Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

3H:ssa tasolle 17??? Millä hemmetillä sä noin nopeesti onnistuit nousemaan?

No ei kai se taida olla oikein mahdollista. Mulla reilu tunti takana ja rank taitaa olla 6, ja vaadittavat pistemäärät kasvaa aina rankin noustessa(kai?).

Pelistä sen verran että taisin olla fiiliksissäni oikeassa, että tämä tuntuu enemmän BF-peliltä, kuin BC-peliltä. Ehkä noin puolitoista tuntia tätä yhtä(paskaa) kenttää jaksoi tahkota, sen jälkeen palasin pariksi tunniksi tutun BC2:sen pariin. Toivottavasti muut mapit on paljon parempia, kuin tämä. Lisäksi toi yletön pelin "saving"-jäätyminen vois kans vähentyä huomattavasti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Ensivaikutelma = Helvetillinen lagi :( Nohh Huomenna uudestaan ! :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Ja miten tässä oikein morataan? Ilmeisesti tässä voi puukottaa vain selästä? Joskus ei toimi kyllä sekään. Ei ainakaan R2:n painaminen riitä, vaikka se puukkoa heilauttaakin, eli pitääkö se ottaa esille pitämällä R2 pohjassa ja sitten vasta huitoa? Ite oon saanut jo monta kertaa morasta mutta itse kun olen yrittänyt niin vasta kerran onnistunut, selästä.

pelkkä r2 painaminen riittää, mut saat olla aika lähellä et se käynnistää sen animaation. ja näyttäähän toi puukottaminen onnistuvan edestäkin, hienosti nosti jätkän ensin seinälle ja sit vasta puukotti. omasta mielestä tässä liiankin helppoo toi puukottaminen, sillä tullu jo mukava määrä puukko tappojakin saatua. se vaan rupes häirihtee viel lisää et näyttää pärjäävän pelkillä tapoilla, joten tiimi työskentelystä ei oo tietoakaan. välillä saa hyppiä ja pomppia ja näyttää p*rsettä support miehelle mutta ei vaan älyä antaa lisää niitä ammuksia
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

No ei kai se taida olla oikein mahdollista. Mulla reilu tunti takana ja rank taitaa olla 6, ja vaadittavat pistemäärät kasvaa aina rankin noustessa(kai?).

Edelleen: Villiveikkaus Medal of Honor: Tier 1 edition...

Beta ollut jo jonnin päivän auki MOH:n ostajille, itsekkään ei työkiireiden takia ehtinyt ladata kuin eilen...

Aika moni taisi ostaakin MOH:n alekorista osa syynä tuo Betakutsu, pettymys oli vaan ettei saanut kuin pari lisäpäivää...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

No ei kai se taida olla oikein mahdollista. Mulla reilu tunti takana ja rank taitaa olla 6, ja vaadittavat pistemäärät kasvaa aina rankin noustessa(kai?).

Pelistä sen verran että taisin olla fiiliksissäni oikeassa, että tämä tuntuu enemmän BF-peliltä, kuin BC-peliltä. Ehkä noin puolitoista tuntia tätä yhtä(paskaa) kenttää jaksoi tahkota, sen jälkeen palasin pariksi tunniksi tutun BC2:sen pariin. Toivottavasti muut mapit on paljon parempia, kuin tämä. Lisäksi toi yletön pelin "saving"-jäätyminen vois kans vähentyä huomattavasti.

Mä meinasin kanssa,kun en ite päässyt 3h:ssa kuin 3:s tasolle. :D Mutta mä olenkin nykyään niin nakkisormi. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Kukaan ei näköjään vastannut minulle joten laitetaanpa uudelleen. Miten se valo aseessa saadaan päälle? Olen painanut kaikkea mutta ei millään mene päälle
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

mite toi valo menee päälle ei millää mee

Ensinnäkin sun pitää pelata jonkin aikaa, jollain alkuleveleillä sä sen fikkarin saat, päälle sen sitten muistaakseni saa nuolinäppäimistä kun painat ylös.


Mikäs helvetti siinä on että ei meinaa puukottaa? Onko teillä samaa ongelmaa?
Ja mikä se juttu oli että kun piti R2 pohjassa nii se tekee sen ''puukotusanimaation'', ja kun kerran painaa niin se viiltää? No ei helvetti ainakaan mulla.
Bug or skills?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Edelleen: Villiveikkaus Medal of Honor: Tier 1 edition...


Ööh, pitäishän sillä kuitenkin olla enemmän kuin kolme tuntia peliä takana, varsinkin jos on aloittanut jo toissa päivänä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Pari kysymystä betasta?

1 kranaatti kuuluu varustukseen mutta onko niitä mahdollista saada pelin aikana lisää muuten kun kuolemalla? Supportilla voi kantaa ammuslaatikkoa mutta omasta ammuslaatikosta saa vaan ammuksia muttei kranaattia (hyvä näin). Onko tietoa, että saako kranaatin esim. team kaverin ammuslaatikosta? Savukranaatit tarvii ilmeisesti pelaamalla avata :(

Battlefieldissä sinko on ilmeisesti tarkotettu vaan ajoneuvoja / suurempia kohteita varten? Esim. Itteensä ei saa edes hengiltä kun ampuu jalkoihinsa, jää 57% healttia lol, puhumattakaan että vastustajaa sais hengiltä jollei suoraan osu. Toisaalta ihan hyvä vaan ettei oo hirveetä RPG sotaa. Sain avattua tehokkaamman singon mutta siittä ei edes lähde ammusta, joku bugi? Tai olen täysi noobi vaikka en ole ennen battlefieldiä pelannutkaan.

Puolustaminen ollut vähän liian helppoa, kun hyökkääjillä ei oo savuja, tankkeja jne... mutta vaikuttaa erittäin lupaavalta peliltä julkaisua odotellessa :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Ensinnäkin sun pitää pelata jonkin aikaa, jollain alkuleveleillä sä sen fikkarin saat, päälle sen sitten muistaakseni saa nuolinäppäimistä kun painat ylös.

Tiedän mutta kun olen saanut sen jo mutta en saa sitä päälle olen level 7
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Mikäs helvetti siinä on että ei meinaa puukottaa? Onko teillä samaa ongelmaa?
Ja mikä se juttu oli että kun piti R2 pohjassa nii se tekee sen ''puukotusanimaation'', ja kun kerran painaa niin se viiltää? No ei helvetti ainakaan mulla.
Bug or skills?

kun piät pohjas saat sen puukon käteen ja voit lähtee sillä ramboilee, mut iha vaa lähellä ukkoo painat r2 nii tekee sen animaation, ainakin mulla toiminu sillei iha kunnolla
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

^ Kiitti, täytyy kokeilla.


Tiedän mutta kun olen saanut sen jo mutta en saa sitä päälle olen level 7
Ootko valinnut sen fikkarin sieltä asevalikosta, missä voit vähän muokkailla aseen lisätarvikkeita.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Sain avattua tehokkaamman singon mutta siittä ei edes lähde ammusta, joku bugi? Tai olen täysi noobi vaikka en ole ennen battlefieldiä pelannutkaan.
Ensimmäisenä avautuva sinko on tarkoitettu ampumaan lentokoneisiin lukittavia ohjuksia, joita ei varmaan voi ampua ilman lukitusta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Arvatkaa meneekö hermo respawnatessa? Asevalikossa lukee deploy, mutta ruutu vaan värisee kun yrittää ulostautua takasin kentälle. Sitten kun pääsee ulostautumaan niin ruutu on musta pari sekunttia ja siinä pimeydessä saa jännittää ehtiikö joku raiskata niille sijoille. Sitten kun saa taas näkökyvyn takaisin niin menee sekuntti ja peli töksäyttää, koska pitää tallentaa jotain helvetin tärkeetä, taas saa jännittää ehiitkö joku raiskata kun jumittelee paikoillaan. Sitten kun luulee päässeensä pälkähästä niin eiköhän joku kirjaudu sisään tai ulos ja taas junnaa ruutu pari sekunttia. Pitäs respata baseen eikä squadiin keskelle rähinää niin säästyis ärrimurreirulta. :B

Jos et tähtää/ammu niin olet kuolematon. Tämän takia ne just spawnanneet vihut ei joskus kuole vaikka puoli lipasta tyhjentäisit. Sama oli jo Bad Company 2. Odottelet vain rauhassa että tulee näkökenttä takaisin. Tuon mustan ruudun saisivat kyllä sitten poistaa lopullisesta pelistä vai liekköhän se on vain bugi.

Smoke Grenade Launcher

Hyökkäämisessä rupee oleen jo vähän toimintaa :) Tohon vielä tankki taustalle niin puolustajat uis kauhuissaan sille pikku "saarelle" snipujensa kanssa:eek:

Battlefield 3 -BETA- Smoke Grenade Launcher - Operation Metro - YouTube

Nami nami! Vihdoinkin kunnon savua eikä mitään pierusumua niinkuin oli edellisessä Bad Companyssä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Ensimmäisenä avautuva sinko on tarkoitettu ampumaan lentokoneisiin lukittavia ohjuksia, joita ei varmaan voi ampua ilman lukitusta.

Joo, ajattelinkin jotain tollasta. Voikohan lukittavia ohjuksia ampua myös tankkeihin / vastaaviin?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Hehe, aika kuraa. Mutta betahan tämä vasta on. Eiköhän kokoversio edes singleplayllä säväytä. Toi puukotus animaatio on aika jännä. Animaation aikana sujahdin kerrostalo rapusta seinän läpi jonku asunnon eteiseen. Ja tietenkin ovi oli lukossa, ja avaimet toisten housujen taskussa! Siellä komerossa sitte hengailin jonku tovin.. Että näin.
 
Ylös Bottom