Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelattiin tänään suomi squadilla conquestiä ja päivän päätteksi 16 voittoputki: Battlelog / Sign in

Siellä oli minä, FIN_SpecOps_Tomi, yypeee, JanKin87 ja myöhemmin liittyi vielä Raineruf. Kiitos peleistä teille! :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taisto on makiaa kun on neljän tutun kaverin squadi ja skypet käytössä ja vastassa osaavia pelaajia.

Taisto on melko keskinkertaista kun yrittää morsettaa pelin omilla mikeillä randomeitten kanssa ja vastassa on omiakin sotilaita onnettomampia pelaajia. Siksipä tätä ei tule yksin koskaan pelattua.

Ylijuoksumatsit ja sitä myötä syntyvät 10vs1 -servut ja sitä myötä uuden servun etsiminen latistavat tunnelmaa, varsinkin jos alla on hektisiä vääntöjä. Onhan se hyvä W/L -ratio hieno juttu, mutta mieluummin häviäisin tiukkoja matseja kuin voittaisin enää yhtäkään 200-0 päättyvää konkkamatsia. Muutama ilta takaperin saatiin jonkin sortin Suomi - Ruotsi -sotaa naapureiden kanssa, ja kyllä osasivat pojat pelata (voitettiin toki, mutta ei sentään 6-1). Eilen taas sota oli enemmänkin leppoista taistelutantereella tallustelua; sääliksi kävi vastustajan Touho_FINiä joka teki parhaansa ja nappasi lippuja minkä ehti, mutta tukea ei tiimiltä hirveästi löytänyt. Hyvää taistelua silti.

Alla vielä joitakin Rush-hetkiä männä viikolta:

[video=youtube;3gJFy5cK2EI]http://www.youtube.com/watch?v=3gJFy5cK2EI[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kellään ollut tänään nettipelin/koko pelin kaatumisia? Pari kertaa nettipeliä pelatessa meni yhtäkkiä ruutu ihan pimeäksi ja saanut pleikkaria sammumaan muutakuin takavirtanapista. Kaverilla kävi täysin samallainen juttu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kellään ollut tänään nettipelin/koko pelin kaatumisia? Pari kertaa nettipeliä pelatessa meni yhtäkkiä ruutu ihan pimeäksi ja saanut pleikkaria sammumaan muutakuin takavirtanapista. Kaverilla kävi täysin samallainen juttu.

Itselle kävi täysin sama juttu. Ei lähtenyt rullaamaan millään, joten oli pakko laittaa takaa virta poikki.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kellään ollut tänään nettipelin/koko pelin kaatumisia? Pari kertaa nettipeliä pelatessa meni yhtäkkiä ruutu ihan pimeäksi ja saanut pleikkaria sammumaan muutakuin takavirtanapista. Kaverilla kävi täysin samallainen juttu.

Mulla tekee samaa. Ohjain jää kans vilkuttelee jotain (ilmeisesti akku tyhjä?) ja ps3 jäätyy niin pahasti, ettei sammu tosiaan kuin takaa. Sit saa tunkea ohjainta monta kertaa usbiin, että saa sen ees toimimaan. En tiiä johtuuko sit siitä, että tosiaan akku tyhjenis ohjaimesta, mut oudolta vaikuttaa. Käynyt monta kertaa, ei pelkästään eilen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensimmäinen boostaaja tuli omalla kohdalla vastaan, mut sattu onneks sopivasti omaan tiimiin ja vielä omaan squadiin. Damavand Peakin bunkkerissa korjaili omaa bottiansa, kunnes mä tulin peliin ja tuhosin botin, sen jälkeen se tappo mut 3 kertaa ja lähti pois mun squadista :D. Ei menny kauaa ku se oli taas jossain nurkassa korjailemassa bottia, kranaatilla hoitelin botin ja brassin pois päiviltä, sen jälkeen se oikeen alko metsästämään mua kunnes lopulta lähti servulta. SGT-PAULO-BR oli jannun nimi, muistaakseni nää brassit harrasti samaa BC2:ssakin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensimmäinen boostaaja tuli omalla kohdalla vastaan, mut sattu onneks sopivasti omaan tiimiin ja vielä omaan squadiin. Damavand Peakin bunkkerissa korjaili omaa bottiansa, kunnes mä tulin peliin ja tuhosin botin, sen jälkeen se tappo mut 3 kertaa ja lähti pois mun squadista :D. Ei menny kauaa ku se oli taas jossain nurkassa korjailemassa bottia, kranaatilla hoitelin botin ja brassin pois päiviltä, sen jälkeen se oikeen alko metsästämään mua kunnes lopulta lähti servulta. SGT-PAULO-BR oli jannun nimi, muistaakseni nää brassit harrasti samaa BC2:ssakin.

Juu, itsellenikin tuli eilen joku lvl 39-boosteri vastaan. Siellä basessa yritti korjailla bottiaan, kunnes huomasin sen ja kävin tankilla pamauttamassa atomeiksi. Tämän jälkeen se tietenkin meni pistää uuden ja teki sitten suiciden. Minä sitten ilkeänä päätin sillä aikaa tuhota hänen bottinsa ja nauraa sieltä basesta, kun kaveri meni ihmettelee, että missä hänen bottinsa oli. Muutaman kerran tein tuon, kunnes se tajus, että se olin minä ja päätti teamkillata mut ja siirtyä ihan objektin pariin. Eihän siitä sitten tullut sille mitään, vaan siellähän se meidän tikettejä tuhlaili...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä se niin on että FPS pelit kuuluu pelata PC:llä kun hiiri näppis yhdistelmä on niin paljon parempi.
Katselin noita PC puolen tilastotaulukoita ja sieltä löytyi ihan eri tuloksia kuin mitä konsoleilla on nähty.
Eräälläkin tyypillä oli Metrossa pelin t/k tilastot 152-3, ei tuollaiseen tarkkuuteen pääse padilla.

Boxin puolellakin näköjään jaettu EA:n puolesta aikaisia joululahjoja. Entinen ykkösnimi RamboSlice saanut "tabula rasan" ja siihen völjyyn vielä puolimiljooonaa miinuspistettä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Yks muu hyvä tapa metsästää tappoin on. ehtiä vihujen spawn mopile laatikko meet sen luo/lähelle sitä ja ootat että siihen syntyy vihui ja ammut ne.
minä ainenkin sain tällä tavalla hetkessä 10 tappoo.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Yks muu hyvä tapa metsästää tappoin on. ehtiä vihujen spawn mopile laatikko meet sen luo/lähelle sitä ja ootat että siihen syntyy vihui ja ammut ne.
minä ainenkin sain tällä tavalla hetkessä 10 tappoo.

Kyseiselle touhulle on myös olemassa eräs nimitys..........:eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyseiselle touhulle on myös olemassa eräs nimitys..........:eek:

Touhun nimestä en tiedä mutta idiooteiksi kutsutaan niitä jotka monta kertaa samaan miinaan menee...

Kyllä se niin on että FPS pelit kuuluu pelata PC:llä kun hiiri näppis yhdistelmä on niin paljon parempi.
Katselin noita PC puolen tilastotaulukoita ja sieltä löytyi ihan eri tuloksia kuin mitä konsoleilla on nähty.
Eräälläkin tyypillä oli Metrossa pelin t/k tilastot 152-3, ei tuollaiseen tarkkuuteen pääse padilla.

ööö... Mahtaisikohan tässäkin mahdollisesti olla jonkin asteinen boostauksen tulos???

Lisäksi en ymmärrä miten joku pirun yksittäinen K/D tulos kertoo mitään vehkeiden tarkkuudesta? Niillä vihuillahan on samat vermeet!

Jos nyt on käynyt niin että tuo tulos on rehellisesti pelattu (jota en usko hetkeäkään)
On tuon hiipparin oltava taidoiltaan tietenkin hyvä mutta myös vastustajien täysiä idiootteja!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Yleensä jos huomaan yhdenkin spawnkillerin niin poistun serveriltä. Eilen tuli ensimmäistä kertaa bongattua boosteri ja menin heti estämään boostaamista ja sitten vieklä kävin ilmiantamassa kyseisen hemmon EA:n tukipalveluun.

Eilen oli kovaa menoa metron conquestissa porukkakin toimi juuri niinkuin pitikin eli kaikki vartioivat eri sisään käyntejä. Ainakin hauskaa oli. Itse olen nyt pääosin ollut medicinä ja support on jäänyt taaemmas. Joskus medicinä toimin ja engineerinä pääosin vain Kharg Islandilla.

Mikä oli tuo leijuva laite joka spottaa minut viholliselle?
Onko noista julkaisu eduista esim dog tag packistä ja Physical Warfare Packin julkaisusta kuulunut mitään?
 
Siis mitä ihmettä?! Pitäiskö vihollisen spawniradio jättää rauhaan? :D
Tietenki sen voi tuhota mutta jos squadillinen pelaajia spawnailee yks kerrallaan teuraaksi niin minkä sille voi. Olis taktiikkapalaverin paikka. Meilläpäin yleensä ilmotetaan jos radion ympäristö on myrkyllinen lyijystä ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis mitä ihmettä?! Pitäiskö vihollisen spawniradio jättää rauhaan? :D
Tietenki sen voi tuhota mutta jos squadillinen pelaajia spawnailee yks kerrallaan teuraaksi niin minkä sille voi. Olis taktiikkapalaverin paikka. Meilläpäin yleensä ilmotetaan jos radion ympäristö on myrkyllinen lyijystä ;)

Mä oon laitellu monesti pari viuhkamiinaa ympärille :D

Mut ai että mä rakastan tota M249:ä lämpökiikarilla, varsinki Metron Rushin ekassa basessa, sille viä kaveriksi mortar että saa pudottaa vihollisen mortarit jos alkaa kuulua viheltelyä yläilmoista, muuten ei tuota mortaria oikeestaan tuu "hyväksikäytettyä". Vähä sama homma sniperin kanssa, jos huomaan että sama vihollisen snipu pudottelee porukkaa kuolematta niin sitte metsästys päälle, MAV:lla on hyvä tiedustella sijainti ja sitte iskeä seitenkuuskakkonen silmien väliin :D

Se muuten ihmetyttää et eikös äänenvaimentimen pitäs estää se, ettei sua näy kartalla. Ite ainaki tänään huomasin että heti ku tappo tyypin vaimennetulla M249:llä ja jäi hetkeksi paikallensa niin saman tien oli mortaria niskassa. HC:stä kyse, eikä ollu vihollisen MAVia eikä kukaa varmasti voinu spotata käsin. :confused:
 
Ylös Bottom