Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Blood of Dawnwalker

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nosferatu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tästä olen lukenut muualtakin joten olkakeehan tarkkana, tuntuu olevan suht yleinen bugi. Kaikki varmaan tietää kokemuksesta että mikään ei vituta enempää kuin tallennuksien sekoilu ja edistymisen menettäminen.
15 tuntia takana ja en ole onneksi vielä tuollaiseen törmännyt. Voisi olla aika suuri elin otsassa jos meikän samoilun jälkeen huomaisin tuollaisen bugin. :D

En muista tuliko kirjoiteltua vielä siitä karhun kanssa miekkailusta mutta sen olen tosiaan jo testannut: onnistuu! :D

Susien ja koirien kanssa on kyllä pulassa kun omniblock syö staminaa, samoin kuin väistö jos ei onnistu viime tipassa. Eikä noiden kanssa oikein mikään onnistu kun "warppaavat" naamalle eikä ole kunnollista "ennusmerkkiä", milloin hyppäävät.

En sitten tiedä pitäisikö ne torjua joka kerta alaspäin? En ole muistanut testata.

Ne suomonsterit on myös ärsyttäviä mutta niidenkin kanssa pärjää. Voisi seuraavaksi tehdä tieteellisen testi ja katsoa voiko niiden sylkemiä torjua tai jopa kimmottaa.

En muista tuliko kirjoiteltua vielä siitä karhun kanssa miekkailusta mutta sen olen tosiaan jo testannut: onnistuu! :D

Susien ja koirien kanssa on kyllä pulassa kun omniblock syö staminaa, samoin kuin väistö jos ei onnistu viime tipassa. Eikä noiden kanssa oikein mikään onnistu kun "warppaavat" naamalle eikä ole kunnollista "ennusmerkkiä", milloin hyppäävät.

En sitten tiedä pitäisikö ne torjua joka kerta alaspäin? En ole muistanut testata.

Ne suomonsterit on myös ärsyttäviä mutta niidenkin kanssa pärjää. Voisi seuraavaksi tehdä tieteellisen testi ja katsoa voiko niiden sylkemiä torjua tai jopa kimmottaa.
Ilman merkkejä eläimet on varmaan pahoja. Merkkien kanssa ne on helpoimmat viholliset. Muistaakseni ne hyökkää aina jommalta kummalta sivulta. Ihan varma en ole. Pakko kyllä nostaa hattua. Ei tulisi itseltä mitään ilman merkkejä vaikka nyt on vähän alkanut jo tajuta, että mistä iskut tulee. Jotenkin vaikea nähdä niitä merkkejä välillä niin ollut helpompi opetella katsomaan mistä iskut tulee.

Tämä yö/päivä-systeemi on siitä ihan kiva että ainakin tornien perässä juoksemisen voi unohtaa päivällä ja keskittyä muuhun. Samoin jos vampyyrina haluaa pelata, niin voi päivällä käyttää ajan vaikka kykyjen nostamiseen.

Itse en oikein vielä tiedä haluanko "antaa periksi" vampyyripuolelle, sillä se korruptio vähän mietityttää: mahtaako sillä olla tarinallisia vaikutuksiakin ja lopussa liian pahasti "pimeän puolelle" siirtynyt on tuomittu pahuuteen, tai jotain?

Toisaalta olen tykännyt miekkailusta paljon, joten voisin satsata siihen. Se ei vain ole yhtään niin tehokasta kuin vampyyrina riehuminen. Panostuksella tosin voinee tehokkuusta nostaa.

Ilman merkkejä eläimet on varmaan pahoja. Merkkien kanssa ne on helpoimmat viholliset. Muistaakseni ne hyökkää aina jommalta kummalta sivulta. Ihan varma en ole. Pakko kyllä nostaa hattua. Ei tulisi itseltä mitään ilman merkkejä vaikka nyt on vähän alkanut jo tajuta, että mistä iskut tulee. Jotenkin vaikea nähdä niitä merkkejä välillä niin ollut helpompi opetella katsomaan mistä iskut tulee.
Ai niin joo, ehdin jo unohtaa että siellä olisi ne merkit normaalisti, joten nämä minun susi- ja koira-ongelmat on sinänsä itse aiheutettuja. :D

Noin muuten en ole kyllä kokenut peliä erityisen vaikeaksi, sillä kaikki muut vihulaiset on tähän mennessä olleet sellaisia että niiden hyökkäyssuunnat näkee ilman merkkejäkin. Näin se pitäisi olla joka pelissä. Soulseissa on yleensä tuo puoli kunnossa mutta niissäkin kyllä ikävän paljon sellaisia vihuja, jotka saattaa nostaa vasenta kättä, pitää sitä hetken ennen lyöntiä ja sitten vaikka lyödäkin oikealla - tai jotain muuta vastaavaa shittiä.

Pitää varmaan katsella tarkemmin niiden koiraeläinten hyökkäyksiä niin saa nekin haltuun.

Niin ja olen tosiaan yllättänyt miten siedettävä vaikeustaso tässä on duelist-tasollakin. Turpiin kyllä tulee mutta samalla fiiliksellä kuin soulseissa, että tuntuu aina että paljon on itsestä kiinni ja että ei ole mahdotonta, eli jää tunne että "kyllä tämä menee vielä". Olen myös tykännyt että on näin kovaa ja karua kyytiä vaikka toki vampyyrin kuoleminen yhdestä tai parista iskusta vähän ehkä syö ideaa sen voimallisuudesta. Tosin vauvavampyyrihan tässä vielä ollaan, joten eiköhän sekin tasojen noustessa korjaannu.

Peliä päivitetään kovaa tahtia, nyt vuorossa 1.04:

Suurimpana täkynä yleiset vakauden parannukset kaikilla alustoilla. Vaikuttaisi myös siltä, että edellä keskusteltua tallennusbugia on taklattu.
"Torches can no longer grow uncontrollably." What? :D

Ylös Bottom