Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

No jotain tuollaista middle stickiä muistelin lukeneeni, mutta en ollut ihan varma :)
Tämä oli mielestäni eräs pelin ehdottomia kohokohtia. Vasta jälkeenpäin tajusin itsekin, että siinä tosiaan luki middle stick. Batman "kuoli" normaaliin tapaan, todella hienosti toteutettu.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Tämä oli mielestäni eräs pelin ehdottomia kohokohtia. Vasta jälkeenpäin tajusin itsekin, että siinä tosiaan luki middle stick. Batman "kuoli" normaaliin tapaan, todella hienosti toteutettu.

Samaa mieltä myös. Muistan vieläkin mananneeni, että eiköhän tässäkin ollut joku typerä quick time event, minkä missasin kun Game over läsähti ruutuun. Tuo middle stick vinkki paljasti ja laittoi naurattamaan.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Testailin pikaiseen noita DLC-kenttiä jotka tuli eilen PS Storeen. Molemmat vaikuttivat hyvin toteutetuilta ja helkkarin vaikeilta. Mahtavata.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Tuo DLC:n predator-kenttä oli helppo, kun jujun (järjestyksen/paikat) löytää.

Saisi tulla predator-kenttiä, missä olisi enemmän kuin yksi ratkaisu. DLC:ssä oli vain yksi ratkaisu, kuten pelin omissa, niin ainoaksi huviksi jää vain oman ajan parantaminen. (top10 ajat ovat älyttömiä, alta 20 sekunttia)
Nyt kypsyttää tehdä tavoitteet aina samoissa paikoissa, kun muualla ei voi. Tietysti kenttiä voi pelata omaksi huvikseen tavoitteista välittämättä.

Predator tehtävät noissa ulkotiloissa olisi mielenkiintoisia.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Ite en näe mikä tässä pelissä niin kiehtoo.

Demon perusteella vaikutti aivan paskalta, mutta ehkä vanhat Batman fanit pitävät. :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Ite en näe mikä tässä pelissä niin kiehtoo.

Demon perusteella vaikutti aivan paskalta, mutta ehkä vanhat Batman fanit pitävät. :)

Olin täysin samaa mieltä demon perusteella et mikä täs muka kiehtoo,mut tiesin et on pakko ostos silti ja nyt pidän kyllä vuoden parhaana pelinä.(tosin tiiän et uncharted 2 on mun vuoden peli vaik en oo ees palannu sitä vielä).
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Ite en näe mikä tässä pelissä niin kiehtoo.

Demon perusteella vaikutti aivan paskalta, mutta ehkä vanhat Batman fanit pitävät. :)

Enpä ole mikään erityinen Batman-fani ollut koskaan, mutta silti tämä peli on aivan loistava. En tiedä, minulle tärkeintä pelissä on tunnelma; kuinka vähän tarvitsee pakottaa mielikuvitustaan uppoamaan pelin maailmaan. Ja tässä olin täysillä mukana heti alkutekstien aikana. Peli voi olla vaikka kuinka loistava muilta osin, mutta jos ei sen maailmaan uppoudu sisään tietyn ajan sisällä, ei sitä jaksa väkisin tahkota. Näin on itsellä käynyt liian monen kehutun PS3:n pelin kanssa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

En ole bättis-fani mutta mielestäni tämä on paras ps3-peli pitkiin pitkiin aikoihin. Tunnelma on kohdillaan, tarina etenee ja vie mennessään ja peli on erittäin viimeistelty kaikilta osin. Todella jees, tällaista lisää.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

On tämä vain messevä teos kaikin puolin. Peliaikaa takana n. 10 tuntia, ~45% näyttäisi olevan suoritettu ja hubaa on piisannut. Ei epäloogisia puzzleja, ei keinotekoisen vaikeita kohtia, free flow combat on todella soljuvaa (ja hämmentävää kyllä vieläkin tulee välillä vastaan liikkeitä, joita ei mielestään aiemmin ole nähnyt). Stealth-puolta olisin suonut olevan enemmänkin, mutta onhan tuota peliä vielä jäljellä.

Harvinaiseksi pelin tekee omalla kohdalla se, että suurin osa peliajasta on mennyt noiden Arvuuttajan arvoituksien selvittämiseen; välillä tulee vastaan penteleen itsestäänselviä, välillä taas ravaa ympäriinsä monttu auki ja miettii, mitähän tuokin arvoitus on tarkoittavinaan. Normaalisti en jaksa metsästellä "ylimääräisyyksiä", joita ei tarvitse suorittaa läpäistääkseen pelin. Saahan noista tietysti XP:tä; mukavahan se on päivitellä vermeitä.

Alkupuolella taistelut olivat suoraan sanottuna vain nappien hakkaamista, mutta kun sisäisti combottamisen ilot on jokainen taistelu ollut yhtä juhlaa. 12x combo on tähän mennessä henk.koht. ennätys, täytyy vielä yrittää pistää paremmaksi.

Nyt kun saisi vielä netin viimein uuteen kämppään auki, että saisi DLC-matskut imaistua...
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Helkutin hyvä peli. Demo ei oikeastaan säväyttänyt, mutta koko peli on ollut rautaa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Tästä tuli nyt tasan toinen (!) konsolipeli, jonka olen jaksanut pelata läpi, vaikka kymmeniä olenkin omistanut. Ja samoin kuin sen ensimmäisenkin kanssa (Modern Warfare), tuli loppu suurena järkytyksenä. NNOOOOOOUUUU!! Tässä lopun läheisyyden pystyi tosin aistimaan ennakkoon ja viimeisestä tehtävästä tajusi heti, että tähän kai tää loppuu. Mutta tuntuipa tämä lyhyeltä. Luulin olevani puolessa välissä tarinaa, kun prosentit näyttivät 48%, mutta hetipä kohta tää sitten loppuikin...

Ois pitäny pelata normalin sijaan vaikeammalla vaikeustasolla, perskules. No, taitaa tuolla riittää vielä tutkittavaa varsinaisen tarinankin jälkeen.

Eka peli, jonka jatko-osaa aloin malttamattomana odottaa aivan välittömästi. Mahtava peli.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

19% vasta menty, mutta tästä on nautittu hitaasti. Etsitty Arvuuttajan arvoituksia ja pystejä tarkasti ja hartaasti. :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

19% vasta menty, mutta tästä on nautittu hitaasti. Etsitty Arvuuttajan arvoituksia ja pystejä tarkasti ja hartaasti. :)

suosittelen, et vasta pelin päätyttyä lähdet etsimään arvoituksia. niihin nimittäin useammin kuin harvoin tarvitsee niitä uusia vempeleitä, mitä tulee sitten pelin edetessä.

itellä peli 91% läpi. vielä jos jaksaisi parisenkymmentä arvoitusta saalistaa, niin saisi viimeisimmätkin challenget auki. tämän jälkeen pieni tauko ja myöhemmin hardilla läpi ja ensimmäinen platina trophy plakkariin :D

huikea peli 9/10
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

suosittelen, et vasta pelin päätyttyä lähdet etsimään arvoituksia. niihin nimittäin useammin kuin harvoin tarvitsee niitä uusia vempeleitä, mitä tulee sitten pelin edetessä.
Kyllä sen tietää, että niitä jää välistä, kun ne pilkistelee sellaisissa paikoissa, mihin ei pääse ja harmittaa, mutta jotenkin tuo tutkiminen tasoittaa tuota rytmitystä hyvin. Mätkyä -> tutki paikkoja -> pistä huoneellinen kylmäksi aseistettuja pahiksia -> tutki paikkoja -> pomomatsi -> tutki paikkoja -> mätkyä jne. Ei koko ajan paahda eteenpäin tukka putkella.

Aluksi tuli aina muuten käveltyä kauemmaksi(liekö jotain viboja tullut muista peleistä :o ) painamaan nappia, kun oli laittanut räjähdegeeliä, nyt eilen tajusin vasta, että bättis on sen verran kova jannu, että voi painaa nappia ihan siinä välittömässä läheisyydessä eikä tule damagea. :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Kyllä sen tietää, että niitä jää välistä, kun ne pilkistelee sellaisissa paikoissa, mihin ei pääse ja harmittaa, mutta jotenkin tuo tutkiminen tasoittaa tuota rytmitystä hyvin. Mätkyä -> tutki paikkoja -> pistä huoneellinen kylmäksi aseistettuja pahiksia -> tutki paikkoja -> pomomatsi -> tutki paikkoja -> mätkyä jne. Ei koko ajan paahda eteenpäin tukka putkella.
Jep, itekin tein noin. Kun peli oli ohi, oli enää noin 15-20 riddleä saamatta, saas nähä jaksaako ettiä vielä.
Aluksi tuli aina muuten käveltyä kauemmaksi(liekö jotain viboja tullut muista peleistä :o ) painamaan nappia, kun oli laittanut räjähdegeeliä, nyt eilen tajusin vasta, että bättis on sen verran kova jannu, että voi painaa nappia ihan siinä välittömässä läheisyydessä eikä tule damagea. :D
Hmmm enpä minäkään tiennyt tuota, kiitti infosta. :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Aluksi tuli aina muuten käveltyä kauemmaksi(liekö jotain viboja tullut muista peleistä :o ) painamaan nappia, kun oli laittanut räjähdegeeliä, nyt eilen tajusin vasta, että bättis on sen verran kova jannu, että voi painaa nappia ihan siinä välittömässä läheisyydessä eikä tule damagea. :D

johtuu siitä että se geeli on niin hi-tech kamaa että se räjähtää aina siihen seinän suuntaan.
jos joku pahiskin on samalla puolella seinää kuin se geeli ja sen räjäyttää niin ei siltä pahikselta taju mene.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

johtuu siitä että se geeli on niin hi-tech kamaa että se räjähtää aina siihen seinän suuntaan.
jos joku pahiskin on samalla puolella seinää kuin se geeli ja sen räjäyttää niin ei siltä pahikselta taju mene.
Mutta jos sen laittaa lattiaan niin se räjähtää silti ylöspäin. Tai alaspäin, jos alla on rikkoutuva seinä. Nerokasta.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Joo itekki, aluksi juoksin kilometrin päähän kun olin laittanut sen geelin. Sit kerran vahingos olin ihan siinä lähellä ja kun painoin räjähdys nappulaa. Eipä siinä mitään sitä käynyt, mullakin on 91% tehty. Enkä tiedä riittääkö hermot tekemään noita Freeflow challengeja, mä en tajuu miten mä voisin saada kaikista 3 batrangia:confused: Kannattaisko mun vetää easyllä läpi ja sit tehää ne freeflow challenget easyllä? Vai onko ne mahdollista vetää normi tasolla.

Eihän siinä saa olla ainuttakaan virhettä jos halua saada täydet pisteet, vai onko pienet virheet sallittu? Noh tää taitaa mennä siihen Mirrors Edge kastiin tämä peli, että platinum tulee todella hitaasti ja suurella harjoituksella.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Kannattaisko mun vetää easyllä läpi ja sit tehää ne freeflow challenget easyllä? Vai onko ne mahdollista vetää normi tasolla.

Vaikeustaso ei vaikuta challengeihin. Eli olet stooria pelannut millä vaikeudella vaan, challenget pysyy samoina.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Ok, no sit pitää vaan pitää taukoa ja yrittää challenge kerrallaan saada 3 batrangia. Turhaa edes ajatella kokonaiskuvaa koska sit se tuntuu mahdottomalta.
 
Ylös Bottom