Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

007 First Light

Xbox Series X:llä jumiutuu siten ettei ota A-painikkeella mitään valintaa. Valikot siis tavallaan toimii, mutta mitään valintaa ei voi tehdä. Paluu ”työpöydälle”, peli kiinni ja alkaen alusta.

Tympeä bugi, mutta ei maata mullistava. Ottaen huomioon, että ollut itselleni se ainoa, niin vähällä olen päässyt.

Tuli randomilla videofiidissä vastaan noita heittelyvideoita. Onnistuukoo useampaa vastaan taistelu noin helposti vaikeimmalla tasolla? Senkun vaan työntelee/heittelee yli laidan?

P.s. tuohon kyllä pelleilyä, että kaverit kuolevat heti veteen lennettyään

Tuli randomilla videofiidissä vastaan noita heittelyvideoita. Onnistuukoo useampaa vastaan taistelu noin helposti vaikeimmalla tasolla? Senkun vaan työntelee/heittelee yli laidan?

P.s. tuohon kyllä pelleilyä, että kaverit kuolevat heti veteen lennettyään
Tuo oli hauskimpia asioita koko pelissä ja itse aina pyrin aloittamaan taistelut jossain kuilun reunalla. Toinen hupijuttu oli hyppiä pöydän yli potkien vihulaumaa pikku hiljaa tainnuksiin. Samalla väistää kätevästi ne niiden ärsyttävät kaappausotteetkin.

Mutta joo, on se toimiva taktiikka huvittavuuden lisäksi, joskin kyllä siinäkin turpiinsa saa jos on paha paikka.

Tätä intopinkeänä vääntänyt parit päivät ja kiinnostelisi tietää, että kuinka pitkällä olen. En kuitenkaan haluaisi mennä mistään läpipeluuohjeesta katselemaan, ettei spoilaannu sen kummemmin. Kehtaisiko joku huikata, että ollaanko puolivälissä, lopun alussa, 15 prosentin kohdalla, jossain, kun nyt alkaisi tehtävä...

...jossa pitäisi gaalaan mennä pööpöilemään. Ennen sitä pompittiin Lontoon katoilla.

Tätä intopinkeänä vääntänyt parit päivät ja kiinnostelisi tietää, että kuinka pitkällä olen. En kuitenkaan haluaisi mennä mistään läpipeluuohjeesta katselemaan, ettei spoilaannu sen kummemmin. Kehtaisiko joku huikata, että ollaanko puolivälissä, lopun alussa, 15 prosentin kohdalla, jossain, kun nyt alkaisi tehtävä...

...jossa pitäisi gaalaan mennä pööpöilemään. Ennen sitä pompittiin Lontoon katoilla.
Olisitkohan mennyt noin 2/3 tms mutta useampi isompi chapteri ja maisemat vielä edessä. :)

Peli läpi.

Monet ovat sanoittaneet ne fiilikset, joita itse kirjoittaisin, joten en lähde kaikkia kehuja toistamaan, mutta on tämä vaan hyvä peli. Ponnekasta toimintaa, tarpeeksi rauhallisia hetkiä rytmittämään, Bond elokuviin täysin verrattavissa oleva juoni ja vielä nätin näköinenkin. Tykkäsin tosi paljon siitä, ettei tämä ollut Hitman klooni, vaan selkeästi suoraviivainen toimintaspektaakkeli, jossa oli ripaus Hitmania. Kuin Bond elokuva konsanaan. Muutenkin lisenssin käyttö oli äärimmäisen onnistunutta.

Ehdottomasti Vuoden peli -kandidaatti.

Itsellä meni eilen peli läpi. Oli upea peli, tässä jotain nostoja mitä aktiivisesti fiilisteli:
- Upeasti käytetty lähdemateriaalia ja hyvällä maulla. Tykkäsin miten tunnussävelmiä käytettiin harkitusti: sitten ku lähti soimaan, niin tuntu spessulta.
- Laadukkaasti "ohjattu" ja kirjoitettu: hienoja kuvakulmia, hienovaraista tarinankerrontaa ja upea tunnelma.
- Tuntu bondilta
- Kevennetyt ja suoraviivaistetut Hitman-maiset osiot sopi itselle, koska Hitman tuntunu liian avaralta ja hitaalta itelle
- Hienot hahmot ja omasta mielestä varsin laadukkaasti mallinnettua, vaikka pieniä kauneusvirheitä välillä bongaili. Varsinkin bondin ilmeikkyys oli hienosti toteutettu.
- Ampumisosiot oli sellaisia, jota mielellään yritti uudelleen, jos kuolema korjasi. Ja välillä jopa harmitti, et oispa pitänyt tehdä tyylikkäämmin, kuin Max Paynen parissa konsanaan.
- Pelin "kentät" eli bondin seikkailun puitteet oli huikeen hienosti rakennettu ja täynnä yksityiskohtia.

Pelasin high end PC:llä, niin sinänsä graafisesti ei mitään valittamista. Pientä haamuilua ja suttuisuutta siellä täällä, mutta pääasiassa grafiikka oli varsin hienoa ja laadukasta.

Muutama peliosuus vähän hitaanpuoleinen, mut ei kuiteskaan latistanut fiilistä. Oli aina pieni into palata pelin pariin.

Vahva 9/10 itselle. Parasta yksinpeliä itselle sitten Indiana Jones: the Great Circle:n. Näitä kiitos lisää. Mielelläni maksan täyden hinnan.

Kevennetyt ja suoraviivaistetut Hitman-maiset osiot sopi itselle, koska Hitman tuntunu liian avaralta ja hitaalta itelle
Tämä on hyvin sanottu ja aika hienosti kuvastaa sitä miksi IOI teki oikein, kun ei tehnyt kentistä Hitmanin kaltaisia ja avoimempia vielä. Se olisi mielestäni laittanut tuon rytmityksen raahaamaan noilta osin pahasti. Nyt siinä oli vähän sitä Hitman DNA:ta mutta selvästi kevennettynä ja suoraviivaistettuna niin itse peli soljui hienosti eteenpäin, läpi tarinan, tarjoten kuitenkin pieniä hetkiä sitä rauhallisempaa, agenttimaista menoa. :)

Ylös Bottom