Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Amerikan presidentinvaalit 2004

Corca

KonsoliFIN Alumni
Jokunen tunti on tullut seurattua osavaltioiden tuloksia ja näyttää juuri sille, kuin ei pitäisi näyttää eli herra George W. Bush näkyy olevan vahvoilla "four more years" -kierrokselle. Floridan kääntyminen Bushille taisi olla se ratkaiseva niitti, vaikka Ohion tuloksia vielä odotellaan.

Ihmeellinen systeemi jenkeillä tuo valintaprosessi. Vielä erikoisempaa itse vaalikoneiden elektroninen mekanismi, joka ei tallenna äänestystuloksia yksitellen mihinkään, jos sattuu menemään uusintalaskennan puolelle. Lisäksi muutamassa osavaltiossa koneita on ollut liian vähän ja jonot hirmuisen pitkät itse äänestysajan jälkeenkin. Osassa tuomarit ovat antaneet jonossa olevien vielä suorittaa monituntisen odotuksen jälkeen kansalaisoikeutensa ja osassa taas lakimiehet vaativat äänien hylkäämistä, jos ne on annettu äänestysajan jälkeen...huhhei.

Erikoista, ettei USA:ssa noinkin tärkeää tapahtumaa hoideta salettiin varman päälle eli varmasti riittävästi vaalikoneita, riittävästi äänestysaikaa ja riittävästi varmuuskopioiden varmuuskopioita äänestystulosten suojaamiseksi. Noh, maassa maan tavalla.

Jos Bush tosiaan vie uudet neljä vuotta itselleen, niin ei voi muuta kuin nostaa hattua amerikkalaisille oivasta valinnasta. Muu maailma saa sen sijaan pyyhkiä pölyjä bunkkereistaan, sillä kohta ollaan taas ottamassa joku paha mies vallasta pois ja varmasti perustelluin syin.

"Hii is ei iivil män, wööld is betö witaut him. Hii oolsou häd intensöns of juusin wepons of määsdisträksön änd tät is teh evidens vii niid to kill tät matovako skambääg sanavapits! Gaad bles juu and gaad bles teh junaited steits of amerika".
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Mitään en vihaa niin paljoa kuin Bushia, hän ei ole tehnyt mitään hyvää maailmalle. Olisi antanut olla sen Saddamin ihan rauhassa niin olisi ollut maailmassakin paljon rauhallisempaa.

Ja mitä helvettiä hän rupeaa syyttämään terroristeja WTC tornin "läpi lentämisestä" kun he eivät sitä tehneet vaan jenkit itse räjäyttivät torninsa. Kiinnostuneet voivat itse etsiä tätä puoltavat todisteet. Illuusiota oli sekin.

Tuollaiset p*skanaamat pitäisi heittää kuiluun ja antaa vaan olla. Tätä asiaan en voi mitenkään sulattaa, että tuollainen "iivil mään" pääsee takaisin valtaan, varsinkin kun hän ei päätä mitään vaan isänsä.

Huhu.
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

On se ihme miten yksi ihminen voi tehdä niin monta virhevetoa presidenttikaudellaan, aloittaa muutaman turhan sodan, ym. ja saa sen tähden mediassa joka taholta rekkalasteittain paskaa niskaansa, ja silti menee ja voittaa(?) vaalit. Eikö tuon jo luulisi olevan kaikille selvää kaiken sen jälkeen mitä on tapahtunut, että George W. Bush on viimeinen ihminen jonka pitäisi istua Valkoisessa talossa. Kaverihan on uhka koko ihmiskunnalle.
Stupid Americans!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Sarine sanoi:
Ja mitä helvettiä hän rupeaa syyttämään terroristeja WTC tornin "läpi lentämisestä" kun he eivät sitä tehneet vaan jenkit itse räjäyttivät torninsa. Kiinnostuneet voivat itse etsiä tätä puoltavat todisteet. Illuusiota oli sekin.
Ihmettelen vain kuinka joku vielä jaksaa näitä uskoa. Ainahan kaikesta keksitään ties mitä salaliittoteorioita. Todisteita kumoamaan noi teoriat löytyy kyllä myös runsaasti.

Ja luulen että eipä se meininki siellä paljoa muuttuisi vaikka presidentti vaihtuisikin, mutta tuskin ainakaan huonompaan suuntaan menisi. :eek:
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Näin eikai saisi sanoa mutta sanonpa vain että typerämpää miestä kuin herra Bush saa hakea. Katsottuani ykköseltä eräs lauantai iltapäivä dokumenttia tästä aiheesta, tuli yhdessä kohdasssa sellainen vastaan missä Bushin neuvonantaja kysyi Bushilta Irakin sodasta, että oliko se hänen mielestään virhe, että katuuko hän yhtään...

Mies vastasi että yksikään ihmishenki ei ollut liian vähän Irakin sodan takia. :mad:

En nyt tiedä mitä tässä yritin selittää, mutta vihaan koko miestä koko sydämestäni.
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Dr Evil sanoi:
Niin ehkä jos käyttää säännöllisesti lsd:tä.
En omasta mielestäni ole lsd:tä käyttänyt, mutta mistä sitä tietää.

gefilus A sanoi:
Näin eikai saisi sanoa mutta sanonpa vain että typerämpää miestä kuin herra Bush saa hakea. Katsottuani ykköseltä eräs lauantai iltapäivä dokumenttia tästä aiheesta, tuli yhdessä kohdasssa sellainen vastaan missä Bushin neuvonantaja kysyi Bushilta Irakin sodasta, että oliko se hänen mielestään virhe, että katuuko hän yhtään...

Mies vastasi että yksikään ihmishenki ei ollut liian vähän Irakin sodan takia. :mad:

En nyt tiedä mitä tässä yritin selittää, mutta vihaan koko miestä koko sydämestäni.
Noin juuri saa sanoa, voisimme perustaa jonkun "Vihaa Bushia" kerhon? Jossa sitten vihaamme Bushia ja juomme kahvia ja vihaamme sitten lisää :)
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Kannattaa suhtautua varauksella noihin WTC juttuihin. Itse uskon että mikä tahansa on mahdollista. Amerikka on sentään ennenkin tehnyt vastaavia tekoja, kuten usea uskoo että Amerikka tappoi JFK:n. Ehkäpä CIA tai jokin muu amerikkalainen järjestö, mistä sitä tietää?

Suurin osa ei vain halua uskoa yhtään mitään vaihtoehtoa vaan asiat menevät heidän päässään aina niin kuin TV:ssä on kerrottu. Minua ihmetyttää WTC iskussa monikin asia jota voi olla vaikea selittää. En silti julista totuutena yhtäkään teoriaa, koska niistä ei todellakaan ole varmuutta. Kukahan uskaltaisi tehdä asiasta dokumentin/laajemman tutkimuksen? Tähän astiset tutkijat ovat jotenkin ihmeellisesti kuolleet.

Bush tämän näyttäisi vievän. En kylläkään usko että Kerry olisi asioita miksikään muuttanut, mutta olisi se ollut ainakin mielenkiintoisempaa nähdä mitä käy kun Kerry valitaan. Ikävä kyllä tätä ei vain tule käymään. Irakin tilanne ei meinaa rauhoittua millään, Al-Qaida pystyy nyt uhkailemaan, ovat saaneet aika roimasti lisää uskottavuutta ja pelottavuutta järjestölleen, joka ei omissa silmissäni ole edes niitä pahimpia. Terroriuhka on todennäköisemmin osa Bushin vaalikampanjaa. En millään jaksa uskoa että me olisimme millään vaara vyöhykkeellä? Mihin Bin Laden esim. Suomessa iskee? Helsingistä Keravalle menevään K-junaan?
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Sarine sanoi:
En omasta mielestäni ole lsd:tä käyttänyt, mutta mistä sitä tietää.


Noin juuri saa sanoa, voisimme perustaa jonkun "Vihaa Bushia" kerhon? Jossa sitten vihaamme Bushia ja juomme kahvia ja vihaamme sitten lisää :)


MUKANA! :D
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Solid Snake sanoi:
Kannattaa suhtautua varauksella noihin WTC juttuihin. Itse uskon että mikä tahansa on mahdollista. Amerikka on sentään ennenkin tehnyt vastaavia tekoja, kuten usea uskoo että Amerikka tappoi JFK:n. Ehkäpä CIA tai jokin muu amerikkalainen järjestö, mistä sitä tietää?
Miten melkein kaikki ne itsemurha lentäjät voivat olla elossa jos ne kerran lensivät niitä lentokoneita? Miten ne saivat 747-kokoisen lentokoneen ilmaan kun he eivät saaneet edes Microsoft Flight Simulatorissa pienkonetta käymään? WTC kuvista näkee selvästi että ne rakennukset sortuvat samalla tavalla kuin ne olisi räjäytetty pohjakerroksesta. Miten se WTC-7 rakennus voi vain räjähtää (täällä siis sijaitsee CIA:n salainen toimisto), kun siihen ei edes mikään osunut? On vaikea olla uskomatta että jenkit eivät itse olisi räjäyttänyt koko hommaa.
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

... Saivat vain tekosyyn hyökätä Afganistaniin ja Irakiin.
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Hex sanoi:
lukkoa pliis.....
Ei ei, tämä on mielenkiintoisin aihe mitä täällä on puhuttu pitkään aikaan. Aina kun mainitsee Bushin nimen niin tulee mielenkiintoista tekstiä, niin se vaan on.
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Sarine sanoi:
Miten melkein kaikki ne itsemurha lentäjät voivat olla elossa jos ne kerran lensivät niitä lentokoneita? Miten ne saivat 747-kokoisen lentokoneen ilmaan kun he eivät saaneet edes Microsoft Flight Simulatorissa pienkonetta käymään? WTC kuvista näkee selvästi että ne rakennukset sortuvat samalla tavalla kuin ne olisi räjäytetty pohjakerroksesta. Miten se WTC-7 rakennus voi vain räjähtää (täällä siis sijaitsee CIA:n salainen toimisto), kun siihen ei edes mikään osunut? On vaikea olla uskomatta että jenkit eivät itse olisi räjäyttänyt koko hommaa.

Kumma kun minun mielestä ne rakennukset rupesivat sortumaan siitä osumakohdasta. He kaappasivat koneet, eli eivät nousseet koneella, toi Flight Simulator juttu on täysin naurettava. Jengi itkee ettei kannata uskoa kaikkea mitä televisiosta tulee, mutta sitten lähdetään kelkkaan toinen toistaan tyhmempiin salaliittoteorioihin. Joo tiedän että on muodissa vihata jenkkejä, mutta minä en yleensä mene muodin mukana.
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Toi WTC-salaaliittoteoria on tosiaan kyllä täyttä paskaa.
Ja kerroppa ihmeessä lisää koneiden lentäjistä. Käsittääkseni vain iskujen suunnittelijoista on puhuttu, että ovat hengissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Tonppa sanoi:
Älä nyt perkele!! :D

Käytän tällä hetkellä eniten juuri tuota kyseistä junaa. Tulisipahan jännitystä tylsään junamatkaan jos sinne tulisi Al-Qaidan pojat riehumaan. :p

WTC iskut jakavat näköjään kansan kahtia. Toiset väittävät epätoivoisesti että iskut olivat Bin Ladenin tekosia perustelematta väitteitään ja toiset taas perustelevat väitteensä joko huonosti tai kohtuullisen huonosti. En puutu väittelyyn mitenkään. Kaikki uskovat mihin uskovat, asia ei kuitenkaan ikinä selviä. Minä en usko mihinkään ennen kuin kiistattomat todisteet puhuvat. Tällä hetkellä kukaan ei voi todistaa mitään ilman että vastapuoli murskaisi kaikki todisteet. Molemmille osapuolille pitää kuitenkin sanoa, että älkää tyrmätkö toista näkökulmaa asioihin heti suoralta kädeltä, kuinka moni teistä on oikeasti tutkinut asiaa enemmän kuin epäviralliset nettisivut lukemalla? Jos joku tutkii syväluotaavasti asiaa niin tulkaa ihmeessä kertomaan mihin tulokseen päädyitte. Tällä hetkellä väittely on tätä:
"USA teki itse iskut"
"Täyttä paskaa, pistäkää lukkoa"
"Vittu ne itsemurha lentäjät on hengissä eikä ne osaa ees pelaa MS:n Flight Simulatoria"
"Täyttä paskaa"
"Niin se vaan on"
"Paskapuhetta"
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Koittakaa nyt jotenkin pysyä aiheessa ja olla elostelematta noilla voimasanoilla. Jos salaliittoteorioista kiinnostaa vääntää peistä, tehkää sille oma ketju.

-----
Näyttää vahvasti sille, ettei tuo Ohion Bush-etu tuosta mihinkään muutu, plaah. Mukavasti tosin vaalit jakaneet kansaa kahtia. Fifty-fiftyä mennut todella monen osavaltion kesken ja pienet marginaalit ratkaisseet. Noh, ei mahda mitään. Vuonna 2009 uudestaan, jos eletään sinne asti.

PS. BBC:lle oli tekstiuutinen pienestä vaalivilpistä yhdesssä osavaltiossa. Maustetta soppaan, sano.
 
Vastaus: Amerikan presidentinvaalit 2004

Joopa joo, vaikka yli kaiken rakastankin salaliittoteorioita ja kaikki tv-sarjat / elokuvat missä on pitkissä mustissa takeissa olevia nimettömiä miehiä saa jonkinlaista huomiota osakseen niin silti jätän asian sikseen.

Sitten itse aiheeseen. Pahoin tosiaan näyttää siltä, että Bush nuorempi pääsee uudelleen valtaan. Surku sinällään, tiedä sitteno olisiko Kerry ollut yhtään sen parempi vaihtoehto mutta jollain takuulla voisi ainakin sanoa, että ei se sen huonompi olisi ollut. Ja Bushin politiikan jatkumista helpottaa vielä sekin että repuplikaanit lisäsivät kongressin enemmistöään.

Mutta, ei tätä vaalitulosta varmaan vielä voida kuitenkaan virallistaa, aivan varmasti ne rupeaa jostain äänistä vielä tappelamaan.
 
Ylös Bottom