Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tuskin tässä nyt mistään nöyristelystä oli kyse. Kohteliaisuus sen sijaan tuntuu olevan nykyään aika harvinaista.

Sulla on kuitenki ihan kaunis angsti jo valmiiks päällä ja erityisesti tykkään tosta pisteiden, pilkkujen ja isojen alkukirjainten luovasta käytöstä.

Kelläköhän angsti on ? o_O , ja mitä helkkarin väliä sillä on miten minä tänne kirjotan , jos sulla ei oo muuta kerrottavaa kuin irvistellä jonku kirjotus taidoista niin jätä kirjottamatta.Taitaa ottaa vaan nuppiin ku joku kertoo oikeesti ja julkisesti ja suoraan minkälaista sakkia osa teistä on.Se että te ette kestä kritiikkiä niin kertoo jo paljon ja kaiken lisäksi pitää tulla vielä foorumeille itkemään ;).
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kelläköhän angsti on ? o_O , ja mitä helkkarin väliä sillä on miten minä tänne kirjotan , jos sulla ei oo muuta kerrottavaa kuin irvistellä jonku kirjotus taidoista niin jätä kirjottamatta.Taitaa ottaa vaan nuppiin ku joku kertoo oikeesti ja julkisesti ja suoraan minkälaista sakkia osa teistä on.Se että te ette kestä kritiikkiä niin kertoo jo paljon ja kaiken lisäksi pitää tulla vielä foorumeille itkemään ;).

Mitä kritiikkiä? Jos teidän porukka haluaa pelata vain helppoja pelejä, niin eihän siinä mitään. Kuitenkin olette mainostaneet servuanne tällä foorumilla, niin luultiin että sinne saisi tulla pelaamaan ja siellä voisi olla hyviäkin matseja.

Mutta paskat, siellä on aina kaikki SDC-jampat samalla puolella jotain matalarankkisia vastaan ja heti kun sinne tulee vähänkään parempia pelaajia, niin ne näköjään potkitaan pois?

Sen takia on pakko tulla tänne foorumille "itkemään" koska kun teidän partyssa käväisin, niin aika nopeasti sanottiin että "hei, hei ja kiitos."

Ja ne teidän "omat jutut" oli ilmeisesti sitä että heitetään vastapuolelta vain meidät ulos ja sitten servu olikin kohta jo tyhjä.

Hieno meininki.

No, tullaan tänään uudestaan pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mitä kritiikkiä? Jos teidän porukka haluaa pelata vain helppoja pelejä, niin eihän siinä mitään. Kuitenkin olette mainostaneet servuanne tällä foorumilla, niin luultiin että sinne saisi tulla pelaamaan ja siellä voisi olla hyviäkin matseja.

Mutta paskat, siellä on aina kaikki SDC-jampat samalla puolella jotain matalarankkisia vastaan ja heti kun sinne tulee vähänkään parempia pelaajia, niin ne näköjään potkitaan pois?

Sen takia on pakko tulla tänne foorumille "itkemään" koska kun teidän partyssa käväisin, niin aika nopeasti sanottiin että "hei, hei ja kiitos."

Ja ne teidän "omat jutut" oli ilmeisesti sitä että heitetään vastapuolelta vain meidät ulos ja sitten servu olikin kohta jo tyhjä.

Hieno meininki.

No, tullaan tänään uudestaan pelaamaan.

Jaa vai on samat jampat matala rankkisia vastaan , hyvin paljon siellä on myös kotkia 1-100 väliltä vastapuolella niinku battleraporteista näkee ja mitä se sinulle kuuluu miten me pelataan tai keitten kanssa pelataan tai mitä me siellä tehhään.sun nimeä ei näy missään maksupuolen jutuissa niin meijän servun tekemiset eivät myöskään ole sinun asiasi. niin hei hei ja kiitos ku sanoit eilen kerrottavasi , kohteliaisuus ennen kaikkea.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Oon viime aikoina harjoitellut MS-paintin käyttöä. Oikeastaan se on ominaisuuksiltaan aika lähelle photoshoppia. Tein teille uuden hienon bannerin, jonka voitte vapaasti ottaa käyttöön.

k0my5h.jpg
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Nyt pojat alkaa olla tarpeeksi. Teidän "riidat" ei tuskin vie tätä keskustelua YHTÄÄN mihinkään suuntaan. :) Että pelataanpa kiltisti vaan ja opetellaan käyttäytymään. En sano tätä kenellekään pahalla tai mitään, mutta turha kitinä ja tappeleminen ei lie mitenkään hedelmällistä. Kuitenkin saman pelin parissa vietetään aikaa, mielellään vielä laadukkaasti. Enkä ymmärrä nyt miten siinä kenellekään on nokan koputtelua, jos klaanin sisäiset harjoitukset alkaa? Toki hyvinkin ahdistavan typerää että nakotaan pois porukkaa ja asian tietysti olisi voinut diplomaattisemmin hoitaa, mutta aina semmoset ei vain ole ensimmäisenä mielenpäällä kun haluaa nopeasti pelaamaan. Pyydän siis tässä nyt anteeksi "klaanin" käytöstä ja toivon että tämä asia on NYT käsitelty? Provot jääkööt ja turha kuittailu? :) Tunnelmaa keventämään musiikkia teille:

[video=youtube;6GggY4TEYbk]http://www.youtube.com/watch?v=6GggY4TEYbk&feature=related[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Hyvä fightti päällä tässä ketjussa mutta tuunpa silti heittämään väliin ihan muuhun liittyvää tekstiä... Mutta jatkakaa ihmeessä jos tarvetta, älkää antako häiritä.

Mutta en tosiaan kyllä pysty ymmärtämään että täällä porukka on tässä lähiaikoina edelleen itkenyt tosta suppressionista. En kiellä etteikö sitä olisi vedetty ihan överiksi, mutta siinä kaiken vitutuksen keskellä kannattaa muista että se on kuitenkin kaikille se ihan sama. Jos ottaa jatkuvasti 1-vs-1 tilanteissa turpiin, niin kannattaa ensimmäisenä miettiä niitä omia ampumataitoja eikä ruveta suppressonia syyttelemään. Tilanne on kuitenkin se että kaveri kärvistelee siellä ihan samoissa suppressioneissa. Ja 1-vs-2 tilanteissa nyt suurella todennäköisyydellä yksin oleva häviää, oli siinä minkäännäköistä suppressiota tai ei. Enhän mäkään siitä tykkää, mutta ei se nyt mun peliä pilaa eikä sen ihmeellisemmin häiritte kun siihen nyt on tottunut. Ja aina voi käyttää sitä COVR specializationia, en tosin sitten tiedä kuinka suuri vaikutus sillä loppujenlopuksi on.
Eikä mulla muutenkaan ole tästä patchista jäänyt mitään pahaa sanottavaa, hädintuskin muistaa edes että mitä sillon oli ennen patchia. Freeze timen voisi toki palauttaa pelin alkuun.

Ja server browser tosiaan tarvitsisi sen "Official servers only" -täpän. Alkaa vähän nämä privaservut kyrsiä kun sieltä heittellään milloin mistäkin syystä ulos. Eilenkin oli hyvä metron 700 tiketin konkka menos, pisteitä oli kasassa 15000+ ja mvp tulossa kovaa vauhtia niin yhtäkkiä siinä kesken kahtakymmentä lähestyvää streakin pärähtää killed by admin ja monoa tuli. Pistin sitten tietysti adminille viestiä että mikäs juttu tämä oli ja vastauskin tuli heti: autopumpgun. Jaa niin anteeks mikä? :D Ilmeisesti mun M26 Mass täytti tämän autopumpgunin määritelmät. Auto? Ehei. Pump? Nojoo. Autopump? Öh... Olin toki bongannut "No autopumpguns" -tekstin siitä servun kuvauksesta mutta jotenkin mulle tuli siitä mieleen lähinnä usas ja vastaavat. En tiedä sitten tarkoittiko tämä kyseinen termi samaa asiaa kuin shotgun. Vähän pisti vituttamaan että voisi edes siinä servukuvauksessa käyttää vähän yleismaailmallisempia termejä jotka kaikki ymmärtävät eikä tuollaisia tulkittavissa olevia, suurimmalle osalle vieraita termejä. Muutenkin tälläiset keinotekoiset kiellot on vähän turhauttavia.

Kharg Islandissakin onnistui jetteily olemaan vaihteeksi hauskaa. Siinä kaverin kanssa bongailtiin että siellä jenkkien maihinnousualuksessa kaksi kaveria kämppää jatkuvasti viperia, ja tuli sellainen hieno idea että rupesin sitten roadkillailemaan niitä jätkiä siitä kannelta jetillä. Kolme vai neljä kertaa sain saman kaverin siitä lanattua ja yhdellä kerralla jäi toinenki jamppa alle. Toki ei ihan puhtaita papereita tullut, kerran vedin vähän liian jyrkässä kulmassa siihen aluksen kannelle (putum), kerran yritin taas lähestyä lähes vaakatasossa sitä laivan kantta ja laivan kylkeenhän siinä tösähdettiin ja kerran tösähdettiin nousukiidossa olevan vihollisjetin kanssa yhteen siinä kannella. Viimeisellä yrityksellä sattui vielä sellainen aivopieru että juuri kun saanut sopivan lähestymiskorkeuden siihen laivalle niin viper juuri spawnasi siihen omalle alustalleen. No totta kai heti vain ulos jetistä ja heko pöllimään. Ei taas tullut ajateltua loppuun asti, sillä se hylkäämäni jetti tietenkin kolasi sen viperin siitä mereen :D

On tää vaan niin hauskaa.
 
Jos tuo tappelu ei jää sinne virtuaalipelikentälle, voidaan jäähyjä jakaa täältä foorumin suunnalta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

)aaha,mitähän on taas tapahtunut? sundmanin kanssa pitkään tunteneena,tiedät varmaan ettei ole tapana mikään edellä kirjoitettu/syytetty. Servulle saa tulla pelaamaan,eikä sieltä potkita pois liian hyviä pelaajia. Sen minä voin luvata!
Tilanteen olis voinut hoitaa paremmin,mutta tehty mikä tehty ja uskon kyllä kun sanotaan,että alottivat omat harjoitukset,joita pidetty paljon ennenkin.
Ja ehkä vähän turhaa yhden mokan takia lytätä koko klaania ja serveriä,vai ollaanko oltu jotenkin muutenkin perseestä?

Ja siitä klaanimatsista vielä... Se pelataan kyllä,mutta lienee molempien edunmukaista,että siitä tulisi mahdollisimman tasainen. Te olette pelanneet bad company kakkosesta asti yhdessä,me about kuukausi. Siinä ajassa saatu yksi matsi alle,joka oli ihan ylijuoksu,joten eipä paljon kerro mistään. Mutta hyviä pelaajia meillä on monta ja juuna yksi niistä parhaista.

Turbofaijan kommentti/kuva oli täysin turha,kyllä vanhakonna olis keksinyt paljon parempaakin tai jopa noussut asian yläpuolelle?

Sukkahunter voi lopettaaa turhat puheet,koska et todellakaan ole/ollut bannissa. Servulla on kaksi nimeä banni-listalla ja nekin molemmat jenkkejä.

Eli rauhaa ja peli-iloa kaikille.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

)aaha,mitähän on taas tapahtunut? sundmanin kanssa pitkään tunteneena,tiedät varmaan ettei ole tapana mikään edellä kirjoitettu/syytetty. Servulle saa tulla pelaamaan,eikä sieltä potkita pois liian hyviä pelaajia. Sen minä voin luvata!
Tilanteen olis voinut hoitaa paremmin,mutta tehty mikä tehty ja uskon kyllä kun sanotaan,että alottivat omat harjoitukset,joita pidetty paljon ennenkin.
Ja ehkä vähän turhaa yhden mokan takia lytätä koko klaania ja serveriä,vai ollaanko oltu jotenkin muutenkin perseestä?

Ja siitä klaanimatsista vielä... Se pelataan kyllä,mutta lienee molempien edunmukaista,että siitä tulisi mahdollisimman tasainen. Te olette pelanneet bad company kakkosesta asti yhdessä,me about kuukausi. Siinä ajassa saatu yksi matsi alle,joka oli ihan ylijuoksu,joten eipä paljon kerro mistään. Mutta hyviä pelaajia meillä on monta ja juuna yksi niistä parhaista.

Turbofaijan kommentti/kuva oli täysin turha,kyllä vanhakonna olis keksinyt paljon parempaakin tai jopa noussut asian yläpuolelle?

Sukkahunter voi lopettaaa turhat puheet,koska et todellakaan ole/ollut bannissa. Servulla on kaksi nimeä banni-listalla ja nekin molemmat jenkkejä.

Eli rauhaa ja peli-iloa kaikille.

Aijaa, mutta silti jostain syystä servulta, kun yhtäkkisesti poistettiin niin luki jotenkin maagisesti: "You have been banned by admin" vai mitä siinä nyt lukeekaan. Noh, ihan miten vaan, onko bugi vai mikä on kun en sinne serverille ole päässytkään. Life is life ja pelit jatkukoon samaan malliin, yks banaani sinne tänne ketään haittaa.

Edit. Anteeksi Hydrolle, kun vähän jatkoin vielä, mutta otti silmään tuo viesti.

Ja lisää jatkoa viestille, onko teidän mielestä M26 DART överi? Kaikki meinaan valittaa siitä ja itse väitän kyllä voimakkaaksi, mutten sentään överiksi. Porukka ragee siitä, että vaan osaan käyttää kyseistä asetta. Edes yksi tasoittava asia assaultille ja sekin varmasti nerffataan. Nice going.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Oot Hydro aivan oikeassa. Mutta välillä ei pysty hillitsemään itseään kun keskustelu täällä menee päänaukomistasolle.

M26 DART bugaa kun sen kanssa käyttää pääaseessa Heavy Barrelia, se on aivan naurettavan tehokas. Tossa video:


[video=youtube_share;06-XzeJ7qvo]http://youtu.be/06-XzeJ7qvo[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Oot Hydro aivan oikeassa. Mutta välillä ei pysty hillitsemään itseään kun keskustelu täällä menee päänaukomistasolle.

M26 DART bugaa kun sen kanssa käyttää pääaseessa Heavy Barrelia, se on aivan naurettavan tehokas. Tossa video:

No ilmankos on alkanut porukka käyttämään kyseistä asetta. Itse käytän G3A3 w/ ACOG, Underslung ja heavy barrel. Ja siihen alle M26 Dartti. Onhan se kyllä ihan hullun tehokas, mutta se on edes jonkinlainen tasotus minun aseyhdistelmälle. Meinaan G3A3 on sarjatulisnipu mulle ja lähitaisteluun haulikko on hyvä yhdistelmä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Ja siitä klaanimatsista vielä... Se pelataan kyllä,mutta lienee molempien edunmukaista,että siitä tulisi mahdollisimman tasainen. Te olette pelanneet bad company kakkosesta asti yhdessä,me about kuukausi. Siinä ajassa saatu yksi matsi alle,joka oli ihan ylijuoksu,joten eipä paljon kerro mistään. Mutta hyviä pelaajia meillä on monta ja juuna yksi niistä parhaista.

Turbofaijan kommentti/kuva oli täysin turha,kyllä vanhakonna olis keksinyt paljon parempaakin tai jopa noussut asian yläpuolelle?

Ihan hyvin voitaisiin pelata vaikka kerran viikossa konkkaa vastakkain. Me ei olla mitenkään erityisen hyviä ja ei olla ikinä pelattu konkkaa klaanipeleissä. Toisiamme vastaan ollaan porukan sisällä tietty pelattu paljonkin, mutta olisi mukava päästä harjoittelemaan kunnolla joukkuepeliä. Vanha totuus on se että nuo publapelit randomien kanssa on ihan eri maasta kuin kunnon matsit.

Ainahan ei saa 12 pelaajaa linjoille, mutta Metro, Bazaar ja Seine passaa hyvin 8vs8 konkkaan. Tietenkin voi pelata myös infantry-onlya.

Turbofaijan bannerihan oli hieno, meillä on saman tyylinen itsellämmekin jossa lukee YKM Y U NO balance teams?. Sitä käytetään sen takia että muistetaan pitää tiimit järkevinä.

Ja mitään rauhaa ei kannata toivotella, aina pitää olla kunnon kilpailuhenkeä ja psyykkausta. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Luin näitä viestejä ja pidän kyllä vielä pari päivää taukoa bäfästä kun tunteet tuntuu olevan kuumina :D

Edit: ja TurboFaija mixi kiusaat servun banneristani :< :<
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Luin näitä viestejä ja pidän kyllä vielä pari päivää taukoa bäfästä kun tunteet tuntuu olevan kuumina :D

Edit: ja TurboFaija mixi kiusaat servun banneristani :< :<

Eiku just nyt on hyvät mähinät käynnissä. Team stackingista pitää aina muistaa kuittailla. Meillekin.

Se teidän originelli banneri on ihan hieno.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Luin näitä viestejä ja pidän kyllä vielä pari päivää taukoa bäfästä kun tunteet tuntuu olevan kuumina :D

Edit: ja TurboFaija mixi kiusaat servun banneristani :< :<

Ei ollut kyse varsinaisista bannereista. Tarkoitus oli vaan heittää pientä lisälöylyä. Tässä on se meidän oma:


258t4li.jpg



Tämä keskustelu käy normaalisti tyhjäkäyntiä kun vaikka pleikkapuoleen vertaa. On kiva kun joskus jotain actionia nähdään, kunhan vaan pidetään homma mukavana klaanien välisenä lämminhenkisenä piikittelynä eikä lähdetä henkilökohtaisuuksiin tai huutolinjalle. Olisi mukava ottaa niitä vähän tiukempia harjoituspelejä tässä joku ilta. Publa on vaan niin tylsää suurimman osan ajasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Ja lisää jatkoa viestille, onko teidän mielestä M26 DART överi? Kaikki meinaan valittaa siitä ja itse väitän kyllä voimakkaaksi, mutten sentään överiksi. Porukka ragee siitä, että vaan osaan käyttää kyseistä asetta. Edes yksi tasoittava asia assaultille ja sekin varmasti nerffataan. Nice going.

No itse lasken sen bugin väärinkäytöksi. Se tappaa aina laakista paitsi ihan helvetin kauas kahdesta kudista. Ihan selväähän se on että ei sen sellainen kuulu olla. Tekee 34 dmg yhdellä haulilla, voi moro.
Itse vedän kyllä kyseisellä vehkeellä välittömästä jos vihupuolella alkaa niitä näkymään, muuten ei kehtaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Onko muilla ongelmia sen 10 tappoo B2K aseilla? Ei tullut achia vaikka statseista tarkistin että yli kymmenen on kaikilla..
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Nappaa Famas vielä kerran käyttöön ja tapa 10 tyyppiä yhdessä erässä sillä. Toiminut monella
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

No ilmankos on alkanut porukka käyttämään kyseistä asetta. Itse käytän G3A3 w/ ACOG, Underslung ja heavy barrel. Ja siihen alle M26 Dartti. Onhan se kyllä ihan hullun tehokas, mutta se on edes jonkinlainen tasotus minun aseyhdistelmälle. Meinaan G3A3 on sarjatulisnipu mulle ja lähitaisteluun haulikko on hyvä yhdistelmä.
Itellä sama setti mutta tähtäimenä jenkkien holo. Itse pelaan suurimmaksi osaksi HC:ta eikä tuo siinä tunnu niin OP aseelta, kuin esimerkiksi USAS oli frageillä. Suurin osa täälläkin keskusteluissa, jotka ovat M26 dart+heavybarrelistä "valittaneet" että OP ase, taitavat pelata normicorea? Itse tuota settiä kerran kokeilin normimodessa Team Deathmatchissa ja olihan se mielestäni OP ainakin siinä. Ainakin sen perusteella että patchin jälkeen en meinannut niillä muutamalla kerralla kun normimodea kokeilin saada ketään hengiltä paitsi M26:sella. Mutta minähän en mikään kummoinen pelaaja olekaan.

HC:ssakin varmaan tekijämies pystyisi tuolla setillä säilymään kuolematta, mutta ei tuo mielestäni mikään älyttömän OP setti HC puolella ole. Turpaan tulee joka tapauksessa jos on nopeampi ampuja konepistoolilla esim P90. Tämä on vain minun mielipiteeni ja ite tykkään juuri setistä, kun siinä on tehoa kauas ja lähelle. G3 oli jo BC2 aikoina pelin paras ase mielestäni, ja patchin jälkeen tämä on löytynyt itsellenikin käyttöön.
 
Ylös Bottom