Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Demossa ei ole vaihdettavaa vaikeustasoa, itsekkin olisin kaivannut sellaista ihan testi mielessä demoon.Saiko tuossa demossa muuten vaikeustasoa säädettyä? Mistä valikosta?
Tällaiset vaikeustaso muutokset ovat juuri parhamipia. Muutokset jotka vaikuttavat merkittävästi pelin luonteseen, esim. varoitukset vihollisten päältä ja tuo vartioiden gargoyl tutkailu. Tällaiset lisät ovat huomattavasti fiksumpi ratkaisu kuin pelin väkisin vaikeuttaminen. Toinen pelisarja mikä onnistuu pelin vaikeuttamisessa loistavasti on Resident Evil, aina jokin muuttuu merkittävästi pelin vaikeimmilla tasoilla. Bättiksen Hard kuulostaa jopa sellaiselta että pelin voisi hyvin aloittaa juuri tuolla vaikeustasolla.In hard you got things like no warning of incoming attacks in FreeFlow - this adds a massive new challenge to the game. Thugs reaction time, speed, damage and willingness to take advantage of you when you're under attack all increase. In the rooms with armed thugs, these will look up on gargoyles for you so you need to be more careful when navigating the room. The bosses will also be more difficult with more dangerous attacks on hard.
Väkivallan puute häiritsee minua, pakko myöntää. Peli ideahan on joutua kaikista sairaista paikoista siihen sairaimpaan: mielisairaalaan. Tunnelmanhan pitäisi olla ihan mahdottoman ahdistava ja punaisen pitäisi pärskyä oikein urakalla, jos minulta kysytään. Vastustajien pitäisi olla täysiä friikkejä, keillä viiraa päässä ja pahasti. Batmaninkin pitäisi olla peloissaan mokomasta ympäristöstä.
Arkham Asylumissä ei nyt vain ole näitä ominaisuuksia, vastustajatkin tuntuvat dialoginsa perusteella ihan normaaleilta vartijoilta. Pelin viimeisessä osiossa olin jo miltei unohtanut olevani mielisairaalassa, paikka tuntui pikemminkin varastolta.
Myöskin noottia pitää jaella turhasta toistosta. Ainoa esine jonka päälle voit piiloutua on tuo veistos, ja viholliset ovat aina saman näköisiä ilman paitaa kulkevia perus-"thugeja".
Onhan peli silti mahtava, mutta kun kukaan (edes itse hra. Puha, yllätys yllätys) ei siitä löydä mitään kritisoitavaa, oli pakko vähän kopauttaa.
pelissä ei ole ainuttakaan omaa ideaa, vaan kaikki on lainattu muualta.
Ei kyllä ollut minkäänlaisia odotuksia peliä kohtaan mutta demon ladattuani rakastuin syvästi peliin sillä tykkään juuri tuollaisista strategia vaanintapeleissä joissa voi valita etenemis tavan ( suoraan päin tai hiljaa yksitellen). Kyllä demon ansiosta menee ostoon heti kaupan hyllyltä vaikkakin tuntuva määrä tuo 70e meikäläisen lompsaan. Sitten täytyis viel cod mw2 ostaa. (140e)
Näin ihan vain hienoisena offtopikkina: Molemmat halvimmillaan noin 90 euroon. Batmanin hinta näyttää olevan se 35 puntaa (keräilyversio 60 puntaa) halvimmillaan.
GameStopista saa vielä halvemmalla ja suoraan käteen julkkarina. Pari kympin peliä alekorista matkaan ja yksi euro käteistä Stopin myyjälle.Olisin laittanut linkit suoraan halvimpaan, mutta jostain syystä ei pelittänyt minulla kuin tuo aloitussivu ja haku. Halvin hinta taisi olla Shopto.netissä (35£), myös TheHutista löytyy samaan hintaan.
Olisin laittanut linkit suoraan halvimpaan, mutta jostain syystä ei pelittänyt minulla kuin tuo aloitussivu ja haku. Halvin hinta taisi olla Shopto.netissä (35£), myös TheHutista löytyy samaan hintaan. Shopto lähettää pelit ennen julkaisupäivää, joten tuurilla voi tuoltakin paketin saada julkaisupäiväksi. Itselle parin kympin hintaero on jo niin suuri, että mielellään odottaa sen pari päivää. Noista valuutoista ei sen kummemmin tarvitse huolta kantaa, pankki veloittaa sen sitten oikealla valuutalla. Kurssin voi tarkistaa vaikka Googlella "x GBP in EUR".
Tällaisiin kysymyksiin löytää parhaiten vastaukset tästä ketjusta. Shopto.netin taso on ollut aika monenkirjava, eli joskus ihan niin kuin pitääkin ja välillä tulee ihan ihmeellisiä ongelmia tilausten kanssa. TheHutiin itse luotan täysin.Tuntuu että menee hieman off topick mutta mikä on tuon paikan luotettavuus taso? Oletko itse tilannut tuolta ennen? Miten tilaus sujui? Hirvee hinku tuli päälle tilata tuolta, täytyy vähän vielä tsekkailla sivua.![]()