Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tussukotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: 48h Live aikaa

en tajua että joillakin tulee niin paha mieli jos pyytää pientä näytettä livestä. Eihän tuosta rahallisesti joudu itse korvausta edes maksamaan, eli sen vain sattuu saamaan pelin mukana? Itse olen pari jakanut pois, eikä siinä sen kummempaa.

Toisaalta olen siinä samaa mieltä että ihan yhtä hyvin sen voisi kuukauden ostaa testiksi, tai tehdä vaikka toisen tilin jos on pakko päästä testaamaan.

Mutta tuollaista suurta ihmetystä en ymmärrä.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

en tajua että joillakin tulee niin paha mieli jos pyytää pientä näytettä livestä. Eihän tuosta rahallisesti joudu itse korvausta edes maksamaan, eli sen vain sattuu saamaan pelin mukana? Itse olen pari jakanut pois, eikä siinä sen kummempaa.

Toisaalta olen siinä samaa mieltä että ihan yhtä hyvin sen voisi kuukauden ostaa testiksi, tai tehdä vaikka toisen tilin jos on pakko päästä testaamaan.

Mutta tuollaista suurta ihmetystä en ymmärrä.

ja kuinka moni tässä ketjussa käyttää tätä ketjua hyväkseen että saa vain pelata livessä ilmaiseksi jos mahdollista ? öö kaikki ? jokanen on saanu ne testi kuukaudet boxin ostaessa joten kulta liven juttu on varmasti selvä kaikille. Ei täällä kukaan tarvitse aikaa "testiä varten" ja vielä 48 h aikana siitä ei hääppösiä makuja varmaan jää. Tämä ketju on pystyssä vieläkin siksi että isi tai äiti ei suostu uusimaan kulta aikaa, tai ei itse raaski siitä maksaa joko periaatteen tai talouden takia.

sarkastinen kyynel :rolleyes:

Pahoittelen katkeraa viestin sävyä. En vain lämpee ketjun idealle siitä että spedet ruinaa ilmaista kulta aikaa ylläolevista syistä.

Se joka väittää että tarvitsee testatakseen, siitä vaan ostamaan itse se kuukauden live aika, tai tekee uudet tunnukset ja käyttää niitä 3 eri tunnuksen live aikaa mitkä microsoft antaa jokaisen xboxin mukana.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Mä kyllä voisin lahjoittaa liveaikaa jos vaan niitä lappuja olisi, ei tuo nyt kovin paha uhraus ole ja auttaa kumminki jotain, ainakin jos mulla olis itellä pidempi liveaika. Itekkään en joskus pelaa verkossa pitkiin aikoihin ja sit joskus kun kaverit tulee pelaamaan ni on hauska sit kokeilla jotain peliä verkossa. Ei sit kehtais yhden kahden päivän takia ostaa enempää liveaikaa. :)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Olisi hienoa jos joku lahjoittaisi minulle käyttämättömän 48h koodin. En aktiivisesti livessä pelaa, enkä tarvitsisi kuin hetken muutamiin saavutuksiin, jotka typerästi vaativat liveä toimiakseen (Fable II). Lisäksi nettini menee hetkeksi kiinni muutamiksi päiviksi, ja juuri 48h:n takia syön mieluummin pari viikkoa, kuin tuhlaan sen kuukauden live aikaan (olen opiskelija nääs). Joten jos niitä on jollain, eikä tarvitse, privaa vaan, niin lupaan äitini haudan kautta korvata sen lähettämällä seuraavan koodin, joka tupsahtaa eteeni ostaessani jonkun pelin.

Kiitoksia vielä etukäteen jos olet se, joka pelasti päiväni, ja hyvää loppukesää lopuille!
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Mulla olis 2kpl noita 48 tunnin koodeja. Laittakaas privaa jos joku haluaa.

Ja kummatkin meni jo...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Ei kellään olisi ylimääräistä 48h livee, että saisi tuon änäri 10 ladattua, kun ei millään jaksais torstaihin asti odottaa :eek:
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Munkin on pakko nyt sortua kirjottamaan tähä topikkiin. Eli tänään luultavasti tulee forza3 demo ja eihän mulla just nyt ole liveaikaa käytössä. En jaksaisi millään odottaa viikon verran, että saa sen ladattua, koska sehän on forza. Jos jollain sattuisi olemaan vähäsen liveaikaa tarjolla, ottaisin sen kyllä todella kiitollisena vastaan:)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Munkin on pakko nyt sortua kirjottamaan tähä topikkiin. Eli tänään luultavasti tulee forza3 demo ja eihän mulla just nyt ole liveaikaa käytössä. En jaksaisi millään odottaa viikon verran, että saa sen ladattua, koska sehän on forza. Jos jollain sattuisi olemaan vähäsen liveaikaa tarjolla, ottaisin sen kyllä todella kiitollisena vastaan:)
Ite käytin tollasen 48h liveaikaa kortin, mutta profiili pysy Silverinä, enkä saanu Forza 3:n demoo ladattuu :( Nettimoninpelit kyllä skulas. Piti sitte vielä aktivoida huoltoreissulta tullu kk:n Gold-kortti, jolloin viimein sain Forzan ladattua, eihän sitä viikkoa voi odottaa :)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Ite käytin tollasen 48h liveaikaa kortin, mutta profiili pysy Silverinä, enkä saanu Forza 3:n demoo ladattuu

No voi hemmetti, jos näin on. Eipä sitten muitten tarvii lähetellä liveaikaa mulle, niitähän jo tuli ihan roppakaupalla(eli ei yhtään):D. Kai se sitten vain on pakko odotella ens torstaihin asti, jolloin sen forzan saa sitten ladattua.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Vuoden Live sitten loppui sopivasti tänään. Enhän sitä tajunnut, kuin äsken boksin avatessa. Voisiko joku heittää YV:llä 48h Liveä, niin pääsisi pelaamaan kaveria vastaan ja ottamaan kuppia siinä samalla. :)
Maanantaina kun pääsee kauppaan.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

KMYTP-KQYHJ-F8WDG-GJVYW-J9HC3

Siinä ois nopeimmalle 48h koodi. Kirjoita viesti jos käytät koodin, että muut tietävät koodin olevan käytetty.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

VKKD7-T7CHB-9XRYP-2W7W4-V84RT

Tossa koodi jollekkin, voi olla vanhentunut mutta kannattaa testata. Laittakaa viestiä kun ootte käyttänyt.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

jos ja kun jollakin olisi vapaana, niin privalla ottaisin mielelläni vastaan
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Moro, oisko kellään heittää 48h live aikaa, pääsis kaverin kaa pelittämään viikonlopuks =)
 
Ylös Bottom