Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed 3

Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Äh, mua ärsyttää edelleen etten tiedä kumpaa sukupuuta Connor on... Ezion, Altairin vai muualta...
Vai molempia? Kyllä mulle jostain on jäänyt sellainen mielikuva, että Ezio on Altaïrin perillinen.

Kai tuostakin joku jonkinlaisen sukupuun on piirtänyt.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Vai molempia? Kyllä mulle jostain on jäänyt sellainen mielikuva, että Ezio on Altaïrin perillinen.

Kai tuostakin joku jonkinlaisen sukupuun on piirtänyt.

Juu, tämä on juuri se väärä käsitys, mikä varmasti lähes kaikille pelejä pelanneille on jäänyt. Ezio ja Altaïr eivät ole sukua keskenään. Altaïr on Desmondin äidin puolelta ja Ezio isän puolelta. Tämän on vahvistanut itse Assassins Creed: Revelationsin pää-käsikirjoittaja tässä videossa.

Pientä spoileria edellisistä osista:
Mikä tekee asian mielenkiintoiseksi on se, että Subject 16 tai oikealta nimeltään Clay on sukua Eziolle. Eli toisin sanoen pitkä kaavan kautta Desmond ja Clay ovat myös sukulaisia, mikä on aika mielenkiintoista.

Mutta jään mielenkiinnolla odottamaan, jos Connorin sukujuurista saataisiin kolmosessa tietoa tai viimeistään ennen peliä sijoittuva kirja selventää varmaankin asiaa, koska AC-kirjoissa tämän tyyppiset asiat on selitetty selvästi paremmin kuin peleissä.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Joo vähän kannan ottoa tuohon edellisellä sivulla käytyyn keskusteluun, että haittaako jos ei aiempiin osiin ole kajonnut. Itse ainakin suosittelen niitten läpikahlausta, vaikka kolmosessa nyt eri aikakausi ja henkilö vaihtuu, niin tarina kuitenkin loppujen lopuksi keskittyy siihen Desmondin ''aarrejahtiin'', vai mitä se nyt jäikään touhuumaan Revelationissa, ei voi muistaa. :D Jos kuitenkin aloittaa suoraan vaan hakkaamaan kolmosta niin eiköhän siinä pelin alussa tule taas samanlainen ''tapahtui aikaisemmin''-tarinankerronta kuin aiemmissa osissa.

Mutta kyllä ne aiemmat osat kannattaa käydä läpi itse niin oikeasti tulee tajuamaankin paljon paremmin sitten kolmosen tapahtumia.

Onko siinä Freedom Editionissa (vai mikä versio nyt olikaan????) ainoa eroavaisuus itse peliin vain se, että tulee pari lisämissioo? Ennakkotilaajanahan taitaa kuitenkin saada jotain hahmoja/aseita/vaatteita joko yksinpeliin tai moninpeliin.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Onko siinä Freedom Editionissa (vai mikä versio nyt olikaan????) ainoa eroavaisuus itse peliin vain se, että tulee pari lisämissioo? Ennakkotilaajanahan taitaa kuitenkin saada jotain hahmoja/aseita/vaatteita joko yksinpeliin tai moninpeliin.

Freedom editionissa on Connorin patsas, washingtonin "päiväkirja, soundtrackkia ja pari lisätehtävää ja moninpeli-hahmoja ym. Itselläni tuo ennakkovarauksessa.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Freedom editionissa on Connorin patsas, washingtonin "päiväkirja, soundtrackkia ja pari lisätehtävää ja moninpeli-hahmoja ym. Itselläni tuo ennakkovarauksessa.

Pelikauppa VPD - Assassins Creed 3 PS3 - PS 3 : Playstation3-peli - Konsolipeli - Pelikauppa VPD
Tuossakin ennakkotilaajan etuina:

  • Captain of the Aquila: Boarding Axe-ase & Aquilan kapteenin univormu yksinpeliin
  • Colonial Assassin: Scottish Flintlock-ase & perinteinen siirtomaasalamurhaajan asu yksinpeliin
  • Red Coat: Red Coat-moninpelihahmo, "Doctor Puppet"-muistoesine, Käärme-tunnus, "The Doctor"-kuva & "The Doctor"-titteli moninpeliin

Ainoa mitä uupuu on tosiaan nuo ''lelut'' soundträkit ja lisätehtävätkö? No oli miten oli niin itse tyydyn pelkästään tuohon normiversioon. Kaipa ne lisätehtävät joskus tulee storeenkin ladattavaksi sisällöksi.
Huoh... Niin pitkä aika vielä. :D
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Toki kaikki aikaisemmat osat kannattaa pelata läpi, mutta jos ei ennen AC 3:sta kerkiä/halua pelata niin jouneen pääsee (jos siihen ylipäätään on mahdollista) kärryille katsomalla Youtubesta helpohkosti löytiviä videoita aikaisempien osien lopuista ja juonispekuloinnista. Spekulaatiot ovat tietenkin videon tekijän näkemys asiasta. Tuossahan oli jo yksi laitettukin valmiiksi.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Pienenä lisämainintana edellisien osien pelaamista miettiville:

Uudemman pelin juoni jatkuu aina siitä, mihin edellisessä osassa jäätiin. Tai ainakin tähän mennessä. Oletettavasti myös kolmosen kohdalla mennään samalla linjalla, kerta Desmond siinä edelleen on päähenkilö.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Saas nähdä mitä tästä tulee. ACII oli yks tän sukupolven parhaita pelejä, mutta sitten Ubisoft iski rahastusvaiheen silmään. Revelationsia en edes jaksanut lainata kaverilta. Tän uusimman osan lupailtiin uudistavan sarjaa mutta uusi hahmo ja asetelma ei vielä itsessään riitä uudistuksiksi. Tai no miksi uudistaa pelimekaniikkaa kun se myy joka tapauksessa miljoonia? Ja onhan tässä jotain villieläimiä ja purjehtimista, mutta kuitenkin. Itse kaipaisin enemmän sitä mistä Assassin's Creedissä piti ensimmäisten traileriden mukaan olla kyse: salamyhkäisyydestä, nopeista iskuista ja sitten nopeasta pakenemisesta, ympäristöön soluttautumisesta. Sen sijaan eräässä ACIII:n trailerissa päähenkilö rynnistää YKSIN kokonaista sotajoukkoa vastaan. Salamurhaajista on tullut Ramboja, ja henk.koht. en pidä siitä.

No, saatan mä tämän silti ostaa jo julkaisun aikoihin, "mukavaa" vaan että tällöin jään tietysti ilman lisäsisältöjä jotka tulisivat GOTY-version mukana, ja joista en todellakaan ole erikseen maksamassa.
 
Re: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Ennakkotilattuna pleselle Join or Die Edition. Lähinnä puucee version lykkääntymisestä johtuen ostan ensin konsolille tämän herkun.
 
Re: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Yks loppuvuoden odotetuimmista nimikkeistä, Join or Die -versio plekelle ennakkotilattu. Tietty mieluiten puuceellä oisin ton pelaillu, mutta koska tulee melkein kuukauttq myöhemmin niin tyydympä konsoliversioon. Can't wait!
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Pleikkarille luvassa yksinoikeudella tämänlaista sisältöä:

[video=youtube;mOwpDbpXtcw]http://www.youtube.com/watch?v=mOwpDbpXtcw[/video]
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Pystyiskö joku näistä peleistä selvillä oleva kaveri selostaa silleen tiivistetysti mitä aiemmissa osissa on käynyt? Itse olen kyllä pelannut kaikki läpi, mutta
1. niistä on kauan aikaa ja
2. jääny ihan muuten vaan epäselväksi, varsinkin toi Revelationsin loppu meni multa täysin ohi tai en oikeen tajunnu siitä mitää :D no mutta kuitenkin kiitos jo valmiiksi:)
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Saako tän ennakkoladattua PSN:stä täällä, koska ainakin Jenkeissä pystyy?
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Saako tän ennakkoladattua PSN:stä täällä, koska ainakin Jenkeissä pystyy?

Kyllä se tuolta storesta löytyy, mutta hintaa on 70€ :eek:

Oma kipale on tänään lähetetty, niin pääsee toivottavasti tiistaina pelailemaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Onko täällä ketää joka olis tilannut kans Ubisoft Online Store - Tervetuloa tuolta freedom editionii ku suomesta ei saa -_-. Että onhan XBOX360 versio toimiva suomi koneen kanssa. Ei oo ikinä tullut tilattuu tuolta eikä sen kummemmin siis ole kokemusta,ainakin sivusto on suomeksi että eikö se käy ihan järkeenki että pitäis toimia :D

Puolenkuunpelit teki niin törkeesti minun kohdalla, sehän oli ainoo paikka mistä sai freedom editionin tilattua suomesta ja olin ennakkotilannut joku aika sitten niin 2 päivää sitten tuli viesti että: Arvoisa ennakkotilaaja,

Assassins Creed 3 Freedom Editionin painoksia ei saada suomeen riittämiin.
Tilalle olisi tarjota Assassins Creed 3 Join or Die -versiota.

Koska ette saa nyt kyseistä erikoispainosta, voimme myydä Join or Die erikoisversion 5e alennuksella.

Assassins Creed 3 Join or Die PS3 tai X360 -version hinta olisi siis 82,90e.

huhhahei VPD olis saanut 74e+ postit ilman alennuksiiki. Onneksi sai rahat takaisin ja sit hoksasin ubishopi sivusto ja sain sieltä vielä 10e halvemmalki mitä olin maksamas freedom editionista!
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Kyllä Gamestop Suomessa myy Freedom Editionia. GameStop > Playstation 3 > Assassins Creed III: Freedom Edition - Exclusively at GameStop
Sieltä itse ainakin varasin ja haen yömyynnistä puolen yön aikaan. :p

Mutta kun se on hienoo asuu tääl korves jossa ei ole kuultukkaan mistään gamestop. Onse niin väärin ku siellä hesassa päin varmaan 3 gamestop ja seinäjoella ei varsinaista pelikauppaa ollenkaan,muutakun joku anttila tjms
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Tuleeko noi ennakkovaraus tavarat ihan pelin mukana jollakin lapulla vai lähettääkö ne koodit sähköpostiin?
 
Ylös Bottom