Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing

"Harmikseni" tilasin jo jenkkiversion tuosta. Ehkä joudun nyt ostamaan myös tuon PAL-version? Jos sitä ei tule Suomeen myyntiin, ehkä löydän jonkun visattoman ostajan Huuto.netistä, jolle kelpaa Freeloader ja Animal Crossing NTSC.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cookie Monster
Kannattaakohan vielä ostaa AC vai olisiko parempi ratkaisu ostaa Harvest Moon: AWL (kun se nyt kohta ilmestyy).
Tottakai, onhan se sentään Cuben parhaimpia pelejä. Mitenköhän se mahtaa liittyä HM: AWL:en?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Tottakai, onhan se sentään Cuben parhaimpia pelejä. Mitenköhän se mahtaa liittyä HM: AWL:en?
Hm, no, ovathan AC ja HM kovin samanlaisia pelejä. Mutta olen kyllä samaa mieltä kanssasi, toki hyvä peli kannattaa ostaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Hm, no, ovathan AC ja HM kovin samanlaisia pelejä. Mutta olen kyllä samaa mieltä kanssasi, toki hyvä peli kannattaa ostaa.
Noniinno. Toisaalta aika samanlaisia, toisaalta aika erilaisia. Ei ne toisiaan kuitenkaan pois sulje, kuten esimerkiksi kaksi futispeliä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Noniinno. Toisaalta aika samanlaisia, toisaalta aika erilaisia. Ei ne toisiaan kuitenkaan pois sulje, kuten esimerkiksi kaksi futispeliä.

Olet varmaan oikeassa. Mutta nyt olen päättänyt tilata AC:n. Eli miltäköhän sivustolta sen PAL-version saisi luotettavasti ja halvasti. Olisiko CD WOW! tai joku DVDBoxoffice. Suositelkaa!:p
 
Lueskelin tätä ketjua ja parit arvostelut, niinpä tilasin juuri PAL AC:n tuolta DVDCravesta. Vaikutti varsin hauskalta peliltä.

Hmm. Nyt kai joutuu sitten hommaamaan myös itse kuution...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cookie Monster
OK! Kiitos suosituksesta. Saatan tilata tuolta. Mutta hintaa tulee 50e ja risat, joten mahtaako jäädä tulliin.:confused:
Ei ainakaan minulla ole mikään jäänyt. Crave kirjaa pakettiin aina todellista hintaa pienemmän arvon. Ja se hinta taitaa muuten (nopeasti päässä laskettuna) jäädä jopa alle 50 euron, mutta joka tapauksessa on yli sen tullirajahinnan.
 
Musta Zelda bundle tuli sitten haettua Gigantista. Tämähän vaikuttaa ihan pätevältä vehkeeltä, mitä nyt vähän Wind Wakerin demoa kokeilin.

Hyvä tietää, että DVDCrave merkkaa arvon pienemmäksi. Otin AC:n mukana 3 pussia AC e-cardeja, vaikkei minulla ole vielä e-readeriakaan :)

Seuraavaksi play.comiin tilaamaan RGB-piuhaa, ohjaimen jatkopiuhaa ja muistikorttia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cookie Monster
OK! Kiitos suosituksesta. Saatan tilata tuolta. Mutta hintaa tulee 50e ja risat, joten mahtaako jäädä tulliin.:confused:

Itse tilasin DVDcravesta heti PAL-julkaisussa ja hinta oli tuo sama, eikä peli jäänyt tulliin, joten riski taitaa olla pieni.

Uskalsin tilata vanhojen kokemusten perusteella (olin tilaillut tullirajojen alle meneviä pelejä), ja siten tiesin heidän panevan aina saman hinnan kuoreen. EDIT: en ole tilannut tuolta pitkään aikaan, joten tilanne voi olla erikin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cookie Monster
Kysyisin vielä, että kuinka laaja AC:n maailma on? Vertaa vaikka johonkin muuhun peliin.
Maailman (jos sitä nyt maailmaksi voi kutsua) laidalta toiselle juokseminen kestää alle minuutin, eli iso se ei ole. Animal Crossingissa maailman laajuus ei todellakaan ole oleellinen seikka; peli pyörii koko ajan samoissa tutuissa maisemissa, jotka on koluttu läpikotaisin jo ensimmäisellä pelikerralla. Se mikä tässä pelissä kiehtoo (ainakin minua) vielä kymmenien ja taas kymmenien pelattujen tuntien jälkeen, ovat jotkin aivan muut asiat. ;)

edit: Tarkennetaan vielä, että Animal Crossingin "maailmankartta" koostuu 30 (5x6) ruudusta, joista kukin on hieman yli kaksi kertaa televisioruudulla kerrallaan näkyvän alueen levyinen ja korkuinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mahtaakohan AC2 tulla Éurooppaan? Tai tuleeko edes Australiaan? Ja jos joku tietää, voi myös kertoa että milloin se nyt suunnilleen on tulossa.:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cookie Monster
Mahtaakohan AC2 tulla Éurooppaan? Tai tuleeko edes Australiaan? Ja jos joku tietää, voi myös kertoa että milloin se nyt suunnilleen on tulossa.:rolleyes:

On veikkailtu, että peli nähtäisiin vasta seuraavan sukupolven konsolilla, mutta eiköhän kevään E3-messut näytä missä mennään.
 
Pari viikkoa on nyt tullut PAL-versiota pelattua. Täytyy sanoa, että on kyllä todella hauska peli, jos pitää leppoisasta puuhastelusta. Kaikki eivät varmasti jaksa tätä pelata, sillä parhaimmillaan (pahimmillaan?) samaa peliä voinee pelata jopa vuosia. Tältä ainakin tällä hetkellä tuntuu, aika näyttää miten siinä käy :)

Nyt alkaa jo mennä kuitenkin hieman rutiinin puolelle, sillä aina ei ole hirveästi tekemistä. Kun postit on luettu, rikkaruohot kitketty, fossiilit kaivettu ja postitettu, asukkaiden kanssa höpisty ja tavaroita toimitettu, niin jäljelle jää lähinnä kalastelu ja hyönteisten kerääminen. Löytyyhän vielä muutakin tekemistä, kuten kukkien ja puiden istuttaminen, asunnon sisustaminen, vaatteiden valkkaaminen, ym., mutta tietynlainen rutiini pelaamiseen muodostuu. Varsinkin sellaisina päivinä, kun kauppa on suljettu, eikä voi keräämiään tavaroita myydä, tekeminen loppuu melko nopeasti.

Tämä peli on kuitenkin siitä kiehtova, että sen pariin voi aina palata puuhastelemaan päivittäin, vaikka vain lyhyeksi ajaksi. Koska hyönteisten ja kalojen esiintyminen on sidottu päivän- ja vuodenaikaan, niin suurin osa niistä puuttuu vielä. Kaikkien keräämisessä riittää haastetta.

Välillä tuntuu, että asukkaat toistelevat samoja asioita, kunnes yllättäin heittävätkin jonkun ihan uuden jutun. Asukkaat ovat varsin persoonallisia, vaikkei skaala kauhean laaja taida olla, sillä nytkin kylään on muuttanut uusia asukkaita, joiden jutut tuntuvat jo tutuilta. Ei se kuitenkaan minua ole juuri haitannut.

Vaikka pelaamisessa on ollut jo toiston makua parin viikon jälkeen, uskon kuitenkin, että paljon on vielä näkemättä ja kokematta. Esim. tavaraa näyttäisi olevan niin paljon, että kaikkia ei tule varmaan koskaan näkemään, eikä muutenkaan lyhyen ajan puitteissa. Erilaisia satunnaistapahtumiakin on jo ollut.

Kaikenkaikkiaan hyvä peli, muttei varmasti kaikkien mieleen.
 
Näyttää siltä, että jo yllättävän moneltä löytyy jo Animal Crossing, mutta silti hyvin harvat ovat vaihdelleet tavaroitaan, vaikka se on minusta pelin yksi kiinnostavin osapuoli.

Jotta saataisiin jonkinlainen alku tavaroiden vaihdolle, niin ottaisin mieluusti erilaisia hedelmiä. Minun kaupungistani löytyy jo kirsikka, omena, päärynä, persikka ja kookospähkinä joten kaikki muut hedelmät olisivat mieluisia. AC-nimeni on juhni ja kaupunkini nimi on Manji
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Satuin vilkaisemaan tuonne julkaisulistan puolelle ja huomasin että muutaman kuukauden päästä kyseinen peli olisi LOPULTAKIN tulossa tänne meidänkin käsiin. Odotan innollani.

Pari linkkiä pelistä kiinnostuneillle:
- Animal Crossing homepage
- Animal Crossing Community
- Animal Crossing Ahead


Onko kukaan muu kiinnostunut yhtään kyseisestä pelistä? Tämä on kyllä yksi kiinnostavimpia pelejä mitä lopultakin on rantautumassa tänne :D

Kertokaas hiukka mielipiteitä.
 
Ylös Bottom