Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alan Wake II

Niin tuleehan syyskuussa Tomb Raideristakin fyysinen versio vaikka ensin oli digi only niin pieni toivonkipinä että joskus tästäkin tulis.
Niin ja sellainen viime aikaisten pelien lista kuin Talos Principle II, Stanley Parable, System Shock, Pacific Drive, Teardown...

Siinä esimerkkejä peleistä, joiden budjetti ja muut tuskin on lähellekään Alan Wake II:sta ja niistä löytyy fyysinen julkaisu. Kaikki nämä olen myös tilannut hyllyyni.

Mutta niin. Valintahan tuo selvästi on eikä mikään pakko. Kustannuksia on vaikea nähdä ongelmana jos samaan aikaan tuon tasoisia teoksia tulee fyysisenä myyntiin.

Isommista löytyy sitten tuoreempana esimerkkinä Baldur's Gate 3. Tosin sen jätin itse ostamatta koska en ole varma pidänkö genrestä ja tulee 20 euroa postikuluja päälle. Pelkkä pelin hinta olisi täysin ok. Alan Wake II:n kohdalla olisin vastaavasta paketista voinut sen 100 euroakin heittää.
 
J
Varmasti tulee fyysinen versio. Kunhan keräävät eka rahulit pois niiltä hätäisimmiltä ja kun myynti alkaa tasaantumaan tai laskemaan niin sitten on aika iskeä fyysinen markkinoille suuren kysynnän vuoksi ja tottakai koska fanit vaativat. Itse odottelen fyysistä käytettyä. Ei ole kiire.
Kunhan vain tulin viisastelemaan. Tätähän mää vähän sanoin :D
 
PS.Blogista käy ilmi, että myös Photo Mode saapuu tänään julkaistavan päivityksen myötä.

Also available tomorrow – Photo Mode! Everyone who owns Alan Wake 2 will get it as a free update. In the story of the game, Alice Wake, Alan’s wife, is a photographer, and as such the settings of the Alan Wake 2 Photo Mode – such as f-stop, focal length, etc. – have been taken from the art of photography and use photographic values.

 
Noniin, nyt ruikuttajatkin sai mitä halusi ja saavat sitä krääsää hyllytn pölyttymään! :p Ei mutta hienoa, että viimeisetkin jäärät pääsee pelaaman tätä mestariteosta. :)
 
Jahka ton joskus jaksaisi pelata loppuun, niin dlc:tä voisi harkita.
Sama. Jäänyt varmaan puoliväliin kesken ja ei suuremmin ole innostellut jatkaa viime aikoina. Asiaan etenkin nyt saattaa vaikuttaa, että sain tällä viikolla hankittua uusimman Like a Dragonin, mutta jos edes syksyyn mennessä näkisi, mitä Alanille ja kumppaneille käy.
 
Voiko ihanampaan uutiseen herätäkkään! :D

Näin se vaan tämäkin joutui viimein nöyrtymään. Antaa toivoa, että fyysiset pelit eivät ole katoamassa mihinkään, jos me pelaajat vaan niin päätämme. Luulen nimittäin, että jos digin myyntiluvut olisivat olleet toisenlaiset, ei tätä päivää olisi koskaan tullut.
 
Ylös Bottom