Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alan Wake II

Mielenkiinnolla kyllä kanssa arvioita odotan. Remedy on ollut itselleni mielenkiintoinen. Max Paynet toimi hyvin aikanaan. Alan wake oli ok. Quantum breakista tykkäsin erittäin paljon ja se onkin omaan makuun ollut paras. Control taas jäin muutaman tunnin jälkeen, se ei maistunut taas yhtään.
 
Latautuu jo! Nämä on itelle ihan kerran 10 vuodessa kokemuksia, että odottaa jotain peliä näin paljon ja sulkeutuu heti julkaisun jälkeen pariksi päiväksi pimeään olohuoneeseen :D .

Arvosteluja veikkaan fanipoikalasein vähintään 85% paikkeille.
 

Liitetiedostot

  • lätinää.png
    lätinää.png
    1,1 MB · Lukukerrat: 13
Oonko ainoa maailmassa, mutta mua jotenki häritsee kun videopeleihin sekoitetaa ns oikeeta videomateriaalia oli se sit cutsceneis tai jostain telkkarista joku ohjelma ym. Alan wake ykkösessäki oli jotain niitä talkshow ohjelmia missä sami järvi ja kaveri siel istuu puhumassa "oikeesa" tv showssa. Jotenki syö peleissä immerisiota mun mielest. Tulee mieleen ne 90 luvun CD "leffapelit".
 
Oonko ainoa maailmassa, mutta mua jotenki häritsee kun videopeleihin sekoitetaa ns oikeeta videomateriaalia oli se sit cutsceneis tai jostain telkkarista joku ohjelma ym. Alan wake ykkösessäki oli jotain niitä talkshow ohjelmia missä sami järvi ja kaveri siel istuu puhumassa "oikeesa" tv showssa. Jotenki syö peleissä immerisiota mun mielest. Tulee mieleen ne 90 luvun CD "leffapelit".
Laitoitko varmasti oikeaan ketjuun tämän? Vai uskotko että Remedyn Alan Wake 2 trailereissa on näytetyt cut scenet olisi 'videota'? Vai laitoinko sanoja suuhusi vahingossa? Jos näin tein, pyydän vilpittömästi anteeksi. :)
 
Laitoitko varmasti oikeaan ketjuun tämän? Vai uskotko että Remedyn Alan Wake 2 trailereissa on näytetyt cut scenet olisi 'videota'? Vai laitoinko sanoja suuhusi vahingossa? Jos näin tein, pyydän vilpittömästi anteeksi. :)
En tiedä tuosta trailerista mutta onhan tähän tosiaan sekoitettu noita oikeita, näyteltyjäkin kohtauksia mukaan. Remedyn peleissä nuo on omasta mielestä toiminu hyvin, kun on niin sekoa menoa välistä muutenkin. Varsinkin Alan Wakessa ja Controllissa toimi hyvin. Quantum Breaken tavasta en niin välittänyt.
 
En tiedä tuosta trailerista mutta onhan tähän tosiaan sekoitettu noita oikeita, näyteltyjäkin kohtauksia mukaan. Remedyn peleissä nuo on omasta mielestä toiminu hyvin, kun on niin sekoa menoa välistä muutenkin. Varsinkin Alan Wakessa ja Controllissa toimi hyvin. Quantum Breaken tavasta en niin välittänyt.
Joo, mielummin noin, että sekoitetaan tuonne, eikä mitään tv-sarjan jaksoja katsottavaksi Quantum Breakin tapaan.
 
En tiedä tuosta trailerista mutta onhan tähän tosiaan sekoitettu noita oikeita, näyteltyjäkin kohtauksia mukaan. Remedyn peleissä nuo on omasta mielestä toiminu hyvin, kun on niin sekoa menoa välistä muutenkin. Varsinkin Alan Wakessa ja Controllissa toimi hyvin. Quantum Breaken tavasta en niin välittänyt.
En itse usko että olisi oikeaa videota sotkettu Alan Wake 2 tsydeemiin, en ole nähnyt mitään sellaista - vielä. Jokatapauksessa, ollaan positiivisen ongelman ääressä jos näitä ei oikein tahdo enää erottaa toisistaan ;)
 
En itse usko että olisi oikeaa videota sotkettu Alan Wake 2 tsydeemiin, en ole nähnyt mitään sellaista - vielä. Jokatapauksessa, ollaan positiivisen ongelman ääressä jos näitä ei oikein tahdo enää erottaa toisistaan ;)
Et ole siis katsellut juurikaan noita trailereita tai behind the scenes pätkiä? Noissa niistä on puhuttu ja niitä on näytettykkin useampi pätkä. Ei ole kyse siitä, että sotkisi pelikuvan oikeaan kuvaan. Ei ole siis uskon asia enään tässä vaiheessa. :D
 
Tarkoitin että sekoitetaan videopelikuvaa ja oikeita videoita keskenään, puhumattakaa nyt tv sarjan tapaista mitä quantum brakes oli. Kuten Alan wake ykköses telkkarista tuli niitä "oikeita" videoita ja uson myös että on alan wake kakkoses sekotettu niitä oikeita videoita sinne tänne, tai sit on otettu muka nii iso harppaus ettei erota. Kyllähä tos selkeesti näkyy mikä on tehty tietokoneel ja mitkä on oikeita videoita. Mut kuten sanoin, olen ehkä niitä harvoja joita häiritsee tommoset, ei nyt mikää deal breaker mut sama asia kun kärpänen lentäis kämpäs. :D :p
 
Et ole siis katsellut juurikaan noita trailereita tai behind the scenes pätkiä? Noissa niistä on puhuttu ja niitä on näytettykkin useampi pätkä. Ei ole kyse siitä, että sotkisi pelikuvan oikeaan kuvaan. Ei ole siis uskon asia enään tässä vaiheessa. :D
Trailereita vain, en behind the scenes pätkiä lainkaan.
Käsi pystyyn siis virheen merkiksi! :) Optimistina trailerit mennyt meiningillä että 'onpas hienon näköistä!' :D
 
Joo puhui se Sami Järvi niistä oikeilla ihmisillä tehdyistä pätkistä tuossa viimeksi linkkaamassani videossa myös ja kuinka ne on tärkeässä roolissa Alanin kampanjassa. Ei onneksi mennä ihan Quantum Breakin tasolle mutta on se suuremmassa roolissa kuin pelkkä pelin TV:ssä pyörivä pätkä.

Itseä ne ei häirinnyt edes QB aikana kun ne oli kohtuullisella panostuksella tehty. Mutta silti tuollainen pienempi skaala esim jotkut TV ohjelmat tai muuta on parempi keino. Saa nähdä miten ne tässä pelissä toimii, toivottavasti on hyvä balanssi löytynyt.
 
Oli miten vain oikeiden videoiden käyttämisen kanssa itse pelissä niin veikkaan että helpot +5% olisi korjattavissa ylihuomenna Remedyn osakkeesta jos on nyt liikkellä :) Ennäkot ollut niin positiivisia että suomi menee perinteisesti torille - hetkeksi ainakin.
 
Ei tämä itselläkään lähde ostoon, ei vaan pysty tukemaan tämmöistä käytäntöä. Mutta toivon kyllä että peli on menestys ja se kirvoittaa fyyysisen julkaisun tulevaisuudessa.
 
  • Like
Reactions: rap
torille.jpg

Negapetterit ja muutkin suihkulähteeseen viilentymään. Se on torille!

Alan kirjoitti digijulkaisun, koska valolla ja pimeydellä tulee olla tasapaino. Sain unessa tiedon, että Järven Samin vintillä on kenkälaatikko, jossa on fyysinen kopio Alan Wake 2:sta. Sitten heräsin ja katsoin, että perkule konsolihan lataa siellä Deluxe-versiota ja tili on huvennut.
 
Ei tämä itselläkään lähde ostoon, ei vaan pysty tukemaan tämmöistä käytäntöä. Mutta toivon kyllä että peli on menestys ja se kirvoittaa fyyysisen julkaisun tulevaisuudessa.

Mielestäni tässä on nyt pieni ristiriita. Jos peli menestyy, antaa se vaan merkin siitä, että fyysistä julkaisua ei tarvita, ja tulevaisuudessakin pelit tullaan julkaisemaan ainoastaan diginä. En minä Remedyn vuoksi floppia toivo, mutta sen verran voisivat olla pettyneitä myynteihin, että se fyysinen julkaisu saadaan.
 
Ylös Bottom