Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jöö... Ainakin sillon joskus sanottiin, että pc ja ps3 versioissa joku "ohjaus"senssi" ongelma olisi, pc versioon muistaakseni tuli patchin mukana joku korjaus tuohon... tuossa listassa en vaan ps3 versioon moista näe... :( Hmph.

Jep PC:lle tuli joku korjaus siihen, mutta ei poistanut ongelmaa kaikilta pelaajilta. En sitten tiedä aikooko ne edes PS3:lle mitään korjausta tehdä, vaikka twitterissä kerran Demize sanoi tutkivansa asiaa ''engineerien'' kanssa. Ehkä ei vaan ehtiny tähän päivitykseen who knows...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei vieläkään mikki ongelman korjaamista? Harmi. Toivottavasti sitten ensi patchissa ja toivottavasti tulisi ennen B2K'ta tai joulua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

USASi on mitä mainioin tuollasena kuten singotkin... Lukemattomat on kerrat ku noihin kapineisiin oon kuollu, mutta ei muutaku uutta yritystä vaan sen jälkeen :D esim itte sain tänään USASin auki mutta silti häviin sillä lähitaistelus osaaville vastuksille.

Mutta jos ehdotettas DICElle et hukataan kaikki tuliaseet ja tilalle sukkapuikot ja lumipallot ni kukaan ei ole sen jälkeen (toivottavasti) ylivoimainen :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Muista kotibasejen tuhoutmattomat AA turretit ;)

Canaalissa ei edes noita tykkejä taia olla, ainakaan konkassa en oo niihin ikinä törmänny, ja muutenkin kuka on oikeesti niin tyhmä lentäjä et lähtee tahallaan pörräämään sen vihun AA tykin käheisyyteen ku tappoja tulee muutenkin. Itekkin kyllä tulee tota joskus tehtyä et lähtee sinne vihun baseen, mut tulee melko äkänen käännös jos sieltä rupee kuulaa lentää niskaan.

Ja taas valitusta samasta vanhasta asiasta:
Onse vaa nii mahtava tunne kun kerkee tyhjentää 20 kutia m16a3 lippaasta vihun keskivartaloon ja siltikin sillä on vielä 100%hp jälellä. Pikkusen meinas rueta kyrsimään tänää metrossa, kun vihut ei tunnu taas kuolevan millään, mut ite kuolee kyl jatkuvasti johonki seinän takaa ammuttuihin laukauksii. Varsinkin ku on valtaamassa yksin lippua, että ois edes mahollista voittaa peli nii eiköhän ne omat jalat vilku siellä saa**nan seinän takana josta vihu pääsee ampumaan. Tuossakin servussa oli se jännä puoli, et edellisessä matsissa toimi ihan ok vaikka samoja tyyppejä olikin lähes kaikki, eikä mappina edes ollut Tehran vaan Metro

Tulihan ne tollasetkin kerättyä tänää ;D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Muista kotibasejen tuhoutmattomat AA turretit
Kylllä ne tuhoutuu muistaakseni 2tv missileä ja aa on mennyttä mutta joo pitäs ne vähemmällä hajalle saada
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tiivistin tuohon ne oleellisimmat. Tai itse ainakin hypin riemusta noita kohtia lukiessani. Aivan mahtava päivitys luvassa! Mutta onko mikkiongelmiin tulossa vieläkään korjausta?

Ja mitä tuossa puhutaan, että on korjattu Caspian Borderin kaatuvan antennin antama damage? Minkä antennin? Tulee mieleen tasan kaks: siellä kukkulan päällä oleva pieni antenni ja se jättiantenni mapin keskellä (ja sitähän ei pystynyt kaatamaan ainakaan Mythbustersien mukaan?)?
Näyttää todella hyvältä patchilta!
Oisko tuo antenni, josta puhutaan tässä videossa 2:30-3:30 nähty torni:
[video=youtube;GAabVQ_XkJ4]http://www.youtube.com/watch?v=GAabVQ_XkJ4[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

USASi on mitä mainioin tuollasena kuten singotkin... Lukemattomat on kerrat ku noihin kapineisiin oon kuollu, mutta ei muutaku uutta yritystä vaan sen jälkeen :D

Siinä on hyvä yrittää ku vastapuolela 5 suomalaista käyttää USASia, ja siihen kuolee aina ensin, oli vihu sitte lähellä tai kaukana.
 
Kun olen liittynyt välillä teidän HC peleihin niin siellä on aina se 8 suomalaista samalla puolella. Sitten valitetaan kun menee läpijuoksuksi. Miksi ette tasoita tiimejä heittämällä toiset 4 suomalaista toiselle puolelle, niin voisi pelitkin tasoittua kummasti?

Kuten ite huomasit peli oli täynnä.
Ja koska vastapuolella oli kavereita niin niille haluttiin antaa mahkut. Ja hyvä erä saatiin!
Herrasmiessäännöillä vedettiin. Kaikilla kivaa :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

M240B

Kylläpäs on loistava kk! Yksi pelin tehokkaimmista aseista ja tappavimmista tilastojenkin mukaan. Mielestäni ei mitenkään OP mutta oikein käytettynä todella hyvä etäisyydestä riippumatta. Sarjatulella hajonta on aika suurta mutta bursteina aivan loistavan tehokas. Sarjatulta käytän vain pakon edessä tai jos annan suojatulta. Holographic tähtäin sopii mielestäni aseeseen todella hyvin.

Mitäs mietteitä muista konekivääreistä ja tähtäimistä? Tällä hetkellä M240B on ylivoimainen suosikkini!

PKP Pecheneg betasta asti ollut se oma suosikki, ei pelkästään miehekkään paukkeensa vaan myös tehokkuutensa puolesta. 3,4x scope päälle +extended mag+suppression niin tulee jälkeä. Hyviähän nuo muutkin on mutta tähän olen tykästynyt.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Cooppiaseista löytyy käyttöä vain tuolle SG553:lle, silloin tällöin G3:lle. Ihan hyvä ettei siellä ole mitään superpyssyä, pelkästään tuollaisia "bonusaseita". SG553 tuo etäisesti mieleen MP5:n, joten olen ehkä sillä koittanut hoivata tuskaani Back to Karkandin asekaapin avainta odotellessa.

Pyssyt ovat pelissä pääosin loistavassa tasapainossa (en osaa sanoa HC:stä). CoDeista tuttua yhdellä OP-aseella myllyttämistä ei tässä pelissä näy. Pahamaineinen USAS toimii parissa mapissa mutta that's it. Hyvin balansoidut kitit tekevät jokaisella classilla pelaamisesta hauskaa, itsellä on viiden käytetyimmän aseen joukossa yksi pyssy jokaisesta luokasta, sekä haulikoista M1014. Mutta totuushan on että when the going gets tough, the tough ottaa engineerin. Assault + C4 toimii myös kun pitää saada rautaa rikki.

Hieno pätsi, mutta kyllä ne voicet pitäisi nyt kuule ihan oikeesti saada kuntoon. Ainoa tahra muuten niin upeassa pelissä.

Ohessa vielä tuhoa ja kuolemaa omista peleistäni parin viime viikon ajalta:

[video=youtube;m1MZz6sVkms]http://www.youtube.com/watch?v=m1MZz6sVkms[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Heh, viime aikoina on alkanut tulla jonkin verran "hate mailia" randomeilta kanssapelaajilta.

Ekan kerran joku vihollistiimiläinen riehaantui siitä, että ajoin hänen ohjastamaansa kopteria päin jetillä sillä seurauksella että kopu kiepsahti ympäri ja meni tonttiin. Kaveri metsästi sitten koko matsin ajan mun jettiä uuden kopunsa heatseekereillä, mutta tuloksetta. Aina jos sattui osumaan niin sammuttelin vaahtosammuttimella. Matsin jälkeen alkoi sataa kirosanoin sävytettyä viestiä, jossa ohjeistettiin miksi kopteria päin ei saa ajaa jetillä yms.

Tänään ammuin jotain jamppaa päähän Tehran Highwayssä M40:llä, kun makaili niin sopivasti siellä 265 metrin päässä jonkun talon katolla. Tän jälkeen alkoi sataa viestiä, jossa viittailtiin johonkin tummaihoisiin homoseksuaaleihin yms.

Ihan mahtavaa. Voin vaan kuvitella kuinka raivoissaan ihmisen täytyy olla, että alkaa rustaamaan jotain viestiä toiselle pelaajalle PSN:n kautta. "Se ampu mua päähän!" :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näyttää vahvasti siltä, että Ryysi on täällä KonsoliFINin kommuunissa suositumpi pelimuoto kuin Konkka. Kuinka on mahdollista? :0 Itse olen pelannut ehkä noin 5 Ryysistä ja Konkkaa sitten loput ajasta (eli sen päälle 30 tuntia).
Johtunee varmasti siitä että Suomalaisten pelityyli on yleensä aika agressiivinen, joten hektinen RUSH tarjoaa parasta antia näille ADHD tapauksille :)




e: Mistä nään mun NAT Tyypin?.. Tuo kuitenkin vaikuttaa itse pelissä ties mihin, aina Hit-registeristä - isompiin lageihin
Käytössä Langaton 100mb sonera..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

e: Mistä nään mun NAT Tyypin?.. Tuo kuitenkin vaikuttaa itse pelissä ties mihin, aina Hit-registeristä - isompiin lageihin
Käytössä Langaton 100mb sonera..




Asetukset --> Verkkoasetukset --> Asetukset ja yhteystilalista --> Alhaalla NAT-tyyppi
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On tullu ruotsin pojilla paha moka Mvp dog tageihin. :B Mvp1 tagin kuvassa on kolmannen sijan mitalli ja Mvp3 tagissa ykkös sijan mitalli. ;O
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli otettua matsia hieman tuossa illan mittaan. Vastapuolen pelurit alkoi tosissaan sitten suojaamaan yhtä kohdetta, mikä piti laittaa tuusan nuuskaksi, niin takkiin siinä tuli loppuviimein. Alkoi riepomaan, kun omat ihmiset kyttäsi hornetteja ja helikoptereita ja eipä niillä paljoa mitään tee tässä mapissa. Senkun kierrellä ympäri taivaankaarta. Aluksi oli läpihuutojuttua tämä ottelu,mutta sitten jostain vastapelurit kaivoi sen viimeisen sisun.. Battlelog

Kun ihmiset tajuaisi vain että tiimityötä tässä tehdään, eikä sitä perkeleen cämppinkiä tai sitten basespawnausta [elikkästen sitä hornetin kyttäämistä] jaksettais harrastaa. Pakko oli vaihtaa tiimiä osaavampaan, kun oli 3/4 snipua omassa joukkueessa. Jepjep.

Nautinto oli seurata, kun uusi porukka puhalsi yhteen hiileen.. se hiili vain oli hiipunut niin pahoin, jotta ei sitä enää syttymään saatu.


Takkiin tuli että tukka vain pöläji, mutta ei se mitään. Pisteissä parempia, mutta hyökkääjinä huonompia. Oli mahtava pelata, kun piti alkaa oikein miettimään, kuinka tekisi että pääsis yllättämään selustasta..

Ja tuohon Usas keskusteluun.. mitä sitten vaikka on tällainen pötkö pelissä. On se varmasti vittumainen ase kun se omalle kohdalle sattuu, mutta souwot.

Kaksi vaihtoehtoa:
1. Pure hammasta ja yritä antaa selkäsauna takasi. Puukotus maistuu mahtavalta!
2. Alennu samaan. [ainiin, mutta eipä tästä aseesta taida valittaa muut kuin alle sen 42vaimitäsenytoli levelin, ettei edes voi valita samaa noobtubea]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja tuohon Usas keskusteluun.. mitä sitten vaikka on tällainen pötkö pelissä. On se varmasti vittumainen ase kun se omalle kohdalle sattuu, mutta souwot.

Kaksi vaihtoehtoa:
1. Pure hammasta ja yritä antaa selkäsauna takasi. Puukotus maistuu mahtavalta!
2. Alennu samaan. [ainiin, mutta eipä tästä aseesta taida valittaa muut kuin alle sen 42vaimitäsenytoli levelin, ettei edes voi valita samaa noobtubea]

Tässä taitaa olla hiukan kokemus eroa ko. kapineesta noin xx tuntia.

1. Voi voi kun tähän osaisi laittaa hienosti kuvan dog tagista, tuolta jostain kokoelman syöveristä, jossa komeilee Slidun nimi :) Sopisi lähes täydellisesti..
2. Tämähän se on ratkaisu. Sitten on hienoa, kun joka ikinen vastaantuleva jantteri tulee käsissään A) USAS B) sinko C) M320.

Taitaa kaikki tähän ketjuun asiasta maininneet olla Colonel tasoa, tai hyvin lähellä sitä. Joten teoriasi siltä osin ei nyt ihan osunut kohdalleen..

Nim. Level 48, 0 minuuttia USAS 12 ollut käsissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tiimi pelaamisesta pakko itekkin vähän tarinoia. Ite pelaan konkkaa pääosin (98% konkkaa, 1,5% STDM, 0,5% rush). Vähän lukuja pakko vilautella =D

Suurimman osan ajasta ihan random jengilläkin pelatessa tyypit koittaa vallata ja välillä puolustaakkin lippuja. Välillä kuitenkin sattuu tilanteita joissa, 2 dudea lentelee koptereilla eikä saa mitään aikaseksi, 2 lentelee jeteillä ja saa vielä vähemmän aikaseksi, 1 istuu oman basen IT tykissä ja saa vähiten aikaseksi. Näitten lisäksi 3 tyyppiä makoilee jossain tornissa tai kentän reunalla tarkkaillen maailmaa kiikarin läpi saaden pari kolme tappoa matsin aikana (mutta kun ei kuole kertaakaan niin kyseessä on hirviä onnistuminen kun k/d nousee hurjana). Sitten kun lisää vielä yhen kaverin joka koittaa koko matsin leikkiä metsuria kk:n kanssa mettässä niin on mukavaa koittaa kahen kaverin kanssa vallata ja piettää 3-4 lippua. =D

Ja vielä ku niistä kahesta kaverista kumpikaan ei osaa heittää kantamiaan ammuslaatikkoja tai medikittejä niin pelinautinto on mitä ihanin =D

Ja tämä on ainakin melkein tositarina :p

Omista tiimipeli taidoista täytyy mainita sen verran että ite tykkään valtailla kyllä lippuja. Vähän huono oon vaan puolustaan niitä, yleensä tulee rynnittyä seuraavaa hakemaan heti kun edellinen saatu, puolustaminen on vain useasti aivan liian tylsää telttailua. Ja todellakin kaikki kunnioitus sille joka jaksaa OIKEASSA paikassa telttailla ja puolustaa. Tullut tietenki jonku kerran yritettyä puolustaa mutta jotenki minua vainoa semmonen asia että kun kyttään jotain paikkaa, tuntuu ensinnäkin aika matelevan ihan täysin eikä ketään ikinä näy. Mutta ootappas kun sitä hajoaa oottamiseen ja lähtee sprinttaileen kohti äksöniä niin samantien jostain kylki sektorilta joku vihu suolaa minut huolella. Ja tämä vihu ois ollu juuri tulossa minun väijytykseen mutta kun ei malttanu oottaa.

Ammuksia ja medikittejä oon kyllä kova yleensä jakamaan jos nuilla luokilla pelaan, jakohommista kuitenkin saa todella hyvin pojoja ja vaikka statsit ei minua niinkään kiinnosta niin lvl-upit ja unlockaukset koukuttaa kyllä. Ja välillä tulee jopa epäitsekkäästi ajateltua tiimin parastakin. Tosin harvoin kyllä pelaan nuita luokkia, yleensä tulee oltua Mauno-Miinoittajana liikenteessä.

Hyviä joukkuepelejä kaikille toivottaa rakas ystävänne,

Mauno-Miinoittaja
 
Ylös Bottom