Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

minä jätin nuo tappelu challanget ihan suosiolla vetämättä.
turha niissä on hermojaan menettää.
predator haasteet sen sijaan olivat mukavia ja parissa sai oikein miettiä että miten tämä nyt hoidetaan että tulee kolme lepakkoa saatua.

noiden jälkeen tuli tarinakin pelattua uudestaan läpi niin että tuli jopa käytettyä sitä geeliä ja sonic batarangia vihujen teilaamiseen.
on se vaan aina yhtä hauskaa laittaa tikkaiden yläpäähän geeliä joka räjähtää jos lähelle menee ja sitten heittää sonic batarang siihen lähelle ja katsoa kun vihu innoissaan juoksee tikkaille, kiipeää ylös ja BLAM, lentää alas:D

edit: 1500 viestiä kirjoitettu, woot.
eikä aikaakaan mennyt kuin yli seitsemän vuotta.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

on se vaan aina yhtä hauskaa laittaa tikkaiden yläpäähän geeliä joka räjähtää jos lähelle menee ja sitten heittää sonic batarang siihen lähelle ja katsoa kun vihu innoissaan juoksee tikkaille, kiipeää ylös ja BLAM, lentää alas:D...
Myös sen Sonic Betarangin voi räjäyttää. Itse en tuota tiennyt ennenkuin täältä foorumilta sen luin.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Tulipahan itsekkin huitastua peli läpi normi tasolla, pari kohtaa oli jotka tuotti tuskaa :D
Tuo taistelu challenge osion jätän itsekkin tekemättä, todettuani etten vaan osaa :o
Pelin tarina oli hauskaa seurattavaa, sekä pelin äänet oli tehty todella mainiosti.
BTW noita ridlejä on hauska etsiä :cool: enään n. 20 jäljellä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Viime yönä rävähti ensimmäinen platina tilille. Peli oli helppo peltaa vaikeimmalla tasolla läpi, kun aikaisemmin pelasin normaalilla ja tämän jälkeen poltin hermoni challenge mapeissa. Rumble in the jungle mappiin upposi pari päivää tehokasta peliaikaa, että sain vedettyä tämän läpi. Aikaisemmin ennätys oli 49930 pistettä ja kolmeen batarangiin vaaditaan 50000. Ai, että meinas kapula saada huutia tuon jälkeen. Lopuksi kuitenkin kohtuulliset yli 70000 pisteen saavutus ja oli pitelemistä riemun kiljahduksissa.

Tämän jälkeen vaikeimmalla tasolla pelatessa taistelut sujui kuin vettä vaan.
Peli oli kokonaisuudessan yllättävän helppo ja siihen olen tyytyväinen, että pelissä ei ole rasittavia verkkopeli trophyjä.

Peli oli todella mukava pelata ja tässä ei onneksi ollut mitään suuria juonen käänteitä ja pelaamista ohjattiin juuri sopivasti. Minulle oli todella viihdyttävä peli.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Eniten tässä pelissä närästää noiden tekohampaiden etsiskely. Peli on jo aikoja sitten läpi, juuri hain pari viimeistä riddleä, mutta kahdesta paikkaa puuttuu vielä 3 hammasta (!), joita en parissa tunnissa ole löytänyt vaikka käynyt systemaattisesti läpi molemmat paikat huone huoneelta (mm. Mansion).

Hohhoijaa, pitäköön tunkkinsa!
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Ootko kattonu siellä kartanossa sieltä johtajan huoneen yläkerrasta? Siellä ei koskaan mennä normaalisti käymään joten sitä ei helposti huomaa ja todella monella on viimeiset kolme hammasta ollut juuri siellä, myös minulla.

VIDEO jossa mennään melkein heti alussa sinne yläkertaan.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Ootko kattonu siellä kartanossa sieltä johtajan huoneen yläkerrasta? Siellä ei koskaan mennä normaalisti käymään joten sitä ei helposti huomaa ja todella monella on viimeiset kolme hammasta ollut juuri siellä, myös minulla.

VIDEO jossa mennään melkein heti alussa sinne yläkertaan.
Enpä kyllä mene vannomaan. Kiitos vinkistä, tarvii katsoa.

Jepjep, siellähän ne. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Itelle kävi ihan sama juttu, ku puuttui 2 vai oliks niit nyt 3 niitä hampaita, pitkään ihmettelin että hampaiden äänet kuuluu mut missää ei näy, kunnes sitten tajusin kattoo vähän enemmän ympärille.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Voisivat silti jatko-osaan jättää tuommoiset "jahtaa esineitä X pitkin pelimaailmaa Y tunnin ajan" hommat kokonaan pois. Kun noista googlella vinkkejä etsin niin ympäri maailman kiristäneet hermoja noi puuttuvat tekarit. :rolleyes: Ainoa syy miksi itse viiitsin edes vaivautua etsimään ne puuttuvat, kun olivat tosiaan se VIIMEINEN ridlle mitä en ollut vielä löytänyt...

Eipä siinä, todella hyvä oli peli noin muuten.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Voisivat silti jatko-osaan jättää tuommoiset "jahtaa esineitä X pitkin pelimaailmaa Y tunnin ajan" hommat kokonaan pois. Kun noista googlella vinkkejä etsin niin ympäri maailman kiristäneet hermoja noi puuttuvat tekarit. :rolleyes: Ainoa syy miksi itse viiitsin edes vaivautua etsimään ne puuttuvat, kun olivat tosiaan se VIIMEINEN ridlle mitä en ollut vielä löytänyt...

Eipä siinä, todella hyvä oli peli noin muuten.
No eihän nuo paha ole verrattuna niihin helevetin hakkaushaastehuoneisiin. Niissä sitä hermot meni. Eikös nuo hampaatkin näy kartassa kysymysmerkkeinä?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

No eihän nuo paha ole verrattuna niihin helevetin hakkaushaastehuoneisiin. Niissä sitä hermot meni. Eikös nuo hampaatkin näy kartassa kysymysmerkkeinä?
Ei näy hampaita missään. Sekin auttaisi jo paljon.

Huoneet jätin myös suosiolla väliin kahta kokeiltuani...Trophyjen jääminen ei minua haittaa, mutta pelin koko "tarina" oli pakko nähdä ja kuulla.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Pelasin just demon ja täytyypä sanoa että oli mahtava peli. Tappelukohtaukset olivat just sopivan dynaamisia ja liikkuminen oli hyvin pienen opettelun jälkeen todella helppoa maasta kattoon.
Makee fiilis kun muutamassa sekunnissa flengailee katonrajassa, tainnuttaa vastustajan ja liitää "lopettamaan" tämän nyrkin iskulla :)

Tämä menee kyllä ehdottomasti pakkohankinnaksi. Pelit joissa kontrollit omaa helposti on aina plussaa ja tässä on juurikin näin.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Ei näy hampaita missään. Sekin auttaisi jo paljon.

Huoneet jätin myös suosiolla väliin kahta kokeiltuani...Trophyjen jääminen ei minua haittaa, mutta pelin koko "tarina" oli pakko nähdä ja kuulla.

Kyllähän sä näät että mistä huoneista puuttuu hampaat.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Jokunen tunti on peliä takana ja täytyy sanoa, että on ehdottomasti eräs vuoden parhaista pelejä. Muutamia huomioita:

* Taistelut soljuvat mukavasti ja Batmanin liikkeitä on runsaasti. Uusia liikkeitä tuntuu näkyvän tämän tästä.

* Viholliset reagoivat uskottavasti tovereidensa lakoamisiin: Ampuvat hätääntyneinä ympäriinsä, varmistavat käytäviä liikkumalla selkä selkää vasten, varmistavat nurkat järkevästi jne.

* Pomotaistelut ovat pienoinen pettymys. Tosin vasta pari niitä takana, mutta ne ovat olleet hieman tylsiä. Tavallisista tusinavihollisista on enemmän vastusta. :(

* Arvuuttajan arvoitukset ovat oikein jänniä.

* Hahmojen taustoja on kartoitettu todella huolella.

Aivan mahtava peli. Nyt pelottaa vain, että se loppuu liian äkillisesti. Pitänee yrittää pitkittää peliä etenemällä verkkaisesti ja maisemia ihaillen. ;)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Siis huh!! peli läpi ja ihan tajuttoman hyvät fiilikset :D

Harvoin on jostain pelistä _näin_ innostunut että miettii milloin sitä aloitaa tahkoamaan uudelleen setin läpi.

Hyvä fiilis jäi pomosta ja välipomoista!

Pelin ohjaimien omaksuminen oli ihan huippuluokkaa. Tässä oltiin ihan selkeesti pelatettu taviksilla peliä ennen suurta julkaisua, koska ohjaimisto oli oikeesti täydellinen.

Ainoa harmi pelissä myynnin kannalta on tuo nimi "batman". Se karkoitti mua ainakin pitkään pois pelin äärestä, kunnes luin juuri näitä arvosteluja, että unohda lisenssipelimeininki. Rakastuin suomenruotsalaiseen ja se kannatti.

Ei voi sanoa ku että huhhuh :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Menihän se lopulta läpi. Samaan putkeen tuli kerättyä Riddlet. Vuoden paras peli. Ehdottomasti. Jotenkin nuo challenget ei vaan jaksa napata enää.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Juuri sai Titan Joker batmanin nyrkistä ja ensimmäisellä läpipeluu kerrallu tuli 79% täyteen

Ja eikun vaikeustaso hardille ja uudestaan :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Mul melkee kaikki jutut löydetty siis noi arvotukset yms. mut muutama puuttuu jota en läydä tai pääse millää hakemaan. Miten ton saa (onkohan arvotus vai trophy) siit huoneest misä on jotain myrkkykaasuu? Siis tarkotan ku on menny pelin läpi, ni oliskos sit ollu siel misä on niit sellei ni siel on semmone huone mikä on täynnä kaasuu ja sinne ei pääse mistää, ja siel on joku sen kartan mukaan. Jos kukaan nyt tietää mitä tarkotan :D
 
Ylös Bottom