Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
+3 hp max
+5 hp max
+0 hp
Kaikki yhteensä tuo paljon ääntä, vielä enemmän miinusta jälleenmyyntiarvoon ja todennäköisesti hajonneen koneen liian kierrätyksen takia. Olisit nyt säästänyt rahat oikeasti tehokkaampaan autoon. Jos tehonlisät kuulostaa vinoilulta niin lueppas kirjastossa muutama GTI magazine. Tokihan mittautat tehon ennen ja jälkeen asennusten, eri pajassa kuin missä teetätät asennukset....
Tässä hyvä postaus sfnetistä. Tuolla on paljon esim. ralliautoja virittäviä kavereita, joten kohtelu on aika tylyä aiheesta "vapaastihengittävän virittäminen". Mutta hei, virityshän on onnistunut jos teho laskee alle 20% joten sulla on ihan hyvät mahkut tohon.
Katos kun mä en ole viel virittänyt yhtään mitään!
Tutkiskelen vasta ja mielestäni puhuin myös tosta turbotuksesta tai sitten yksinkertaisesti ostan Citroen Xsara vm.98 VTS 2.0 16v (ku ei oo ees hirveen kallis) siinä vakiona n.200heppaa ja mun korisarjat yms käy suoraan siihen. Mut en tiiä viel mitä teen ,
täytyy nyt katella.
Ja ps enkä todellakaan tullut hakemaan täältä mitään neuvoja koskien tota kärryä , vastasin vaan kysymykseen.
Ja ps2. lueskelin tota sfneti hommelia , en nyt ainakaan ihan heti ala kajoamaan sylintereihin , kanteen, venttiileihin yms. Syynä on tällä hetkellä ajan puute ja noi on kuitenkin aika paljon tarkkuutta vaativia asioita.