Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Itse pelaan pääsääntöisesti lääkintävastaavana ja yllättävän usein saan havaita, että ammattiveljille ei oikein maistu kaatuneiden nostelu. Itsehän en juuri muuta ehdikään tekemään kuin jakelemaan nalle puh laastareita ja piikittämään kuolleita ylös. En tiedä olenko mä sitten niin ikävä ihminen ettei kukaan halua nostaa mua pystyyn. Luultavasti. [emoji23] On kyllä erinomainen peli kertakaikkiaan!
 
Vastaus: Battlefield 1

Itellä ja kavereilla on ollu viime päivinä jäätävää lagaamista ja tökkimistä. Saattaa olla että alkuun matsi pelittää ihan sujuvasti ja yhtäkkiä kaikki alkaa tökkiin ja merkkivalot huutaa punasena. Keskimäärin viiden sekunnin välein latency pomppas 255ms ja packet loss 100% :D Tuntuu että ongelmat lisääntyny patchin jälkeen :/ Jännä homma että DICE onnistuu edelleen rikkoon peliä päivityksillä korjaamisen sijaan.
Jännä homma,ett toisilla tätä ilmenee. Mul on 42tuntia takana ja kahessa matsissa ollut vain samoja oireita ja nekin oli julkkaripäivänä. Oikein ihmetelly miten hyvin on servut toimineet.
Sen sisaan omaa jäätävää lagia on joka matsissa..aivojen ja sormien välillä.:p
 
Vastaus: Battlefield 1

Itse pelaan pääsääntöisesti lääkintävastaavana ja yllättävän usein saan havaita, että ammattiveljille ei oikein maistu kaatuneiden nostelu. Itsehän en juuri muuta ehdikään tekemään kuin jakelemaan nalle puh laastareita ja piikittämään kuolleita ylös. En tiedä olenko mä sitten niin ikävä ihminen ettei kukaan halua nostaa mua pystyyn. Luultavasti. [emoji23] On kyllä erinomainen peli kertakaikkiaan!

Ahoy virkaveli! Meikä tykkää kanssa ensiksi ihmisten nostelusta pystyyn, sen jälkeen vihuihin osumisesta. Vielä kun saataisi jossain patchissa joukkosidontapiste, baarit tai kevyt kenttäsairaala niin avot!
 
Vastaus: Battlefield 1

Eilen kävi kahdesti niin, että kun mapiksi vaihtui Sinai Desert, niin peli kaatui jossain välissä.

Miten muuten porukkaa buustaa tässä? Kahdesti huomannut, että tyypeillä ollut esim. 0/0 statsit ja pisteissä ylivoimaisena ykkösenä.
 
Mulla kans pätkii tää aika usein ja pahasti. Ärsyttävää kun koittaa juosta äkkiä vaikka jonkun kadun yli niin ukko jää juokseen paikalleen keskelle katua. Kuinkahan paljon vaikuttaa se että ps4 on langattomasti netissä? Netin pitäis kyllä muuten toimia riittävästi.
 
Vastaus: Battlefield 1

Eilen kävi kahdesti niin, että kun mapiksi vaihtui Sinai Desert, niin peli kaatui jossain välissä.

Miten muuten porukkaa buustaa tässä? Kahdesti huomannut, että tyypeillä ollut esim. 0/0 statsit ja pisteissä ylivoimaisena ykkösenä.
Ptfo
 
Vastaus: Battlefield 1


No ei kai sillee voi ptfo, ettei kertaakaan kuole tai päästä ketään päiviltä?
Haisee kyllä boostaamiselta, mutta pitäis nähdä battlereport(onko tässä niitä?), että tietäisi varmasti.
 
Vastaus: Battlefield 1

No ei kai sillee voi ptfo, ettei kertaakaan kuole tai päästä ketään päiviltä?
Haisee kyllä boostaamiselta, mutta pitäis nähdä battlereport(onko tässä niitä?), että tietäisi varmasti.
Joo hieman oudoltahan se kuulostaa mutta priva servujen puuttuessa boostaaminen on vielä aika hankalaa. PC:llä tämä tietty vois olla mahdollista kun aikamoinen kasa cheattaajia tulee päivittäin vastaan ja feedi täyttyy fairfight banneista.
 
Vastaus: Battlefield 1

Miten muuten porukkaa buustaa tässä? Kahdesti huomannut, että tyypeillä ollut esim. 0/0 statsit ja pisteissä ylivoimaisena ykkösenä.

Ehkä ne tekee "venepaskaa" :D

Kartoista mistä löytyy veneet, otetaan oma paatti ja ajetaan vastustajan paatin respawnin luo. Ammutaan venettä taukoamatta, vene tuhoutuu ja uusi spawnaa, toistetaan : profit. Välillä joku spawnaa veneeseen, jolloin tulee jokunen tappokin. Metodilla helposti kymmeniä tuhansia pisteitä rundin aikana, ja ihan törkeen hauskaakin vielä!

Nuo paatit on kyllä pelissä melkosen turhakkeita.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ehkä ne tekee "venepaskaa" :D

Kartoista mistä löytyy veneet, otetaan oma paatti ja ajetaan vastustajan paatin respawnin luo. Ammutaan venettä taukoamatta, vene tuhoutuu ja uusi spawnaa, toistetaan : profit. Välillä joku spawnaa veneeseen, jolloin tulee jokunen tappokin. Metodilla helposti kymmeniä tuhansia pisteitä rundin aikana, ja ihan törkeen hauskaakin vielä!

Nuo paatit on kyllä pelissä melkosen turhakkeita.

Miten tosta saa hauskaa?
Ptfo!
Saa niillä torpedoitua dreadnaugtia.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ehkä ne tekee "venepaskaa" :D

Kartoista mistä löytyy veneet, otetaan oma paatti ja ajetaan vastustajan paatin respawnin luo. Ammutaan venettä taukoamatta, vene tuhoutuu ja uusi spawnaa, toistetaan : profit. Välillä joku spawnaa veneeseen, jolloin tulee jokunen tappokin. Metodilla helposti kymmeniä tuhansia pisteitä rundin aikana, ja ihan törkeen hauskaakin vielä!

Nuo paatit on kyllä pelissä melkosen turhakkeita.

Okei, kuulostaa hienolta toiminnalta :D

Ja tosiaan, jos joku saa lippuja valtaamalla vaikkapa 17 000 pongoa 0/0 statseilla niin ok...
 
Vastaus: Battlefield 1

Pientä lentelyn tynkää koostettuna.

[video=youtube;eV5ChJIQszk]https://www.youtube.com/watch?v=eV5ChJIQszk[/video]
 
Vastaus: Battlefield 1

Kohta 15h takana ja level 20 on ihan kohta pamahtamassa. Hyvältä maittaa, uusi Operations pelimuoto on todella loistava ja istuu hyvin ensimmäisen maailmansodan teemaan ja tarjoaa tiukkoja taisteluja. Mitähän tulevat Dlc paketit sisältää, toivottavasti lisää Operations kenttiä ja Ranskalakaiset ja Venäläiset mukaan. Saattaa joutua noita dlc paketteja tosissaan miettiin kun peli uppoo niin hyvin itselle ainakin tällä hetkellä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Pientä lentelyn tynkää koostettuna.

[video=youtube;eV5ChJIQszk]https://www.youtube.com/watch?v=eV5ChJIQszk[/video]

Hienon näköistä.
Ihmettelen kun itse en ole saanut ohjuksia konkassa käyttöön ollenkaan, ainoastaan konekivääri ja pommit :confused:
 
Vastaus: Battlefield 1

Hienon näköistä.
Ihmettelen kun itse en ole saanut ohjuksia konkassa käyttöön ollenkaan, ainoastaan konekivääri ja pommit :confused:

Ilotulitteet sun muut lisähärpäkkeet pitää ostaa. Customize-napukan kautta ostoksille kun varaa ajopelin. Maalauksetkin sitä kautta vehkeisiin.
 
Vastaus: Battlefield 1

Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa, eli en saa ostettua katkastua haulikkoa vaikka olen rank 10 pilotilla?
 
Vastaus: Battlefield 1

Tälläinen meno kuvastaa meidän pappa-klaanin toimintaa, mutta joukossa tyhmyys vaan tiivistyy.

Näyttää aivan minun klaanilta, harmi vain että väärä alusta :)

Ja joku ihmetteli miten voi saada paljon pisteitä nollastatseilla. No minä kerron - hyppäämällä heti alussa jonkun pätevän tankkikuskin kyytiin ja ampumalla sieltä niin maan perkeleesti osumatta mihinkään muiden hoitaessa kaiken työn ;)
 
Vastaus: Battlefield 1

On se kyllä ihme, että millasia vatipäitä noilla servuilla välillä liikkuu. Hemmetti, jos huomataan, että vastapuolen tankki dominoi huolella, niin sitten vaihdetaan se recon classi huit hittoon ja anti-tankkia kylkeen. Mutta ei. Yksin yritin lukemattomia kertoja hoidella tankin tossa kolmen lipun aavikkomapissa (nyt ei muista nimeä), kunnes lopulta sain sen tuhottua. -> No sama jantteri odotti seuraavaa tankkia ja sama homma jatkui. Sit loppu kiinnostus.

Onhan se sniputteleminen kivaa joo, mutta senkin voi tehdä kunnolla, eikä vain basessa istuessa... Mä esim. yritän vallata lippuja ja ampua flarea tiimin tueksi. Sit napsii niitä irtotappoja, jos on onnistuakseen. :rolleyes:
 
Ylös Bottom