Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Draco sanoi:
Lisää mut, niin pääsen sinne? :D

Olen lisännyt jo.

Edit: Voi jumankekka, miten upeasti on toteutettu AC Wild Worldin viimeiset 15 minuuttia ennen vuoden vaihtumista. Siirtäkää vielä kellonne kyseiseen aikaan, vielä ei ole myöhäistä! Kolme LOISTAVAA musiikkikappaletta soi 15- ja 5 minuuttia ennen vuoden vaihtumista, sekä tietysti vuoden vaihtuessa! Seisokaa vain town hallin edessä, ja odottakaa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Meidän uudenvuodenvaihtumista vietettiin myös AC-sävelin :D Aamulla oli muuten kylän taustamusiikki erilainen kuin ennen, lieneeköhän normaali tammikuun musiikki vai muuttuuko tämä joka vuosi?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Portit olis auki ja Royal Crown myynnissä Ableseilla vielä puolisen tuntia..
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mitenköhän tässä saisi vaivattomast rahaa? Haluaisin isomman kämpän mutta tuo 290.000 Belssiä rupee maistumaan jo puulta kun ei ole mitään keinoa jolla saisi rahaa. Yleensä myyn appelsiinit ja simpukat joka päivä, ja välillä epätoivoisesti jopa huonekaluja. Teen niitä "postitehtäviä" ja myyn niistä saamani kamat. Aikamatkustamista en viitsi harrastaa, pelkään että peli menee sekaisin :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kellään hyviä turnipsi hintoja ?? Mielellään vähintään 250 bellsiä. :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Juri sanoi:
Mitenköhän tässä saisi vaivattomast rahaa? Haluaisin isomman kämpän mutta tuo 290.000 Belssiä rupee maistumaan jo puulta kun ei ole mitään keinoa jolla saisi rahaa. Yleensä myyn appelsiinit ja simpukat joka päivä, ja välillä epätoivoisesti jopa huonekaluja. Teen niitä "postitehtäviä" ja myyn niistä saamani kamat. Aikamatkustamista en viitsi harrastaa, pelkään että peli menee sekaisin :D



Kannattaa mennä kalaan ja myydä niitä. hyvällä tuurilla saat kalliita kaloja joista saat rahaa!:rolleyes:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Juri sanoi:
Mitenköhän tässä saisi vaivattomast rahaa? Haluaisin isomman kämpän mutta tuo 290.000 Belssiä rupee maistumaan jo puulta kun ei ole mitään keinoa jolla saisi rahaa. Yleensä myyn appelsiinit ja simpukat joka päivä, ja välillä epätoivoisesti jopa huonekaluja. Teen niitä "postitehtäviä" ja myyn niistä saamani kamat. Aikamatkustamista en viitsi harrastaa, pelkään että peli menee sekaisin :D

Oikeasti parempi idea olisi ostaa turnipseja Joanilta (sunnuntaiaamuisin) n. 100 000 belsin edestä. Sitten katsot päivittäin Nookin Turnipsi-hintoja (jos se menee yli 200 tai on noin niissä lukemissa, myy ne!).

Ainoa huono puoli tässä onkin sitten se, että turnipsit pilaantuivat aina seuraavana sunnuntaina. Tähän apuun tulee pikkuinen bugi. Kun latoat turnipsit pöydälle lauantaina, ne eivät pilaannukkaan, vaan ne säilyy sunnuntaina. Kannattaa kumminkin myydä turnipsit viimeisinä päivänä jos on yli sadan ennen Joanin tulemista, sillä silloin voit ostaa niitä taas enemmän.

Todella kätevä systeemi, ja siinä voi rikastua nopeammin, kuin simpukoita keräämällä ja kalastamalla ;). (Nopeaa rahaa kaivatessa voit myydä hedelmiä, lukuunottamatta niitä hedelmiä , joita kasvoi sinulla jo pelin alussa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Juups.

Olen huomenna saamassa (todennäköisesti) AC WW:n.
Eli, olen pelanut tätä kaverillani ja olen lukenut paljon netistä, mutta kaikkein PERUS asiat pitäisi tietää. Kuten: miten katsotaan oma FC, mikä on TEIDÄN päivärutiini, pelaatteko tätä aina joka päivä ja että onko rikkaruohot kitkettävä, ettei ne leviäisi?
Kiitos tähän. :D Ilmoitan myöhemmin oman FC:n.

Edit: Ja tietysti, miten hankit rahaa? turnipseja ei lasketa.
Edit2: JA NYT SEN SAIN!! WI-FI yhteyden saan vielä ennen kesää =P
Ps. on muuten tuskaa lukea ruotsiksi AC:n ohjeita. (Tilasin Discshopista joka on ahvenanmaalta)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Mulla on varmaan muutamia noista sinulta puuttuvista vaatteista. Kahtelen joku päivä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Oujee, sain eilen maksettua toiseksi viimesen velan, eli nyt mulla on mansion. Rahat vähissä, kaikki meni velkojen maksamiseen. Mutta mutta. Pitäiskö maksaa se viimenen velka?
 
Ylös Bottom