden 8.3.2010 exclusion listan. Pistää tuo Xboxin lista (viidettä sivua) hiukan jo hymyilyttämään... ;)

http://www.gamestop.fi/pdf/Exclusion_FI.pdf
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Rupee olemaan pian helpompi listata pelit mitkä käyvät vaihdossa, aikamoinen romaani :) briteistä pelit vaan pegiä tai ei.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

briteistä pelit vaan pegiä tai ei.

Samoilla linjoilla, nyt on hyllyssä jokunen jotka vielä käyvät niin täytyy hyödyntää, mutta jatkossa taitaa loppua myös näiden tarjousten käyttäminen kun huomattavasti pienemmällä vaivalla saa briteistä...
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Alan Wake on ilmeisesti siirtynyt 2peliä+1€ kampanjaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Mitähän tarkottaa exclusion listassa SW pelin perässä, esim. Viva Pinata SW? Ruotsikansia?
 
Ylös Bottom