Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse asuin metsän keskellä 20-vuotiaaksi asti. Nyt asunut keskustassa 20 vuotta ja haluan takaisin metsään. Ja sinne vielä menenkin.Minä Muutin niin ei tähän totu millään hirveän outoa kun koko ikäni asunut maaseudulla onko täällä ketään maaseudulta kaupunkiin muuttaneita
Helsinki on paljon muutakin kuin ihmispaljoutta ja betonihelvettiä. Esim. täällä idässä on paljon luontoa. Tuolla omakotialueella ei paljoo meteliä kuulu. Mutta moni tietysti ajattelee, että koko Helsinki on sama kuin ydinkeskusta.En oo koskaan asunut kaupungissa, enkä tule asumaan. Hesa on kyl tutuksi tullut, ja ajatus siitä et siellä pitäis asua, on todella vastenmielinen. Jotenki se betoni, ihmispaljous ja jatkuva meteli ei nappaa yhtään.
Helsinki on paljon muutakin kuin ihmispaljoutta ja betonihelvettiä. Esim. täällä idässä on paljon luontoa. Tuolla omakotialueella ei paljoo meteliä kuulu. Mutta moni tietysti ajattelee, että koko Helsinki on sama kuin ydinkeskusta.
mä nyt laitan tän tänne ku tää kuuluu enemmän tänne mulla tosiaan on ollut jo pidemmän aikaa sellaisia muistihäiriö oireita
Onkos muuten tuo uniapnea jo poissuljettu? Useamman oireen vaan mainitsit tuossa, joten tuli vain mieleen. Tosin luultavasti myös sitten väsyttäisi. Mutta se on salakavala tauti siinä mielessä, että kun se hiipii pikkuhiljaa ei välttämättä käsitä olevansa väsynyt. Onkin todella yleistä, että moni sairastaa tietämättään uniapneaa.
Omaan makuun ihan liikaa kaupunkia tuollakin. Liian vähän luontoa.Helsinki on paljon muutakin kuin ihmispaljoutta ja betonihelvettiä. Esim. täällä idässä on paljon luontoa. Tuolla omakotialueella ei paljoo meteliä kuulu.
Mutta moni tietysti ajattelee ettei kehä kolmosen ulkopuolella ole suunnilleen mitään.Mutta moni tietysti ajattelee, että koko Helsinki on sama kuin ydinkeskusta.
Ootko nyt oikeesti tosissasi?Mutta moni tietysti ajattelee ettei kehä kolmosen ulkopuolella ole suunnilleen mitään.![]()
No näinhän se monella menee.Ootko nyt oikeesti tosissasi?
En.Ootko nyt oikeesti tosissasi?