mä nyt laitan tän tänne ku tää kuuluu enemmän tänne mulla tosiaan on ollut jo pidemmän aikaa sellaisia muistihäiriö oireita en tiedä johtuuko siitä kun sairastin kaksi todella pahaa koronaa, eli unohdan hetkessä asioita, eli kun kirjoitan tännekin juttuja niin saattaa olla että kirjoitan useasti saman asian tosiaan oireet ja kaikki viittaa siihen että mulla on verenkiertoperäinen muistisairaus tai sitten vielä pahempaa, tuokin tuomio olisi itselleni tarpeeksi, nyt siihen on sitten tullut vielä lisäksi ponnistusmainen päänsärky mikä iskee sillon kun liikun ja teen jotain lihaskuntoa, peruskunto minulla pitäisi olla todella hyvä, eli siitä sen ei pitäisi johtua, lisäksi tosiaan tasapaino aisti heittelee aina välillä ja huimaa, ja kiihdyn nollasta sataan aika nopeasti eli impulsiivisuus, täälläkin se näkyy että vastaan välillä aika kärkkäästikkin jonkun viestin, ja otan siitä vain yhden asian mihin tartun. nyt on oireet menny sellaiseksi että odotan aikaa pään magneettikuviin. taloudellinen tilanne onneksi helpottaa jonkun verran tilannetta, mut terveys tilanteesta ei voi sanoa oikein samaa.
sen takia mun pitää alkaa miettimään eri juttuja ja vaihtoehtoja että, mitä alkaa tekemään jos tuollainen tuomio tulee. onneksi tosiaan generaatisesta AI:sta olen löytänyt aika hyvän keinon siihen, sen takia mä en oikeasti jaksa murehtia mistään tekijänoikeus jutuista ja muista, kun mulla on tosiaan paljon tärkeämpääkin miettivää, sen takia en tosiaan jaksa argumentoida enää ihmisten kanssa ja saatan jättää johkin viesteihin kokonaan vastaamatta. eli kyseessä olisi aikuisiän dementiaa vastaava sairaus. siihen päälle kun mulla on tää nivelreuma tyylinen sairaus jo valmiiksi, eli se nivelpsoriasis niin toista vaikeaa sairautta ei vittu jaksaisi enää tähän päälle enää. henkilökohtaisesti mä en tiedä että mitä tekisin jos tulisi tuomio, et ottaisinko äkkilähdön thaimaaseen ja eläisin siellä puolvuotta, vai mitä tekisin. no ei pitäis murehtia etukäteen.
sen takia mun pitää alkaa miettimään eri juttuja ja vaihtoehtoja että, mitä alkaa tekemään jos tuollainen tuomio tulee. onneksi tosiaan generaatisesta AI:sta olen löytänyt aika hyvän keinon siihen, sen takia mä en oikeasti jaksa murehtia mistään tekijänoikeus jutuista ja muista, kun mulla on tosiaan paljon tärkeämpääkin miettivää, sen takia en tosiaan jaksa argumentoida enää ihmisten kanssa ja saatan jättää johkin viesteihin kokonaan vastaamatta. eli kyseessä olisi aikuisiän dementiaa vastaava sairaus. siihen päälle kun mulla on tää nivelreuma tyylinen sairaus jo valmiiksi, eli se nivelpsoriasis niin toista vaikeaa sairautta ei vittu jaksaisi enää tähän päälle enää. henkilökohtaisesti mä en tiedä että mitä tekisin jos tulisi tuomio, et ottaisinko äkkilähdön thaimaaseen ja eläisin siellä puolvuotta, vai mitä tekisin. no ei pitäis murehtia etukäteen.
Viimeksi muokattu: