Onkos muuten tuo uniapnea jo poissuljettu? Useamman oireen vaan mainitsit tuossa, joten tuli vain mieleen. Tosin luultavasti myös sitten väsyttäisi. Mutta se on salakavala tauti siinä mielessä, että kun se hiipii pikkuhiljaa ei välttämättä käsitä olevansa väsynyt. Onkin todella yleistä, että moni sairastaa tietämättään uniapneaa.
joo en oo ihan varma, täytys varmaan tuostakin mainita mut joo mitä lukenut tuosta verenkiertoperäisestä muistihäiriöstä niin siinä just oireet pahenee vuosi vuodelta, ja lääkäritkään ei sulkenut sitä vaihtoehtoa pois koska oireet tosiaan viittaisi siihen, tiedustan siis itsekkin että kun kirjoittelen tänne asioita niin editoin viestini aika monta kertaa, koska saatan kirjoittaa saman asiaan muutamaankin kertaa. muistaakseen tosta unohtelusta oon aiemminkin täällä maininnut. mut ne oireet on selvästi pahentuneet ja tosiaan tullut tuo ponnistus päänsärky ja huimaus niihin lisäksi. unohtelen kirjoittamisen lisäksi todella paljon arkeen vaikuttavia asioita, esim välillä unohdan jopa syödä tarpeeksi. vaikka mulla on hyvin systemaattinen ja rutinoitunut rytmi miten syön päivittäin, mähän siis lasken kalorit ja noudatan tiettyä ruokavaliota, mut joo tosiaan unohdan , laittaa kahvinkeittimen päälle, unohdan salasanat, onneksi mitään onnettomuuksia ei ole vielä sattunut, pahin on ehkä ku unohdin vesihanan päälle yöksi, (näkyi seuraavassa vesilaskussa se unohdus) paistinpannunkin oon tosiaan unohtanut hellalle mutta onneks sillai että olen laittanut paistorasvat pannulle mutta unohtanut laittaa kanat pannulle, mut onneks keittiöön kuulee aika nopeasti jos niin käy mut viime aikoina on käyny niinkin.