Vastaus: Assassin's Creed
DaMaster sanoi:
Näyttäis todellakin siltä että huomenna on julkaisupäivä koska Konsolinetistä tuli mailia että peli on postitettu. Huomenna sitten pääsee hyppimään katoilla.
OOOHHOHHOOO I LOVES YOU :O
Tai no, konsolinet.
Ensin kun huomas että "jaa pelikaupoilla ois se jo.. harmi että saa vasta perjantaina"
(kun luulin että 16 päivä julkaisu.. olin varma että konsolinet lähettää sen vasta torstaina)
niin rupes jo siinä vaiheessa sapettaan että "PRKLE pitäis olla pelikaupassa töissä!"....kun just vielä melkein työharjoitteluun pääsin turun gameparadiseen mut sitten meni poikki tyttöystävän kanssa ja jouduin muuttaan porukoille hämeenlinnaan.
Nooh, sit huomasin tuon että konsolinet jo sinne sen lähettänyt ja tarkastinpa postini ja siellähän se oli.
"Hei,
tilauksesi on postitettu. Pakettisi saapuu sinulle 1-3 päivän kuluessa."
\o/
Toivottavasti se tälläkin kertaa kestää vain päivän, että peli tulee postissa
Huomenna ois niiin jäätävän jäistä päästä kyllä pelaileen. Ainoa asia mitä todella pelistä toivon, on se,
ettei taistelu toista itseään liikaa. Ettei "yhdellä napilla" tehtävät hyökkäykset toista samoja animaatioita liian usein. Koska ei haittaa, mikäli taistelu on helppoa, mutta se haittaa jos se NÄYTTÄÄ itseään toistavalta JA on helppoa. Mutta mitä noita taisteluita katsonut, on se aika upean näköistä touhua. Muistaa vaan tehdä siitä erilaista. Kierähdyksiä ja heittoja ja usein tikarin ja miekan välillä pläräilyä niin eiköhän siitä ihan siistiä actionia luulis tulevan.
Itse aion ainakin nimenomaan ottaa pelistä irti kaiken sen elokuvamaisuuden ja tosiaan pelata altairin roolia kunnolla.. jos kerrankin pystyis ottaan pelin vakavasti kaikessa alkuhuuman hehkutuksessa, eikä vaan alkais palloilla ja koittaan tappaa kaikki huvikseen heti ensimmäisenä
(Vaikka creepyshow niin tekikin ja hyvä niin, että saatiin tietää siitä
)
Pelissä kun on nimittäin sellaset elementit että siitä saa irti kaikenlaista upeaa nähtävää kunhan muistaa pelata sen niin että fiilis pysyy yllä.
Sitä kun oon sellainen ihminen, että joskus ihan vaan tony hawks pelejäkin pelatessa sitä koittaa keskittyä free runeissa vain siihen, että meno näyttää aidolta ja hienolta. Se tosin on thps sarjan loppupuolen peleissä täysin mahdotonta, mutta niin eipä se nyt ollut pointti.
Senverran tulessa ollut tästä pelijulkaisusta että minähän eläydyn siihen vaikka valkoinen huppu päässä vasemman käden nimetön teipattuna kiinni kämmeneen ihan väkisin ja teen siitä hienoa ennemmin kun ainakaan petyn
Kun after all, voishan sitä nyt oikeassa elämässäkin tapella ykstoikkosesti pelkkää vasenta nyrkkiä käyttäen niin.. kunhan ei pelaa ja taistele itseääntoistavasti, niin ei se kai pahasti sellaiseks käy. Ja no, just tuota toimintaahan mä olen odottanut päästä tekemään, joten hyvä kuulla että siinä on sitä toimintaa luvassa niin paljon että ei meinaa jaksaa pelata, kun niin vähän että pelais hetkessä ja joutuu toistaan samoja murhia. ;P
Ja no, jos alkaa näyttään siltä että joku sama "puukotan sua jalkaan ja sit viillän leukaan" animaatio toistuu liian usein, niin pitää kai sit vaan kuvitella että altairilla on joku jalkaanpuukotusfetissi. "I'll stabbb you all in ye feeet aaaaaahahahah!" :|
No juu.. huomenna se nähdään onko ollut liian suuret odotukset vai ei.
Mutta sitä odotellessa... *koittaa koodata halo 3:sta legendaryllä yksin, puuuh* (Tsavo highway tuli jo just veivattua.. huuhhuh
)