Vastaus: 3D - pelaamisen tulevaisuus?
Ja sitten on vielä kaltaiseni, joiden ei tarvitse välttämättä katsoa elokuvaa ensimmäisenä päivänä, vaan voin hyvinkin odotella että vähän arvosteluja ilmestyy netin perukoille. Näistä sitten voikin lukea onko tuo 3D vain turha päälleliimattu ominaisuus.
Itse en ainakaan 3D:stä mitenkään erikoisemmin innostunut, ei se minun elokuvakokemustani konkreettisesti parantanut, vaikka en siitä pahoinvointia siitä saakaan. Hologrammeja odotellessa. Tosin sekin on varmaan aika henkilökohtainen kokemus, mutta se sentään mullistaisi.
Ja olishan tämä tietty siltäkin kantilta mukava, että olohuoneen keskellä olevan telkkarin saisi tälleen kääntymään automaattisesti keittiön suuntaan, kun käy jääkaapilla
EDIT: Sori tästä leffoihin liittyvästä Off-Topicista, tämähän on perifoorumi .
No sinälläänhän Avatar on huono vertailukohde, kun sitä markkinoitiin alusta asti "mullistavana 3D kokemuksena", mutta onhan tuo suosion laskeminen nyt odotettavissa. Heti nyt se 10% vaihtaa takaisin 2D formaattiin pahoinvoinnin vuoksi. Osa nyt on aina pihistelijöitä, kun se 3D nyt on kuitenkin vähän kalliimpaa. Ja sitten on se ryhmä, joka ajattelee että "joo olihan se kiva mutta nyt se on sitten koettu".Elokuvateattereissa 3D-elokuvien suosio laskee kuin se kuuluisa lehmun perässä oleva huiskiva juttu. Kun Avatarin kohdalla avausviikonloppuna 71 prosenttia katsojista valitsi 3D-version, Despicable Me -leffaa halusi kolmessa ulottuvuudessa katsella enää alle puolet.
Ja sitten on vielä kaltaiseni, joiden ei tarvitse välttämättä katsoa elokuvaa ensimmäisenä päivänä, vaan voin hyvinkin odotella että vähän arvosteluja ilmestyy netin perukoille. Näistä sitten voikin lukea onko tuo 3D vain turha päälleliimattu ominaisuus.
Itse en ainakaan 3D:stä mitenkään erikoisemmin innostunut, ei se minun elokuvakokemustani konkreettisesti parantanut, vaikka en siitä pahoinvointia siitä saakaan. Hologrammeja odotellessa. Tosin sekin on varmaan aika henkilökohtainen kokemus, mutta se sentään mullistaisi.
Tämä sen sijaan on paljon mielenkiintoisempi vekotin. Jos tuollaiselta esimerkiksi katsoisi leffaa, niin tuohan voisi aina oletuksena näyttää (yhdelle) katsojalle sen kuvakulman, joka on olennainen juonen kannalta. Sitten vaikka toimintakohtauksissa voisit katsella toimintaa miltä kantilta tahansaSonyn uusin 3D laite. Kyseessä on näyttö, jota voi katsoa mistä tahansa suunnasta (360 astetta) eikä 3D- kuvan katsomiseen tarvita mitään laseja. Lisää hyödyllistä tietoa löytyy videosta.
Laitetta tuskin hyödynnetään videopelialalla vielä pitkään aikaan, jos koskaan, mutta onhan tuo teknologian kannalta aika siisti laite.
Ja olishan tämä tietty siltäkin kantilta mukava, että olohuoneen keskellä olevan telkkarin saisi tälleen kääntymään automaattisesti keittiön suuntaan, kun käy jääkaapilla
EDIT: Sori tästä leffoihin liittyvästä Off-Topicista, tämähän on perifoorumi .