Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
http://fin-tuning.net/ftbb2003/gallery/albums/userpics/Dsc00264.jpg
Tolta pitäisi xsaran parin viikon päästä näyttää (suurinpiirtein)
Poikkeuksia tohon kuvaan on
- Mun auto on valkonen
- Yhdellä ulostulolla mun auto
- Ja kyljessä ei lue vts
- Erinlaiset alumiinivanteet
Mut muuten samanlainen , laitan heti omastani kuvia kun saan sen valmiiksi ja kun ne osat on tullut.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko
Hei onko kellaan minkaanlaista kokemusta tosta "uudesta" (onko se nyt Morris) Mini:sta. Ku oon huomannut sen ja se on mun mielesta aivan alyttoman hienon-nakoinen noin pikku-autoksi.. ja sit kysyisin et tietaako porukka sen hintaa.. Kiitos jo etukateen..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan designed
heh, kuten arvelin
Onha noilla hintaa sen kokoluokan autoksi, mutta trendi, brändi ja taustafirmana hääräävän BMW:n ammattitaito ovat kaikki asioita, jotka maksavat. Vastineeksi kai sitten on luvassa hauska ja mieleenpainuva vehje, jossa on oikeasti tehoa ainakin Smartiin verrattuna.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Mini alle, imagolasit päähän ja baanalle...
No ei, varmaan ihan kiva peli.
Tapaus Griever
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Harmi sinänsä, olisi se ollut mukava kuulla miltä verraari kuulostaa, varsinkin kun kierroslukumittari meni 10 000rpm:ään asti
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan designed
Niinpä, sitä kai markkinoinnissa on vähän haettu. IRCin URLivirrassa tuli joskus vastaan jostain (miesten)lehdestä skannattu "näin nait Minissä" -havainnollistus. En halua lähteä spekuloimaan artikkelin taustatutkimuksilla tai tarpeellisuudella.
Smartista olen kuullut, että "rekka ihan selässä kiinni" -ilmiön lisäksi hämää myös se muuttuvavälityksinen vaihteisto, ja erityisesti sen tapa etsiskellä seuraavaa pykälää. Saattaa toki olla, että tuo koski vain alkuperäisiä versioita, en nyt suomiarvosteluissa ole nähnyt mainintaa moisesta (niin, onko täällä edes muuttuvavälityksistä vaihtoehtona?). Kätevä kauppakassihan se varmaan olis, ja vaihtokuoret
Sinänsä aika hauskaa, että "molemmat" kilpakumppanit eli BMW ja Mercedes-Benz ovat lähteneet pikkuautolinjalle, mutta nähtävästi toteutukset poikkeavat "hieman" toisistaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Saattaapa olla että Mini innostaa naisia enemmän kuin vaikkapa joku tuntemattomampi urheiluauto (esim. vanhempi Skyline)... Tämä siis ihan arvauksena, itselläni ei ole autoa, ja se, jolla ajan toisinaan, ei _todellakaan_ ole mikään pillumagneetti.
Voi olla että vannoutunut manuaalivaihteiston kannattaja (minä) saattaa olla hieman sekaisin tuon Smartin automaagivaihteiston kanssa... Mutta koeajolla olisi ihan hauska käydä, ilman mitään ostoaikeita siis (aivan, joku harrastaa sellaistakin). En kyllä tiedä mitä voimansiirtovaihtoehtoja tänne suomeen tuodaan.
Ja mersuhan ehti pikkuautomarkkinoille jo A-sarjalla. Suunnattu niille, jotka välttämättä haluavat uuden mersun, mutta ei ole varaa isompaan...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Mä olen päättänyt luopua Astmasta syksyllä ja hakea vanhan (W124) AMG-mesen Saksasta keväällä 2004. Kunnon pimpmobile mustana, kelpaa Kalliossa kurvailla