Niin no nyt toi xsara menee tolla 100hp:lla sen 200km/h , ja sitten kun alan virittämään viritän seuraavat osat , viritys ei ole nyt mahdollista koska ajan kyseisellä autolla autokoulua joten sillä ei ole nyt aikaa seistä kone levällään. Mutta ensi talvena alkaa konekkin muuttumaan.
-Kantta alennetaan / portataan / imu ja pakopuolta muotoillaan
-Kenties turbotetaan??? Ja tarpeeksi isolla turbolla tulee 3x enemmän heppoja (jos paikat kestää)
-Takomännät
-Titaani venttiilit
-Jäykemmät venttiilin jouset
-Tiukempi nokka-akseli
-Peltipakosarja
-Vapaasti hengittävä putkisto alusta loppuun
-Moottorinohjausjärjestelmä uusitaan
-Kytkintä muokkaillaan.
-Taka-akselisto pitää muuttaa jotta tuo turbon asennus onnistuisi laillisesti , koska kaikissa pyörissä pitää silloin olla levyjarrut.
yms. kivaa
Ja nyt seuraavaksi joku kysyy/sanoo että kannattaako noita tehdä kun maksaa niin paljon? , että olisko kannattanu suoraan ostaa vaan tehokkaampi auto?
Ehkäpä? mutta itse tehty on aina itse tehty.
Ja mä en noita kuvia sen takia tänne laittanut että kyselisin mielipiteitänne , vaan laitoin ne siksi että tuolla yhdessä viestissäni lupasin ne tänne laittaa.
Onko sulla EdHunter vielä kenties jotain hampaankolossa , tosta meidän vuoden tai kahden takaisesta kädenväännöstä?
(
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=579&perpage=25&pagenumber=1 )
Mut joka tapauksessa kuten sanoit et se on jokaisen oma asia et mitä autolleen tekee , ja mä yksinkertaisesti päätin että siitä tulee ton näkönen.
Ja mitä sitten vaikka se auto meneekin nyt vaan sen 200km/h? ei suomessa saa ajaa kuin 120km/h max. , kyllä vähemmälläkin nopeudella saa kortin/hengen lähtemään.