Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassins Creed Shadows

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ollut. Tämä on käyty läpi jo useaan otteeseen, ettei tälle ole mitään muut lähdettä kuin Youtuben äärijuntit, jotka väittävät "puhuneensa kavereille Ubisoftilla". Tekijät ovat monta kertaa sanoneet, että hahmot päätettiin alusta lähtien olemaan nuo, mitä ovat nyt.
Olet oikeassa, tutkin vähän lisää niin vahvistamaton huhu

IGN:n prewikan katsoin ja vaikutti itse asiassa ihan lupaavalta. Hiiviskely ja salamurhaaminen on näissä se juttu kuitenkin itselle ja näyttää menneen siltä osin mukavasti eteenpäin. Pidän myös kovastikin ajatuksesta kahdelle eri pelityylin hahmolle. Sinänsä mitään negatiivisesti silmiin pistävää ei osunut silmiin, mutta eipä tuosta maailmasta ja sen sisällöstä varsinaisesti mitään tietoa vielä ole.

IGN:n prewikan katsoin ja vaikutti itse asiassa ihan lupaavalta. Hiiviskely ja salamurhaaminen on näissä se juttu kuitenkin itselle ja näyttää menneen siltä osin mukavasti eteenpäin. Pidän myös kovastikin ajatuksesta kahdelle eri pelityylin hahmolle. Sinänsä mitään negatiivisesti silmiin pistävää ei osunut silmiin, mutta eipä tuosta maailmasta ja sen sisällöstä varsinaisesti mitään tietoa vielä ole.
Joo tehtävissä oli mukavasti eroa mutta se vapaan maailman pööpöstely näyttää mukavammalta Naomen kanssa.

Täytyyki kattella tätä vähän tarkemmin, kaikki uudet AC:t (paitsi Miragen) kuitenkin pelannu ja pääosin tykänny, Valhalla vaan liian pitkä.

Täytyy myöntää, että aika neutraalit fiilikset tästä. Black Flag oli hyvä, mutta se Ranskajuttu, Origins ja Valhalla jäivät kesken, koska alko niin pahasti puuduttamaan, ehkä se oli sitä kuuluisaa ubiähkyä. Tää "Varjot" on vissiin tiiviimpi paketti ja sijoittuu Nipponiin, mut en siltikään oo innostunut. Että joo, katotaan arvostelut ihan rauhassa ekana ja mietitään sit ostanko vai en.

AC sarja on ihan hyvä peli kunhan muistaa pitää semmoset 5-6 osaa välistä :D Mulla viimeisin AC oli Valhalla ja tykkäsin siitä kun hullu puurosta, ennen sitä oli black flag, helposti vois pitää taas taukoa 5-6 osaa niin tuntuu taas "uudelta".

AC sarja on ihan hyvä peli kunhan muistaa pitää semmoset 5-6 osaa välistä :D Mulla viimeisin AC oli Valhalla ja tykkäsin siitä kun hullu puurosta, ennen sitä oli black flag, helposti vois pitää taas taukoa 5-6 osaa niin tuntuu taas "uudelta".
Itselleni riittää kyllä se, että pelaan välissä muita pelejä ja pidän sinänsä noista saman pelisarjan peleistä taukoa. Itselleni ovat tällä kuviolla maistuneet vähintään kohtuullisen hyvin jokaikinen AC-sarjan peli. Parhaiten ovat maistuneet kolme neljän viimeisimmän joukosta, eli Origins, Odyssey ja Valhalla, jotka kaikki olivat aivan erinomaisia. Alkupään AC-pelit maistuivat minulle itse asiassa maltillisemmin, vaikka kyllä sieltäkin ainakin AC 2 sekä AC Brotherhood olivat suorastaan erinomaisia. Eniten olen pitänyt sarjassa nimenomaan avoimen pelimaailman rope-tyyppisemmistä peleistä, joita nuo mainitsemani viimeisimpien AC-pelien joukossa julkaistut pelit ovat.

Black Flag on edellinen jonka olen pelannut läpi asti, mutta kyllä jokainen osa on melko pitkälle jaksanut viihdyttää kuitenkin. Hyviä pelejä, mutta sellaisia että itselle vaan tulee kyllästyminen ennen loppua. Shadowsia odotellessa asentelin eilen pitkästä aikaa Valhallan ja hyvältä on sekin maistunut. 30h näytti olevan pelikellossa ettei se taida tälläkään kertaa vielä loppuun mennä, mutta jatketaan sen aikaa kun hyvältä tuntuu :D

Sain jouluna puolisolta storeen lahjakortin niin päädyinpä ennakkotilaamaan tän kuitenkin. Kattellut vähän noita muitakin previkoita ja pääosin ihan kivan näköstä menoa eikä muutakaan nyt ole lähiaikoina tulossa, miksipäs siis ei.

Valhallassa taisi itselle tulla pelikelloon 166 tuntia kun tein ja tutkin kaiken mahdollisen, paitsi river raidit ja Forgotten sagan. Toivottavasti Shadows on huomattavasti tiiviimpi.

Tuli vilkastua master assassin kanavan tube video ja muuten tämä vaikutti aika lupaavalta, mutta kaks asiaa hieman ärsyttää jo valmiiksi. Tai no se toinen aika paljonkin.
Ekana se, että nyt kun on kaksi hahmoa niin tietenkin sun täytyy sitten yrittää pitää kummankin varusteet ajantasalla ja mä sain tarpeekseni tuosta jo odysseyn kohdalla. Onneksi tässä ei ole enää viittä eri armorin osaa vaan ainoastaan pää ja torso jos oikein muistan eli sentään hieman vähemmän säätöä.

Sitten se toinen eli ne synchronization paikat joissa on jostain syystä otettu se immortals fenyx rising malli käyttöön eli nyt sä liikuttelet sitä tähtäintä pitkin maisemaa ja merkkaat kaikki itse.
Tuo ei olisi ongelma jos niitä synkkaus paikkoja olisi vaikka joku 20 tai jokaisessa olisi vaan muutama paikka joka merkata, mutta kyllähän me kaikki tiedetään kuinka paljon niitä tulee taas olemaan joten nopean kiipeämisen ja synkkauksen sijaan saa nyt varmasti useamman minuutin haravoida tähtäimellä maisemaa.
Mä kyllästyin tuohon jo fenyx risingissa ja siinä tuota oli äärimmäisen vähän tähän sarjaan verrattuna.

Ylös Bottom