Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelit eivät siis ole vielä GamePassissa vaan oli tapahtunut moka. Näillä näkymin siis kyllä tulossa.Palturin portti 1 ja 2 ilmestyivät Microsoftin GamePässiin. Mulla jäivät molemmat pelit silloin ammoin kesken. Noinkohan niitä arvaisi vielä kertaalleen raottaa...
No jopas! Tämä on jo toinen kerta viime kuukausien aikana, kun saan moisen notifikaatin appiksesta. Tällä kertaa ehdin asentaakin konsolille. En vaan ole himassa koittamassa käynnistyykö.Pelit eivät siis ole vielä GamePassissa vaan oli tapahtunut moka. Näillä näkymin siis kyllä tulossa.
Kunhan vaan kerroin rehellisesti mitä tuntemuksia peli aiheutti. Jos oli "ohkasia", niin sille en mitään voi.Makuja on monia mutta nuo "lukemattomat asiat", mistä et tykännyt jäivät hieman ohkasiksi.
Siinä joutuu jonkin aikaa puurtamaan ennenkuin peli palaa taas act 1&2:n tasolle. Nyt muutamat questit ja niiden päätökset/lopputaistot ovat olleet parempia mitä mitkään kahden ensimmäisen actin imo. Varsinkin Raphael oli todella kovaa kamaa alusta loppuun.Joo kyllä täs itekki on pakko liittyä tähän act 3 lässähys porukkaan, olin niin hypeissään ja innoissaan pelistä act 1-2, sit tuli act kolmonen ja siihen se sitten jäi eikä ole ollut intoa vielä palata. Act 2 oli aivan mahtava tunnelmaltaa ja kaikkineen lyhdyn kanssa seikkailuun ym. Act 3 vaa ängetty täyteen kaikkee höttölömölöö, ehkä se siitä vielä paranis mut melko alkuun se mulla jäi vaikka uskottelin itselleni että tosi hyvä on mut näin jälkeen päin mietittynä onhan se selvästi pelin heikoin lenkki.
Ei sua kukaan dissanut. Kehuit vain, että reilut 30h takana ja nyt Act 3 ja 1-2 acteissa kaikki jo tehty. Kaikille tulee varmaan ähky, kun on sen reilut toista sataa tuntia pelannut act 1 ja 2 enne kolmosta.Ai vitsit mite mua aikanaa dissattiin ku kritisoin act3:sta
Larianin pelien viimeiset actit on aina ollu kohtuu ryssittyjä kun aika ja raha on loppunu kesken. Ennustan et BG3:sta tulee lähitulevaisuudes definite edition joka tekee ton act3:n oikein, samoin kävi Divinity2:n kanssa.
Siis ampuminen just on hyvin tehty kaikkien muittenkin hommien. Vaihda niitä asetuksia mitä tässäkin on annettu.Itsellä nyt 10 tuntia vasta takana ja onhan tämä loistava. Hyvin toimii Ps5:lla ja näyttääkin hyvältä. Ainut mistä en tykkää, on tuo taistelu, mutta niitä onneksi pystyy aika hyvin välttelemään kun keskustelee fiksusti.. Tähän asti täysi 5/5 seikkailu..
Sori tonsta kaikki viestiton menny väärään. Yritin helldiveris ketjuun. KaliaaaSiis ampuminen just on hyvin tehty kaikkien muittenkin hommien. Vaihda niitä asetuksia mitä tässäkin on annettu.
Tuossa on tunnelmaa, tulee hyvät vanhat ajat mieleen.Neljälle levylle venähtää Xbox-versio:
Baldur's Gate 3:n fyysinen versio lohkaisee Xboxilla hulppeat neljä pelilevyä
Larian on kertonut lisätietoja Baldur's Gate 3:n fyysisistä painoksista.www.konsolifin.net