Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jokaisessa kunnon pelissähän pitää olla peniksiä. Tässä näyte Sir. Communitylta.

*penisvideo*

Tuosta tulikin mieleeni, että eikö konsoleilla tosiaan pysty hävittäjissä kääntelemään päätä, jotta näkis ympärilleen? Ei luulis olevan vaikeeta, jos se tapahtuis vaikkapa R3:sta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuosta tulikin mieleeni, että eikö konsoleilla tosiaan pysty hävittäjissä kääntelemään päätä, jotta näkis ympärilleen? Ei luulis olevan vaikeeta, jos se tapahtuis vaikkapa R3:sta.

Ainakin boksilla pystyy kun painaa alaspäin-nuolta pohjassa ja sitten liikuttelee oikeaa tattia, joten voisin kuvitella sen pleikkarilla olevan sama..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuosta tulikin mieleeni, että eikö konsoleilla tosiaan pysty hävittäjissä kääntelemään päätä, jotta näkis ympärilleen? Ei luulis olevan vaikeeta, jos se tapahtuis vaikkapa R3:sta.

Kyllä ainakin 1943:ssa pystyi katsomaan ympärilleen ja PC:lläkin se on tehty konsolityyliin. Oletko kokeillut alanuolta tämä ainakin vakio nappi PC:llä Xbox ohjaimelle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei saa muilla kuin M95B'llä softcoressa, vain pääosumat on one hit kill.
Kyllä minä ainakin olen saanut useitakymmeniä 1shot killejä rintaosumalla..
Tästä hyvänä esimerkkinä toimii Grand Bazaarin keskikuja. C:ltä A:lle on matkaa vähintäänkin tuo 100m ja silti tippuu miehet yhdellä kudilla jos rintaan lävähtää
on toki mahdollista että ovat ottaneet hittiä aikaisemmin, mutta entäs kun olet saanut jo muutaman 1osuman tapon putkeen?..
Hyvää tuuria? ehkä, mutta epäilen vahvasti
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuosta tulikin mieleeni, että eikö konsoleilla tosiaan pysty hävittäjissä kääntelemään päätä, jotta näkis ympärilleen? Ei luulis olevan vaikeeta, jos se tapahtuis vaikkapa R3:sta.

Juurikin noin, eli R3:sesta voi kääntää päätä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä ainakin 1943:ssa pystyi katsomaan ympärilleen ja PC:lläkin se on tehty konsolityyliin. Oletko kokeillut alanuolta tämä ainakin vakio nappi PC:llä Xbox ohjaimelle.

Pitääpä kokeilla. Aika ihme, kun ei oo täälläkään ollut yhtään puhetta tästä. Nähtävästi olin ainoo, joka ei älynnyt tuota. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Juurikin noin, eli R3:sesta voi kääntää päätä.

En nyt mene vannomaan tietojeni oikeellisuutta, koska niin vähän lennä jetillä, mutta eikös se R3:sta vaihda kuvakulmaa? No joka tapauksessa nuolinäppäin ja tattia kääntämällä toimii varmasti pään kääntäminen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä minä ainakin olen saanut useitakymmeniä 1shot killejä rintaosumalla..
Tästä hyvänä esimerkkinä toimii Grand Bazaarin keskikuja. C:ltä A:lle on matkaa vähintäänkin tuo 100m ja silti tippuu miehet yhdellä kudilla jos rintaan lävähtää
on toki mahdollista että ovat ottaneet hittiä aikaisemmin, mutta entäs kun olet saanut jo muutaman 1osuman tapon putkeen?..
Hyvää tuuria? ehkä, mutta epäilen vahvasti

Ei varmasti ole yksikään kivääri oneshotkill coressa ellei ammu päähän sulla on ollu vaan hyvää tuuria :)
Kokemuksesta kerron :D Sijalla 117 siis World recon leaderboardilla (no sori pakkohan tuota on mainostaa ^^)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei pääse Wake Islandissa sinne kannelle? Ei tikkaita löydy. No ajattelin siinä sitten, että lähden veneellä rantaa kohti, mutta kun hyppään veneen viereen niiiin.... ''Bad Luck'' No,pienen kirouksen jälkeen jatkoin peliä normaalisti loppuun saakka, ja voittohan siitä irtos.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En nyt mene vannomaan tietojeni oikeellisuutta, koska niin vähän lennä jetillä, mutta eikös se R3:sta vaihda kuvakulmaa? No joka tapauksessa nuolinäppäin ja tattia kääntämällä toimii varmasti pään kääntäminen.

Hitto, se taisikin olla L3 mistä se käänsi päätä. R3 tietenkin vaihtaa kuvakulman..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hitto, se taisikin olla L3 mistä se käänsi päätä. R3 tietenkin vaihtaa kuvakulman..

Sehän on se alaspäin osoittava nuoli mikä kääntää päätä? :/


Btw. tuli tänään huomattua, että olen 478. sijalla PS3'n Jet-leaderboardil *leet* :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sehän on se alaspäin osoittava nuoli mikä kääntää päätä? :/


Btw. tuli tänään huomattua, että olen 478. sijalla PS3'n Jet-leaderboardil *leet* :D

Pitäs varmaan perustaa semmone "Platoon of fame" jonne liittyy kaikki korkealla listoilla olevat KFIN jäsenet ? Noh tuo oli itseasiassa vain tollanen heitto mutta jokatapauksessa mahtavaa ! Tonzy
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

GreNaDe;1339789.. sanoi:
mutta kun hyppään veneen viereen niiiin.... ''Bad Luck''

Kuullostaa tutulta. Itselle parhaimmillaan sattunut noin kun olen karkandissa juossut jonkun kyläkaupan vierestä ja puff suicide ja epic failit ja bad luckit siihen perään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No ajattelin siinä sitten, että lähden veneellä rantaa kohti, mutta kun hyppään veneen viereen niiiin.... ''Bad Luck''

Juu, tänään juoksin Wakessa juuri syntynyttä helikopteria kohti, kun tiimikaveri tulee jeepillä takaa, hyppää kyydistä juuri ennen kohdalle tuloa ja jeeppi jyrää minut. Vähän aikaa sai ihmetellä että mitäs nyt oikein tapahtui. Kaveri vei sitten hekon.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No ajattelin siinä sitten, että lähden veneellä rantaa kohti, mutta kun hyppään veneen viereen niiiin.... ''Bad Luck'' No,pienen kirouksen jälkeen jatkoin peliä normaalisti loppuun saakka, ja voittohan siitä irtos.

Itse olen huomannut kun pari kertaa juossut random roskakasan yli niin tulee vain "Bad Luck", vissiin ottaa jotenki damagea noista?. Monesti tullut myös Damavandissa kopulla lentäessä, ilman mitään järkevää syytä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Conquest Assault oli illan sana ja se tahtoi sanoa uusia mappeja toisensa perään. Tänään olisi ollut hyvä mahdollisuus heittää kirves kaivoon ja paeta vuorille, mutta ei. Siellä oli vastassa vahva suomimuuri, joka tarkoitti parhaimmillaan lähes kokonaista 12 pelaajan hurjaa joukkoa korpisissejä. Täyttä pelaamista alusta loppuun ja mitään ei saa ilmaiseksi. Assaultissa tämä voi tarkoittaa nopeaa tappiota vihun pitäessä kaikki liput ja teilatessa meidän sankarit. Vaika tappion karvasta kalkkia saatiin pääasiassa maistaa, oli siellä välissä muutama maukas voittokin pelastamassa jotain itsetunnon rippeitä.

Pientä kuittia aina tuttujen nimimerkkin kohdalla, teepussit heilahtaa tai muuten osoitetaan killcamissa terveisiä :D Vaikka tosissaan ollaan voittoa hakemassa, löytyy sieltä aina se huumoriosasto kuitenkin. Hieno peli ja hienot pelaajat. Battlefield 3 alkaa pikkuhiljaa löytämään paikkansa kenttien ja välineiden tullessa tutuiksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pitäs varmaan perustaa semmone "Platoon of fame" jonne liittyy kaikki korkealla listoilla olevat KFIN jäsenet ? Noh tuo oli itseasiassa vain tollanen heitto mutta jokatapauksessa mahtavaa ! Tonzy

Tai vielä parempi, "Platoon of last stand" mihin pääsee jos lopetettuja pelejä on alle 5 prosenttia alotetuista. Tietäis ainakin että porukka ei lähde litomaan vaikka oiskin tulossa turpaan. Nisun 2 % taitaa olla paras mihin oon törmänny, itellä 4 %. Jollain rölleillä oon nähny 16 prosenttiakin. Hyvä!
 
Ylös Bottom