Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ubisoftilla on PC:llä alennuskampanja, jossa Avatarin hienoin versio kaikilla lisäreillä maksaa vähän yli 30 euroa ja lisäksi, jos ostaa yli 30 eurolla, saa koodilla AUTUMN 15 euroa alennusta. Tuli ostettua ja aika vakuuttavalta tuntuu, vaikka usein tulee rämmittyä metsissä pitkän aikaa kun paikkoihin on niin vaikea löytää. Siellä oli muutama muukin peli hyvässä alessa, mutta minua on tämä Avatar kiinnostanut jo pitkään, jos saisi hyvässä alessa. Peli on parempi kuin osasin odottaa ainakin näin alkuunsa. Jotenkin on outoa tappaa jotain jättiläis mechoja jouskarilla.

Mulle tää oli täys yllätys että pidin tästä niinki paljon, tekis meili pelaa uusiks. Leffoja edes nähny eikä mikää into avatar maailmaan, mutta peli oli hyvä!

Mulle tää oli täys yllätys että pidin tästä niinki paljon, tekis meili pelaa uusiks. Leffoja edes nähny eikä mikää into avatar maailmaan, mutta peli oli hyvä!

Millä pelasit tän. Peli oli hyvä mut sorituskyky PC:llä sen verran kökkö välillä et menu maku. Et onkohan konsoleilla parempi.

Millä pelasit tän. Peli oli hyvä mut sorituskyky PC:llä sen verran kökkö välillä et menu maku. Et onkohan konsoleilla parempi.
XSX, otin sen ubi+ kuukaudeks ja pelasin Miragen samalla. Tämän kans oisin viihtyny pitempäänki. Yks parhaista viidakoista mitä peleis oon nähny. Luulis et olisi päivittyny siitä. En ainakaa muuta muista ku että kyllähän se julkasussa yskähteli, mutta pysty pelaamaan.

Ylös Bottom