kissanpoika
Active Member
Oletan pojittelun koskevan minua, koska nimessäkin mokoma on mainittu. En ole ainakaan itse allekirjoittanut mitään sitovaa sopimusta, jossa lupaan kirjoittaa Helixistä kuten kirjoitan Steam Machinesta. Toivottavasti ei kukaan muukaan.
Helix tulee suurella todennäköisyydellä olemaan liian kallis laite, aivan kuten kaikki konsolit, käsikonsolit ja Steam Machine ovat jo tälläkin hetkellä. Microsoft itse on käyttänyt Helixistä sanaa konsoli, jolloin se asettuu hieman eri kategoriaan kuin esimerkiksi tämä Steam Machine. Konsolithan ovat perinteisesti PC:tä halvempia, koska tili tehdään omalla kaupalla. Kuluttajat odottavat lähtökohtaisesti siis kilpailukykyisempää hintaa.
Ainakin osan PC-peleistä on luvattu toimivan Helixillä, mutta vielä ei taida olla tiedossa, että onko kyseessä jokin kuratoitu lista nimikkeistä vai kaikki isommista nimikkeistä kolmen sentin hentai-visual noveleihin. Konsoli-termin käyttö laitteen yhteydessä saa ainakin minut epäilemään, että kyseessä ei ole niin avoin laite kuin vastaava PC olisi. Ei sillä, etteikö laite todellisuudessa olisi juurikin PC, jolla sitten emuloidaan Xbox-konsolin pelejä. Microsoftilla ei ole sellaista pakkoakaan tässä vaiheessa laskea oman kaupan varaan, koska puolet suosituista peleistä on jo ostettu omaan talliin. Enkä usko, että oletetun korkealla hinnalla laite myisi muutenkaan niin massiivisia määriä, että sellainen olisi mahdollistakaan. Microsoft-tilien ja Game Pass-tilaajien määrässä kai siellä menestystä mitataan. Mutta tosiaan, aika vähän meillä mitään tarkkoja tietoja laitteesta vielä on.
Jos nyt vertaan Steam Machinesta nostamiani pointteja esiin, niin moni varmasti tulee pätemään myös Helixin kohdalla: "energiatehokkuus, laitteen koko, hiljaisuus,käyttömukavuus, yksinkertainen muokattavuus jne."
Helix tulee suurella todennäköisyydellä olemaan liian kallis laite, aivan kuten kaikki konsolit, käsikonsolit ja Steam Machine ovat jo tälläkin hetkellä. Microsoft itse on käyttänyt Helixistä sanaa konsoli, jolloin se asettuu hieman eri kategoriaan kuin esimerkiksi tämä Steam Machine. Konsolithan ovat perinteisesti PC:tä halvempia, koska tili tehdään omalla kaupalla. Kuluttajat odottavat lähtökohtaisesti siis kilpailukykyisempää hintaa.
Ainakin osan PC-peleistä on luvattu toimivan Helixillä, mutta vielä ei taida olla tiedossa, että onko kyseessä jokin kuratoitu lista nimikkeistä vai kaikki isommista nimikkeistä kolmen sentin hentai-visual noveleihin. Konsoli-termin käyttö laitteen yhteydessä saa ainakin minut epäilemään, että kyseessä ei ole niin avoin laite kuin vastaava PC olisi. Ei sillä, etteikö laite todellisuudessa olisi juurikin PC, jolla sitten emuloidaan Xbox-konsolin pelejä. Microsoftilla ei ole sellaista pakkoakaan tässä vaiheessa laskea oman kaupan varaan, koska puolet suosituista peleistä on jo ostettu omaan talliin. Enkä usko, että oletetun korkealla hinnalla laite myisi muutenkaan niin massiivisia määriä, että sellainen olisi mahdollistakaan. Microsoft-tilien ja Game Pass-tilaajien määrässä kai siellä menestystä mitataan. Mutta tosiaan, aika vähän meillä mitään tarkkoja tietoja laitteesta vielä on.
Jos nyt vertaan Steam Machinesta nostamiani pointteja esiin, niin moni varmasti tulee pätemään myös Helixin kohdalla: "energiatehokkuus, laitteen koko, hiljaisuus,