Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]
Paljon joo bugeja mutta mua ihmetyttää kans tämä graffojen dissaus. Onko ne oikiasti huonot? Mistä kohin? Verrattuna Bad Company kakoseen?
Lopettakaapa hetkeksi se pelaaminen ja keskittykää testaukseen nyt kun alffa ajetaan (beta tulee vissiin sitte kauppoihin, on tää niin raakile betaksi). Kattokaapa niitä valomainoksia, tai metrotunnelissa grafitteja yms. yksityiskohtia.
Ulkosalla joku blurri iskee ihan siellä pisimmillä etäisyyksillä. Ilmeisesti tarkotuksella, koska muuten ei kiikareita pyssyköihin tarvis?
Hienoja ideoita ja hyvää liikkumistä äijjillä. Nyt voi edetä kunnolla taktisesti. MOH oli tehty frostbite 1,7:lla ja tässä on 2.0. Yhtäläisyydet MOHiin on kyllä vahvat. Mohin perintöä lienee tuo luotien ballistiikan muutos ku tuntuu että kutit lentää kovempaa ja bullet droppia on vähempi?
Mutta valitettavasti matkaa on. Squadijutut ei toimi oikeastaan ollenkaan. Voicetki kuulu vain ku pelaajia oli max 9 per puoli...
Paljon joo bugeja mutta mua ihmetyttää kans tämä graffojen dissaus. Onko ne oikiasti huonot? Mistä kohin? Verrattuna Bad Company kakoseen?
Lopettakaapa hetkeksi se pelaaminen ja keskittykää testaukseen nyt kun alffa ajetaan (beta tulee vissiin sitte kauppoihin, on tää niin raakile betaksi). Kattokaapa niitä valomainoksia, tai metrotunnelissa grafitteja yms. yksityiskohtia.
Ulkosalla joku blurri iskee ihan siellä pisimmillä etäisyyksillä. Ilmeisesti tarkotuksella, koska muuten ei kiikareita pyssyköihin tarvis?
Hienoja ideoita ja hyvää liikkumistä äijjillä. Nyt voi edetä kunnolla taktisesti. MOH oli tehty frostbite 1,7:lla ja tässä on 2.0. Yhtäläisyydet MOHiin on kyllä vahvat. Mohin perintöä lienee tuo luotien ballistiikan muutos ku tuntuu että kutit lentää kovempaa ja bullet droppia on vähempi?
Mutta valitettavasti matkaa on. Squadijutut ei toimi oikeastaan ollenkaan. Voicetki kuulu vain ku pelaajia oli max 9 per puoli...