Alunperinhän Astro oli tehty nimenomaan VR-peliksi ja myöhempi teos sitten taas esittelemään PS5:n ominaisuuksia.
Siinä kohtaa kun peliä aletaan tehdä, täytyy valita mitä sillä halutaan tehdä. Mikäli vaihtoehtona on joku VR:n kaltainen erikoisuus, niin ei sen sitten kannata olla vain peruspeli VR-versiona.
Eikö yleensäkin VR-pelien perussynti ole se, että ne on muuten samoja pelejä kuin ilmankin VR:ää? Kehutuimmat tapaukset sitten tekee jotain niin että tavallista versiota ei enää ole edes järkevää/mahdollista tehdä kun koko pointti tippuu pois.
Plus sitten tosiaan se jo mainittu itsestäänselvyys eli että ei ole niin paljoa ostajia. Varsinkin kun nyt Astro on ihmisten tiedossa varmasti enemmän juuri peruspelinä eikä VR-pelinä.
Minulta löytyy nuo molemmat teokset ja minäkin otan mieluummin sen PS5-pelin kaltaisen teoksen vaikka Astron VR-peli hieno olikin.