Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Doctor Pepper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Hittolainen, vähän jänskättää miten tulee käymään. Turun Gamestopista ei ole kuulunut inahdustakaan, silti mennään tunnin päästä ahdistelemaan myyjiä.
Ihan tulevaisuuteen tiedoksi, että Turun myymälästä ei soiteta vissiin koskaan. Jos haluaa varmistuksen, niin kannattaa itse soittaa julkaisua edeltävänä päivänä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Hyvä tietää. Ja tunnin päästä selviää teenkö kauppoja puljun kanssa tulevaisuudessakin vai en. ;)
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Omenan Gamestopista tuli eilen illalla puhelu 20:30, ettei BC2-erästä riitä mulle peliä. Ensi viikolla taas tulee uusi erä. Varasin pelin 28.2.2010, joten ei tullut yllätyksenä. Pisteet Gamestopille ilmoittamisesta!
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Täälä kanssa hieman jänskättää mitenkä Tampereen koskarin myymälän varauksen kanssa käy,Varasin plösölle jo marraskuussa oman kappaleen ja tänään vasta kuudelta pääsee hakemaan :D

Maanantaina kyllä jo ilmoittivat että torstaina voi tulla noutamaan, mutta kun en perhana siinä hoksannut kysyä mitenkä oman kappaleeni laita LE vai normi...

Puhelimella sinne nyt on turha koittaa seuraavan tunnin aikana tähän vastausta :rolleyes:
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Härregud.. Ei ole mullekaan soitettu, mutta aion sentään soittaa sinne ennen kuin vaivaudun paikalle... Unohtuuko ihmisiltä, että puhelin on keksitty? :D
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Tänään vähän yli klo 10 meikäläinen kävi hakemassa Turun GameStopista uuden Battlefieldin. Ennakkovarasin pelin 14.2, joten sain spessuversion + lisäaseen, AKS-74U. Ne ketkä olivat ennakkovaranneet pelin helmikuun lopussa tai maaliskuun alussa saivat tyytyä normiversioon. Näin kävi parille tyypille, jotka olivat jonossa ennen minua. Jokainen sai ainakin aamulla lisäase-koodin, mutta ei ole varmaa riittääkö niitä kaikille.

Lisäasetta en vielä saanut "ostettua", kun Battlefieldin Storessa on jotain häikkää. Spessuversion mukana tulleen koodin sain aktivoitua. Miten muilla?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Jeps, itse sain Limited Editionin asematunnelin myymälästä vaikka tein ennakkovarauksen viime perjantaina. Kannattaahan sitä rohkeasti kysyä.

Mainoskampanja on todellakin virheellinen ja siitä kannattaa hieman meteliä nostaa, koska kyseessä ei todellakaan ole ensimmäinen kerta Gamestopin historiassa kun tällaista tapahtuu.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kohtalon hetki lähestyy. Täytyy lähteä piakkoin katsastamaan Turun Gamestoppiin irtooko LE versio vai ei, jos ei irtoa niin kyllä ihan periaatteen vuoksi kuluttaja-asiamiehelle asian pistän. Selvästi mainontaa, joka johtaa kuluttajan harhaan. Samalla oli myös viimeinen kerta kuin kyseisen puljun palveluita käytän.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kävinpäs tänään hakemasssa klo 14:30 aikoihin Kampin Gamestopista, helmikuun alussa varaamani Bad Company 2:sen.
Kassalla kun olin ilmoitettiin minulle että Limited Edition- versio on loppunut, kun kysyin saanko sitä mitenkään, kun kerran olen siitä maksanut ja kaikille ennakkotilaajille luvattiin LE. Työntekijä siihen vastasi että "Ootsä tosissas, sä oot saanu tän pelin puoleen hintaan, tais olla päivän paras läppä".
Jäi aika paska maku suuhun Gamestopista, vaikka sainkin pelin halvalla.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kävin juuri asioimassa Jyväskylän GameStopissa koskien Bad Company 2:sta ja normaaliin tapaan ei aivan kivuttomasti mennyt.

Olin varannu pelin molemmille alustoille, PS3 version itselle ja boksin version isoveljelle. Tiskillä myyjä väitti että ei voi myydä minulle molempia versioita. Syyksi kertoi että kampanja koskee vain yhtä peliä. Kun kyselin että miten on mahdollista että olen varannut pelin molemmille alustoille niin syytti uusia myyjiä jotka ei kuulemma tiedä mistään mitään.

Tyydyin sitten siihen kun ei muuta voinut ja vaihdoin boksin version lost planet 2:seen, koska sen lisäksi oli tarjolla vain jotain nevahööd pelejä. Ajellessa kotiinpäin mietin että eihän asia nyt näin voi mennä että myyjä väkisin vaihtaa jo varatun pelin.

En jaksanut kuitenkaan jäädä tiskille vääntämään kun vitutti jo riittävästi ja liikkessä oli kaiken lisäksi joku betonin poraaminen käynnissä niin keskustelu oli käytävä huutaen. Enkä myöskään ollut 100%:n varma ettei varaamisessa ole jotain ehtoa että "Samaa nimikettä ei voi varata kuin yhdelle alustalle" tms..

Kävin nyt sitten katsomassa noita ehtoja joilla pelejä varataan eikä sielläkään ole kuin maininnat että "Hinta koskee yhtä peliä per alusta" ja "Vain yksi pelivaraus per peli per asiakas". Ehdoissa saman nimikkeen varaamista eri konsoleille ei mielestäni kielletä. Ilmeisesti nyt noutaessa myyjä oli sitä mieltä että boksin peli ja pleikkarin peli on yksi ja sama peli. Onko tämä sitten GameStopin yleinen tulkintatapa?

Että näin tälläkertaa..
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Omasta mielestäni se menee sillein, että yks per alusta, voi varaa kaksi eri alustoille, eli sun olis pitänyt saada kummatkin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Aika kierohan tuo pikkupräntti tuolla ilmoituksessa on, mutta sen muutaman kerran lukeneena olen sitä mieltä että Thunderin olisi molemmat versiot pitänyt saada. Eihän eri konsolien pelit ole samoja pelejä eivätkä ne ole samalle alustalle, joten mikäköhän siellä taas mätti. Kuluttaja asiamieheen voisit tuon tiimoilta olla yhteydessä ja kysyä mitä mieltä siellä ollaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Eipä tullut minullekaan BF: BC2 Limited Editionia, sanoivat että kuljetuslakko ja pelin myöhään varaaminen vaikuttivat siihen. Tiesin että näin tulee käymään kun ekaa kertaa näin heidän huijausmainoksen.

EDIT: Ei tullut ennakkovarauskoodiakaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kohtalon hetki lähestyy. Täytyy lähteä piakkoin katsastamaan Turun Gamestoppiin irtooko LE versio vai ei, jos ei irtoa niin kyllä ihan periaatteen vuoksi kuluttaja-asiamiehelle asian pistän. Selvästi mainontaa, joka johtaa kuluttajan harhaan. Samalla oli myös viimeinen kerta kuin kyseisen puljun palveluita käytän.
Itse sain ainakin vielä hieman ennen 14.30 LE version PS3:lle.

Ei asekoodia mukaan, tosin. Ja edellä oli kaveri joka haki 360:lle ja sai normiversion.


Tuo "loppukuusta tai maaliskuussa varanneille normiversio" on aika outoa kun tammikuussa omaa varatessa ei tuollaista "LE versio ennakkotilaajille" mainosta edes ollut??
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kampin Gamestop on asiakaspalvelultaan valovuosia asematunnelin vastaavaa jäljessä, eli sinänsä en ihmettele tuota urpoilua...

Juu, ehdottomasti olisi pitänyt saada sekä boksin että ps3:n versio jos näin olit varannut. Marssi vaan takaisin ja pistä kova kovaa vasten!

Kyseisen lafkan toimintamallit ovat todellakin otettu sieltä jostain, ja hommaa ei tietty yhtään auta joidenkin palkollisten tarpeeton päteminen.

Olen jo ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen tuon pelikampanjan vuoksi, saas nähdä miten homma etenee :rolleyes:
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Tänään vähän yli klo 10 meikäläinen kävi hakemassa Turun GameStopista uuden Battlefieldin. Ennakkovarasin pelin 14.2, joten sain spessuversion + lisäaseen, AKS-74U. Ne ketkä olivat ennakkovaranneet pelin helmikuun lopussa tai maaliskuun alussa saivat tyytyä normiversioon. Näin kävi parille tyypille, jotka olivat jonossa ennen minua. Jokainen sai ainakin aamulla lisäase-koodin, mutta ei ole varmaa riittääkö niitä kaikille.

Lisäasetta en vielä saanut "ostettua", kun Battlefieldin Storessa on jotain häikkää. Spessuversion mukana tulleen koodin sain aktivoitua. Miten muilla?

Mjaa. Ennakkovarasin PS:lle 16.2 samaan liikkeeseen ja sain LE-version n. kello 10.07.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Ihan tulevaisuuteen tiedoksi, että Turun myymälästä ei soiteta vissiin koskaan. Jos haluaa varmistuksen, niin kannattaa itse soittaa julkaisua edeltävänä päivänä.

Kyllä Turun putiikistakin soitellaan. Harvemmin, mutta joskus. Aamulla kävin kymmenen nurkilla paikalla utelemassa, josko oma Bad Company 2 olisi saatavilla.

En ehtinyt ensimmäiseen erään joka oli ennakkoon loppuunmyyty ja kaippari lupasi soitella kun peliä on tarjolla. Puoli neljän aikaan se soitto tuli ja sain haettua omani pois, joka sattumoisin oli se paljon puhuttu LE.

Mitään ennakkovarauskoodia en muistanut edes kysyä eikä myyjäkään sitä huomannut, mutta samapa tuo. On niin kovalla prosentilla ennakkohärpäkettä tuolta jo saatukin, ettei moisen takia tohdi itkeä.

edit: Ai niin, pelinhän tosiaan varasin julkaisua edeltävänä päivänä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kävin juuri asioimassa Jyväskylän GameStopissa koskien Bad Company 2:sta ja normaaliin tapaan ei aivan kivuttomasti mennyt.

Olin varannu pelin molemmille alustoille, PS3 version itselle ja boksin version isoveljelle. .......

Kakkoseenhan sua tossa porattiin :p Ei ilmeisesti pärstä ollu myyjän mieleen tai jotain vastaavaa.

Itse varasin aikanaan assassinin molemmille alustoille ja sen suhteen ei ollu mitään ongelmia. Joten takaisin vaan valittamaan asiasta mikäli ei lost planet 2 odottelu jaksa kiinnostaa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Olin aamulla Kampisssa ja se jätkä joka siellä silloin oli ei ollut kyllä mikään asiakaspalvelun ihme. Ovia alkoi availemaan tahallisen hitaasti joskus 9 jälkeen, sitten tiskille alkoi muodustua jonoa niin tämä sankari hinkkasi niitä ovia, käynnisteli konsolia liikkeen eteen ja heitti läppää joidenkin tyyppien kanssa. Kaikki tämä siis samaan aikaan kun jonossa on 10+ ihmistä, se lähinnä näytti että se venytti sitä asiakkaiden odotusta ihan tahallaan.

En siis yhtään ihmettele jos tämän kaverin logiikka olisi "älä valita kun saat halvalla". Mä voin lohduttaa että ei toi LE mikään ihmeellinen ole, kansikin taitaa olla täsmälleen, poikkeuksena se Limited Edition teksti.

Suosittelen ottamaan yhteyttä sinne kuluttuja-asiamieheen. Mainoksessa mainostettiin niin selvästi että kaikki ennakkotilaajat saavat sen LE:n.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kävinpäs tänään hakemasssa klo 14:30 aikoihin Kampin Gamestopista, helmikuun alussa varaamani Bad Company 2:sen.
Kassalla kun olin ilmoitettiin minulle että Limited Edition- versio on loppunut, kun kysyin saanko sitä mitenkään, kun kerran olen siitä maksanut ja kaikille ennakkotilaajille luvattiin LE. Työntekijä siihen vastasi että "Ootsä tosissas, sä oot saanu tän pelin puoleen hintaan, tais olla päivän paras läppä".
Jäi aika paska maku suuhun Gamestopista, vaikka sainkin pelin halvalla.

Kattoko se myyjä sun kuittias vai miten se pääty sun saaneen pelin halvalla ?
Monihan vie kauppaan ihan uusia pelejä ja kaksi uutta peliä +1e ei kyllä ole "puoleen hintaan" minkään laskukaavan mukaan :p

Purkais noi aivopierut sinne johdon suuntaan niin jatkossa tilaukset menisi ehkä niinkuin pitää. Turhaa tilata 50% ostajista le painokset jos ne luvataan kaikille. Ei siinä paljon parane alkaa kitisemään jos sataa paskaa niskaan huonon mainonnan takia...
 
Ylös Bottom