Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse sain ainakin vielä hieman ennen 14.30 LE version PS3:lle.Kohtalon hetki lähestyy. Täytyy lähteä piakkoin katsastamaan Turun Gamestoppiin irtooko LE versio vai ei, jos ei irtoa niin kyllä ihan periaatteen vuoksi kuluttaja-asiamiehelle asian pistän. Selvästi mainontaa, joka johtaa kuluttajan harhaan. Samalla oli myös viimeinen kerta kuin kyseisen puljun palveluita käytän.
Tänään vähän yli klo 10 meikäläinen kävi hakemassa Turun GameStopista uuden Battlefieldin. Ennakkovarasin pelin 14.2, joten sain spessuversion + lisäaseen, AKS-74U. Ne ketkä olivat ennakkovaranneet pelin helmikuun lopussa tai maaliskuun alussa saivat tyytyä normiversioon. Näin kävi parille tyypille, jotka olivat jonossa ennen minua. Jokainen sai ainakin aamulla lisäase-koodin, mutta ei ole varmaa riittääkö niitä kaikille.
Lisäasetta en vielä saanut "ostettua", kun Battlefieldin Storessa on jotain häikkää. Spessuversion mukana tulleen koodin sain aktivoitua. Miten muilla?
Ihan tulevaisuuteen tiedoksi, että Turun myymälästä ei soiteta vissiin koskaan. Jos haluaa varmistuksen, niin kannattaa itse soittaa julkaisua edeltävänä päivänä.
Kävin juuri asioimassa Jyväskylän GameStopissa koskien Bad Company 2:sta ja normaaliin tapaan ei aivan kivuttomasti mennyt.
Olin varannu pelin molemmille alustoille, PS3 version itselle ja boksin version isoveljelle. .......
Kävinpäs tänään hakemasssa klo 14:30 aikoihin Kampin Gamestopista, helmikuun alussa varaamani Bad Company 2:sen.
Kassalla kun olin ilmoitettiin minulle että Limited Edition- versio on loppunut, kun kysyin saanko sitä mitenkään, kun kerran olen siitä maksanut ja kaikille ennakkotilaajille luvattiin LE. Työntekijä siihen vastasi että "Ootsä tosissas, sä oot saanu tän pelin puoleen hintaan, tais olla päivän paras läppä".
Jäi aika paska maku suuhun Gamestopista, vaikka sainkin pelin halvalla.
Pakko osallistua tähän keskusteluun. Aika erikoiselta kuullostaa nuo myyjien suhtautumiset asiakasta kohtaan. Itsekin olen ollut asiakaspalvelu tehtävissä, eikä noita edellämainittuja kommentteja ja muuta vastaavaa olisi tullut mieleenkään sanoa asiakkaalle. Olin aivan eri alan firmassa töissä, mutta kuitenkin. Uskomattomalta kuullostaa.
En tiedä mikä noilla Gamestopin myyjillä on ongelmana, mutta aina tulee lähtökohtaisesti varauduttua jo kauppaan mentäessä tähän vittuiluun. Tämä tosin vain Jyväskylän liikkeen kanssa, muissa liikkeissä olen kyllä saanut hyvää palvelua.