Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Töttöröööööö::: Nookilla myynnissä VALTAISTUIN!!!

Hakekoon ken tahtoo. Sorry aloin pelaan tänään vasta nyt yöllä :)...niin ja kantsii varata pal-jon rahaa mukaan jos meinaa saada. ;). Aikaa kolme tuntia tästä postauksesta.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Töttöröööööö::: Nookilla myynnissä VALTAISTUIN!!!

Able Sistersillä on tänään valtaistuimen kanssa yhteen sopiva royal crown, hintaa on vaatimattomat 1,2 miljoonaa. Jos jollain pyörii taskuissaan ylimääräistä rahaa niin voi tulla noutamaan sen pois, itse en taida jaksaa keräillä summaa kokoon.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

No voe mahoton paikka. Oisin kyllä halunnut sen valtaistuimen mutta se on myöhästä nyt itkee. Minun kylässä yhellä hepulla on kaksikin valtaistuinta kämpässään, pitää vissiin odotella flea market päivää.
Ainiin ja sellasta vielä että ilmotelkaa jos kauppaa tulee crown (ei siis royal crown vaan crown)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mua vois lisäillä listoille. Ei oo vielä langatonta nettiä, mut voin käydä aina sillon tällön savessa pelaamas.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jepulis nyt on lagaton netti asennettu et toivotaa et joku lisäis mut ja pitäs porttei auki


-------------------------------------------------------

FC: 2148 2308 2084

Nimi: Morso*
Kylä: Morsola

* = tähti symboli
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Eikä!

Osaaks joku auttaa siinä ku mulla tuli joku ihmee errer code: 52203

Et mä oon tehny kaikkien ohjeitte mukaa ja selannu sivuja mut mitä mun pitäs tehä
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ei Ei Ei nyt kyllä palo pinna!

Meillon joku liian tehokas palomuuri ettei se päästä Wifii sinne nettiin murrrrr!!!!:mad:
Onneks me ollaan menos sellatteeseen hotelliin taas jossa on lagaton netti en tiiä ajankohtaa vielä mutta jos joku viittis pitää porttei auki ja lisätä mut ni pääsisin kokeilleen ilmottelen ajankohasta lähipäivinä.
___________________________________________________

Nimi: Morso*
Kylä: Morsola
FC: 2148-2308-2084

* = tähtisymboli
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mayday!

Me mennäänkin tänään sinne hotellii

Toivottavasti joku toimii nopeesti ehkä tuun joskus klo 2-7
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nook maksaa tänään turnipseista mielettömät 541 belssiä, eli tervetuloa :p
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Saan Wi-Fi USB Connectorin luultavsti 17. Syyskuuta ja ilmoittelen sitten tänne oman friend coden.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

heplo sanoi:
Ostaisin fire flowerin ja green pipen. Maksan molemmista reilusti.

Elikkäs minulta löytyisi tuo fire flower, mutta putkesta en muista säästinkö sitä. Tarjoa hintaa niin katotaan myynkö :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Siis miten toi DS download station oikee toimii tarviiko siihen wifi tai lagattoman netin????:confused:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Morso, sehän on tehty melkeinpä juuri siksi, että joillain ei ole Wi-fiä. Eli sen kautta voi siis pelata netissä + ladata demoja/bonuksia peleihin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Taulut hankittu mutta moni ninitendo tavara kiinnostaa vielä ja kaikki muukin erikoinen tavara. Esim. valtaistuin (throne)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

löytyy seuraavat:
Dainty painting
Amazing painting

... ja jos väärennökset kelpaa niin myös moving painging :)
 
Ylös Bottom