Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pakko viellä tähän väliin heittää vähän positiivistakin kommenttia stopista.
Tänään kun uudet lähetykset tulivat niin yllättäen sieltä riitti limitediä myöhäänkin tilanneille
Vaan eräänlainen "the lista" johon vain lisätään pelejä sitä mukaan kuin ne muualla halpenee.
Itse myös olen vantaan jumbossa saanut aina todella hyvää palvelua. Varsinkin Jounilta, taitaa olla sama henkilö jota joku tässä jo puhuikin. "vanhempi mies" - Luulen että tarkoitettiin samaa jannua. Kaikilta muiltakin myyjiltä olen saanut hyvä palvelua, mutta varsinkin Jounilta.
... En niinkään puolustellakseni GameStopia, vaan ennemmin tehdäkseni selväksi, että tämä ei ollut kiinni yksittäisistä myymälöistä/myyjistä, eikä edes oikeastaan täysin GameStopistakaan. Korjattavaa on monella suunnalla, mutta kaikki ei ole yhdestä asiasta kiinni.
-Aki / GameStop Asematunneli
Todellakin. Tuo "meistä johtumattomista syistä" meni läpi ehkä ensimmäiset kolme kertaa. Viimeiset pari tusinaa se on ollut jo hieman... koomista.Olisiko ehkä kannattanut kuitenkin jättää koko "selvennys" tekemättä.
Pistää tuo Xboxin lista (viidettä sivua) hiukan jo hymyilyttämään...
Ai niin, koomisuudesta puheenollen, onko joku nähnyt uuden 8.3.2010 exclusion listan. Pistää tuo Xboxin lista (viidettä sivua) hiukan jo hymyilyttämään...
http://www.gamestop.fi/pdf/Exclusion_FI.pdf
briteistä pelit vaan pegiä tai ei.
Alan Wake on ilmeisesti siirtynyt 2peliä+1€ kampanjaan.
sivujen mukaan 2 peliä + 19.90€
Mitähän tarkottaa exclusion listassa SW pelin perässä, esim. Viva Pinata SW? Ruotsikansia?