Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

*****! Kun pelaa be a pro kautta, innostut tappelemaan ja otat vitosen,niin on käynyt nyt varmaan 5 kertaa jo että se mun ukko istuu sielä sen 15minuuttia kun ei tule pelikatkoa :D
onhan se tietysti noin oikeassakin pelissä mut jonkun jutun tohon vois keksiä, mutta 5min erillä aika kusista hommaa.

Sama ongelma oli myös sarjan edellisessä pelissä ja tuota ei voi "korjata" millään.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Sama ongelma oli myös sarjan edellisessä pelissä ja tuota ei voi "korjata" millään.

pystyiskö kenties sillä, että tekoäly laukois enemmän, että mokke sais kiekkoa useammin räyskään, josta tulis myös sitte pelikatkojakin enemmän :p
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

tai vaikka kiekko joskus pomppais katsomoon, ei kertaakaan vielä mulla n20 pelissä..
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Oon tässä yrittäny alkaa sm-liiga rostereit värkkää, mut tyssäs sit aika nopeesti bugiin nimeltä petri koskinen saipa, täälläkin asiasta kyllä mainittiin jo aikasemmin. niin onkos joku keksiny jonku kikan millä ton pystyis kiertää?
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Sama ongelma oli myös sarjan edellisessä pelissä ja tuota ei voi "korjata" millään.
Toimiikos tuo "call a shot" muuten kun itse ei ole kentällä? Sillähän sais kätevästi lyötyä vaikka pitkän AI äijällä..
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Millä asetuksilla tyypit pelaa GM Modea.? Itse löysin hyvät asetukset omaan taito tasoon nähden.Erät 7 min, vaikeustaso supertähti.Slidereitä sen verran muokannu,että koneelta tiputtanu laukaisu tarkkuutta pykälällä ja itseltä taas nostanut.Niin ja syötönkatkot nostin ihmispelaajalle yhdellä.Kovia vääntöjä oon näillä saanut aikaseksi,kunhan muistaa olla koko ajan iholla kiinni:). Sen olen huomannut, että sitominen laitaan on tehokas konetta vastaan,jos alat taklaa niin aika äkkiä olet pihalla.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Oon tässä yrittäny alkaa sm-liiga rostereit värkkää, mut tyssäs sit aika nopeesti bugiin nimeltä petri koskinen saipa, täälläkin asiasta kyllä mainittiin jo aikasemmin. niin onkos joku keksiny jonku kikan millä ton pystyis kiertää?

Olen saamassa nyt tiedoston josta puuttuu enää arvot ja varusteet niin sitten on rosterit valmiina sm-liigaan joten ei kannata rueta väsäämään niitä :) Tai jos haluat omanlaiset mutta aika hyvät täältäkin on tulossa :)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen saamassa nyt tiedoston josta puuttuu enää arvot ja varusteet niin sitten on rosterit valmiina sm-liigaan joten ei kannata rueta väsäämään niitä :) Tai jos haluat omanlaiset mutta aika hyvät täältäkin on tulossa :)

Loistavaa, eikun odottamaan sitte:)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

ei toimi. ainoastaan sillon toimii, kun olet itse kentällä.

Jos veskana pelaat bappia niin koita nostaa laukaisuvoimakkuutta, molempia sekä shot power että slap shot power. Varsinkin kun laittaa näihin 5 molemmille niin rupeaa pakitkin laukomaan viivalta enemmän. Vastaavasti voit tiputtaa syöttönopeutta vähän mikä vähentää bottien syöttöinnokkuuta jonkun verran.

Itse laitoin myös AI learning nolliin, kuitenkin botit siellä keskenään häärää kun oot veskana ja tämä mielestäni vähän sulavoitti niiden pelaamista.

Miinuspuolena shot powerien laittamisessa viiteen on tietenkin se että saat myös kaivaa kiekkoa verkosta enemmän. Mutta ainakin on jotain tekemistä:)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos veskana pelaat bappia niin koita nostaa laukaisuvoimakkuutta, molempia sekä shot power että slap shot power. Varsinkin kun laittaa näihin 5 molemmille niin rupeaa pakitkin laukomaan viivalta enemmän. Vastaavasti voit tiputtaa syöttönopeutta vähän mikä vähentää bottien syöttöinnokkuuta jonkun verran.

Itse laitoin myös AI learning nolliin, kuitenkin botit siellä keskenään häärää kun oot veskana ja tämä mielestäni vähän sulavoitti niiden pelaamista.

Miinuspuolena shot powerien laittamisessa viiteen on tietenkin se että saat myös kaivaa kiekkoa verkosta enemmän. Mutta ainakin on jotain tekemistä:)

Tänks :)
Täytyy pistää noi sliderit ja alkaa opetalla kunnon maalivahtipelaamista :)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ompas ärsyttävä peli, ainakin superstarilla. Voiko tuolla edes pelata, beaprota? Pelaako joku BaP superstarilla ja tykkää?
AI on käsittämättömän typerä. Eniten häiritsevät lähinnä sen kyky rakennella peliä. Jos istut esim. isoa jäähyä niin saatat olla koko erän boxissa kun ai vain läträä kiekkoa edes takaisin ilman katkoa, ei paitsioita, ei mitään. Vuoron perään pelaa sitä ääliömäista reunakiekkoa mikä on ollut jo ainakin 3 vuotta ainoa tapa rakentaa peliä. Eli syöttelee jommassa kummassa laidassa laiturin ja pakin välillä tuhottoman kauan. Laukaus ei lähde sitten millään niillä on varmasti liimaa lavassa. "Toinen" asia on maalivahtien älyttömät taidot. Oon pelannu n.15 peliä eikä vaan saa laukauksia uppoamaan. Yhden maalin olen tehnyt tänä aikana sekin maalin edestä kun kone syötti ns.kärtöstä tyhjille. Draftipelissä kyllä on onnistumisia tullut koska siinä molarit on tosi huonoja imevät yleensä kuin sienet.
Mielestäni naurettavuuksien huippu on kuitenkin nuo erikseen "ostettavat" (toki saa pelaamallakin) kaiken kirjavat kypärät ja varsinkin ne kultaiset varusteet. Rikkovat yhtenäiset peliasut ja pelaajista tulee kaiken kirjavaa sillisalaattia vain yksilölliset eri väriset pelipaidat puuttuu niin ei enään tietäisi kuka pelaa ketäkin vastaan.
Jatkuvasta pelin kaatuilusta nyt ei viitsi enään sen kummemmin jauhaa nauretttavan huonosti viimestelty peli.
Onneksi on tuo 2k10 tilattu jos se olisi se luonnikkaampi ja "inhimillisempi" peli

Pelissä siis edelleen samat ongelmat kuin ennenkin. Liian vaikea tehä maaleja. Ennen taas ongelma oli se et oli joku maalikikka tai peli oli liian helppo, tämä siis ennen next-gen änäreitä.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Viime vuoden peliin oli laitettu tuo intialainen pikkutyttö jollain yyber arvoilla peliin, niin onko tänä vuonna tuota "bonus" pelaajaa löytynyt vai uskoiko EA kerralla olla sotkematta peliä?
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Voisin lähettää biisipakettini Messengerissä, elikkä ne jotka ovat paketista kiinnostuneet, kysäskää sposti osoitteeni privalla.
- Tiedostoja 181kpl
- Koko: 408MB (eli lähettämisessä kestää jonkin aikaa, mutta voin lähettää kappaleet eri kansioissa jolloin kaikkea ei tarvitse kerralla lähetellä)
- Sisältää kaikkien SM-Liiga joukkueiden sisääntulobiisin ja maalibiisin (biisit ovat laitettu Suomen jäähallimusiikit-sivun perusteella, virheitä voi olla)
- 12 erätaukobiisiä
- 3 kotijoukkeen jäähybiisiä
- 6 vierasjoukkueen jäähybiisiä
- 121 pelikatkobiisiä (biisit leikattu 2min tilan säästämiseksi)

Ootko muokannu noita sm-liiga joukkueiden maalibiisejä kuntoon. Esim TPS:sällä hunajata biisistä se ensimmäinen minuutti on täysin turhaa jota ei edes peleissä soiteta, ja hifk:eek:olla on ne todella kauan kestävät maalisummerit siinä alussa.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Viime vuoden peliin oli laitettu tuo intialainen pikkutyttö jollain yyber arvoilla peliin, niin onko tänä vuonna tuota "bonus" pelaajaa löytynyt vai uskoiko EA kerralla olla sotkematta peliä?

Ei oo tullu vastaan mitään 99 pelaajaa, mutta be a gm:ssa kun tein fantasy draftin niin parilla joukkueella on ihan ihme ykkösveskat.
Esim. Minnesotalla joku Larsson tai joku sen tapainen ja oli ihan hasek mua vastaan.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämmönen tuli mieleen mitä oon jo jonkun aikaa miettinyt, eli be a gm modissa ainakin kun tekee treidejä niin keskellä ylhäällä on ympyrä mis on hyökkäys, puollustus, urheillullisuus ja mystinen uhk. niin mikä ihmeen uhk? voisiko joku selventää :)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämmönen tuli mieleen mitä oon jo jonkun aikaa miettinyt, eli be a gm modissa ainakin kun tekee treidejä niin keskellä ylhäällä on ympyrä mis on hyökkäys, puollustus, urheillullisuus ja mystinen uhk. niin mikä ihmeen uhk? voisiko joku selventää :)
Ettei olis uhkaavuus?

Pelissä siis edelleen samat ongelmat kuin ennenkin. Liian vaikea tehä maaleja. Ennen taas ongelma oli se et oli joku maalikikka tai peli oli liian helppo, tämä siis ennen next-gen änäreitä.
No eipä niitä maaleja oikeestikkaan tehdä ihan tosta vaan?! Ei sinne maalille kuulu pystyä luistelemaan suoraan niinku 09:ssä. Tässä on just kivasti haastetta kun kerrankin tuntuu ettei olis jotai bugipaskamaaleja mitä aina ennen änäreissä. Hienoa nettipelissäkin kun kaikenmaailman "hc skill playerit" (säälittävät nörtit) jyystää kahta kaavaa niitä maaleja 14 per peli.. hienoa? Ei - nyt on hienoa kun saa edes improvisoida ja tehdä töitä maalin eteen ja on itelläkin lajia kunnioittavalla casual pelaajalla mahdollisuus joskus VOITTAA peli vaikka ois mitä pellejä vastassa.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

uhkaavuus, eli suomeks meinaako esim kovuutta, agresiivisuutta? :D kun mielestäni aika usein nuorilla on aika korkee tämä
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

uhkaavuus, eli suomeks meinaako esim kovuutta, agresiivisuutta? :D kun mielestäni aika usein nuorilla on aika korkee tämä

Uhka se taitaa olla juu, mutta jos nuorilla se on hyvä niin voisko se olla urheilullisuus?
 
Ylös Bottom