Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tosi hyvä haaste kyllä pelata konkkaa 1 vs 12... Toki puolet tasan, mutta mä siellä yleensä joudun pitämään meidän tiksut siedettävällä tasolla juoksemalla vihujen ohi yksin valtailemaan, kun nää muut sankarit yrittää vain nostaa sitä helvetin k/d:tä. Lopulta olen siellä käressä parin tonnin pistejohdolla ja maailmapelastajan roolista huolimatta yleensä vähintään sen 10 tappoa seuraavaa tiimiläistä enemmän. En vaan voi käsittää miten huonoja ja vielä tarkemmin, tyhmiä pelaajia suurin osa randomeista on... Toki olen Battlefieldejä varmaan kohta 2000h yhteensä pelannut, muttei se kyllä mulle kauaa kestänyt aikoinaan oppia, että "Hei! Mehän voitetaan, jos mä käyn valtaamassa noita lippuja kavereitten kanssa! Ehtii niitä tappoja siinä samallakin kerätä! Ai vau, panoksia jakamallakin saa pisteitä!". Kauhua, suurta kauhua, joululahjaipanat tulossa. Paetkaa Karkandiin tai vaikka suoraan muihin peleihin, jos ette viitsi yleisen mielenterveyden uhalla nostaa kd:tä seuraavan viikon/kuukauden ajan. [FF]Nikotiini kuittaa
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tulipahan tämäkin postissa päivällä. PC:llä on tullut n. 22h tahkottua moninpeliä + yksinpeli päälle. Täytyy kyllä sanoa, että melkoisen shokin iski, kun alotin yksinpelin pleikalla. Itse en ole sellainen, joka vaatii huippugrafiikkaa, joten (selvästi) huonompi grafiikka ei haittaa. Mutta se ohjaus... Aivan järkyttävä. Jos jotain nopeita kääntymisiä teki, niin se tapahtui sillain töksähdellen. Ehkä olen sitten tottunut CoDin hieman sulavampaan ohjaukseen, mutta järkytyksenä tuli. No yksinpeli tuli hakattua läpi melkeinpä putkeen, ja kyllähän siihen ohjaukseen pikkuhiljaa alkoi tottumaan.

Onkos tuo samanlaista ohjausta multin puolella, vai saattaako tähän toksähtelyyn olla yksi syypää tuo (mielestäni) outo aim-assist? Ilmeisesti kun ironsight oli päällä, niin se pomppasi lähellä olevaan vihuun, ei niin että esim. CoDissa ironsight pois->päälle nopeasti, niin pystyy naksuttelemaan vihuja helpostikin.

Jospa sitä viettäisi rauhallisen Jouluaaton ja rynnisi tarkistelemaan PS3:n multiplayeriä Joulupäivänä sitten.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niinpä. BF3:n aseet on kyllä harvinaisen huonosti tasapainotettu. Esimerkiksi AN-94 on täysin turha ase, koska se ei ole yhtään muita rynkkyjä tehokkaampi, mutta tulinopeus on hitaampi ja rekyyli kovempi. Sen sijaan nämä nopeammat aseet, kuten Famas ja F-2000 ovat aivan ylivoimaisia. DICE voisi kyllä tehdä tuolle asialle jotain. BFBC2:n asetasapaino oli mielestäni loistava.
Tuolla voi vertailla pelin pyssyjä: BF3 | DenKirson on Xanga

"Famas ja F-2000 aivan ylivoimaisia." No ne on kenties ne yleisimmät, mutta loppujen lopuksi se on ihan pelaajasta kiinni millä nakuttaa porukkaa matalaks helpoiten. Omaan käteen käy L85A2 oikein mainiosti ja useimmiten sillä kaadankin (vaikka vihulla olisi Famas tai F-2000) ja vielä tuosta AN-94 turhuudesta. Oletko kokeillut edes kyseistä asetta? Mitä itse sillä pelannu niin se on aivan huippu. Rekyyliä ei juurikaan ollut keskimääräistä enempää (vaikka käytin 4x scopea siinä, eikä välttämättä ollut edes grippiä.)
Kovin meni sukset ristiin kommenttisi kanssa.

PS. Ainut turha ase (IMO) on AS VAL. Tosin joidenkin käteen se sopii.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvää joulua kaikille....paitsi USAS-12 miehille!!!! Pukki ei tua niille yhtään lahjoja!!!!:;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta se ohjaus... Aivan järkyttävä. Jos jotain nopeita kääntymisiä teki, niin se tapahtui sillain töksähdellen. Ehkä olen sitten tottunut CoDin hieman sulavampaan ohjaukseen, mutta järkytyksenä tuli. No yksinpeli tuli hakattua läpi melkeinpä putkeen, ja kyllähän siihen ohjaukseen pikkuhiljaa alkoi tottumaan.
Jotkut ovat valittaneet ohjaukseen liittyvästä Input lagista, mikä yleensä johtuu näytöstä millä pelaa.
Itsellä ohjaus on erittäin sulavaa, tuo ohjauksen 'raskaus' voi tuntua aluksi oudolta mutta siihen tottuu nopeasti.

ja vielä tuosta AN-94 turhuudesta. Oletko kokeillut edes kyseistä asetta? Mitä itse sillä pelannu niin se on aivan huippu. Rekyyliä ei juurikaan ollut keskimääräistä enempää (vaikka käytin 4x scopea siinä, eikä välttämättä ollut edes grippiä.)
AN94 pelatessa suurin osa tapoista on HS!! 2-3burstia tappaa pitkällä matkalla eikä rekyyli edes ole kummoinen Grip + Silencer yhdistelmällä.

On myös tullut huomattua että pelkkää burstia tukevat aseet on tehokkaampia kuin automaattiset rynnäkkökiväärit Kun laskee tappoon tarvittavia kuulia. esim M4:sella pystyy näpyttelemään lähes sarjatulta tarkasti & Tehokkaammin kuin M4A1 versiolla ainakin keskipitkiltä-pitkiltä etäisyyksiltä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

siis...täh? Pisteet (...ja K/D) voi ainakin minun kohdallani unohtaa. Tai siis oikeastaan juuri siitä objectiven pelaamisesta niitä pisteitä justiinsa tuleekin!!! Nettiin mennään pelaamaan juuri sen takia, että saadaan kunnon tiimihenki ja tehdään yhteistyötä voittoa kohti. Sen takia tympiikin ne tyypit, jotka luulevat että K/D:lla saa respectiä ja, että tapoista irtoo eniten pojoja.

Objective = pisteiden lottovoitto
Voitto = sairaan hyvä mieli, kun tietää, että on toimittu juuri niinkuin tässä pelissä on tarkoituskin!

Ja voisin oikeastaan kysyä, että jos perustat klaanin... niin haetko siinäkin vaiheessa pisteitä?

Sä nyt et tajunnut mun viestin pointtia!

Se että aletaan vauhkoamaan smurffeista ja ollaan itte niin paljon parempia kuin muut ei poista sitä tosiasiaa että itte voi tehdä sen parhaansa ja ottaa ittelle niitä pisteitä VAIKKAKIN HÄVIÄÄ joukkueen huonouden takia!

K/D ratiolla tässä ei tee sitä vittuakaan, objectiven tekemisestä pisteitä saa, tappoja siinä sivussa.

Että etköhän vain avarra sitä mielesi maailmankuvaa ja sitä tosiseikkaa että vaikka muut joukkueessa ovat onnettomia, niin SINÄ voit tehdä parhaasi silti!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kauhua, suurta kauhua, joululahjaipanat tulossa. Paetkaa Karkandiin tai vaikka suoraan muihin peleihin, jos ette viitsi yleisen mielenterveyden uhalla nostaa kd:tä seuraavan viikon/kuukauden ajan.
Omissa suunnitelmissa on ollut steamrollata kavereiden kanssa näitä jouluipanoita, laittaa heatseekerit takas jetteihin, kun eihän niillä ole flareja vielä ja jettejähän on aina pakko kokeilla. Ja sitten tietenkin helikopterikuskien leveleihin pitää jälleen kiinnittää huomita. Ehin jo tottua siihen, että kopteri ei kippaa kumoon ensimmäisen viiden sekunnin aikana lähdön jälkeen. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kauhua, suurta kauhua, joululahjaipanat tulossa. Paetkaa Karkandiin tai vaikka suoraan muihin peleihin, jos ette viitsi yleisen mielenterveyden uhalla nostaa kd:tä seuraavan viikon/kuukauden ajan.

Vai semmosta sitte suunnitellaan meidän ''ipanoiden''(GRRRR!!)päänvaivaksi. Itehän en tosin oo enää ''ipana''. Ikääkin on jo semmoset 17 vuotta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta se ohjaus... Aivan järkyttävä. Jos jotain nopeita kääntymisiä teki, niin se tapahtui sillain töksähdellen. Ehkä olen sitten tottunut CoDin hieman sulavampaan ohjaukseen, mutta järkytyksenä tuli. No yksinpeli tuli hakattua läpi melkeinpä putkeen, ja kyllähän siihen ohjaukseen pikkuhiljaa alkoi tottumaan.

Onkos tuo samanlaista ohjausta multin puolella, vai saattaako tähän toksähtelyyn olla yksi syypää tuo (mielestäni) outo aim-assist? Ilmeisesti kun ironsight oli päällä, niin se pomppasi lähellä olevaan vihuun, ei niin että esim. CoDissa ironsight pois->päälle nopeasti, niin pystyy naksuttelemaan vihuja helpostikin.

Jospa sitä viettäisi rauhallisen Jouluaaton ja rynnisi tarkistelemaan PS3:n multiplayeriä Joulupäivänä sitten.

Ohjausta monet ovat ihmetelleet myös huonoksi, syy johtuu input lagista jota ilmenee joillakin pelaajilla. Ongelman voi ratkaista laittamalla näyttöasetuksista resoksi 576p. Itse pidän tälle resolla kunnes tekevät asialle jotain.

Aim assistissa ei ole mielestäni vikaa, jos häiritsee niin sen voi laittaa asetuksista pois päältä.
 
Ohjausta monet ovat ihmetelleet myös huonoksi, syy johtuu input lagista jota ilmenee joillakin pelaajilla. Ongelman voi ratkaista laittamalla näyttöasetuksista resoksi 576p. Itse pidän tälle resolla kunnes tekevät asialle jotain.

Aim assistissa ei ole mielestäni vikaa, jos häiritsee niin sen voi laittaa asetuksista pois päältä.

Voisko olla mahdollista että äijä kääntyy hitaammin/töksähdellen koska päällä on raskaat varusteet? Kaukaa haettu mutta silti. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vai semmosta sitte suunnitellaan meidän ''ipanoiden''(GRRRR!!)päänvaivaksi. Itehän en tosin oo enää ''ipana''. Ikääkin on jo semmoset 17 vuotta.

Itse katselin kauhulla kun appiukon uusioperheen 8-vuotias poika repäisi aamulla lahjapaperista Battlefield 3:sen. Ei varmaan tarvitse sanoa enempää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse katselin kauhulla kun appiukon uusioperheen 8-vuotias poika repäisi aamulla lahjapaperista Battlefield 3:sen. Ei varmaan tarvitse sanoa enempää.

Ei tietenkään tarvi. Juuri nämä Matti 5v:t on asia erikseen, kun riemulla repivät Battlefield 3:n lahjapaperista...?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Question!

Eli noista CO-OP tehtävistä sen verran. Tuli suoritettua netin yli kaverin kanssa 2 ensimmäistä CO-OP tehtävää, mutta viive on kiusallinen tekijä EXFILTRATION - nimisessä tehtävässä, emmekä onnistuneet läpäisemään enää kyseistä tehtävää. Onnistuuko CO-OP -tehtävät samalta sohvalta jaetulla ruudulla? Viive ois tässä tapauksessa 0, mikä tekis pelaamisesta paljon helpompaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Useita CO-OP kavereita kaivataan! Tällä hetkellä on vaan yks, kun kaikki muut on hypänny MW3:seen. Jos ois useampi heppu, niin pääsis sit aina pistään inviten. Eli lisätkää PSN: Kamikatse.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hirveetä vinkumista siitä, että porukka saa Battlefieldin jouluna. Niin saa minäkin, mutta tarkoittaako se suoraan, että olen KD huoraaja/smurffi?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hirveetä vinkumista siitä, että porukka saa Battlefieldin jouluna. Niin saa minäkin, mutta tarkoittaako se suoraan, että olen KD huoraaja/smurffi?

Ei tietenkään. Tää on vaan tämmönen jokajouluinen ilmiö suosituimmissa FPS-peleissä että tulee iso määrä uusia pelaajia joista suurinosa on luonnollisesti pihalla mitä siellä kentällä pitäisi tehdä. Ymmärretäänhän me se ettei kaikki ole seppiä syntyessään, mekin oltiin aloittelijoita joskus. Codeissa on yhtä juhlaa teurastaa näitä aloittelijoita, mutta tämmösessä tiimityöskentelyyn nojaavassa pelissä suuri aloittelijoiden määrä kentällä voi olla joskus rasittavaa. Rohkeesti vaan tekemään tehtävää ja hyödyntää oman luokan vahvuuksia niin kyllä sut lämpimästi toivotetaan tervetulleeksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Helppoa on syyttää muita kun asiat menee päin honkia, itsessähän ei ole koskaan mitään vikaa..

turhaa on itkeä että tulisi häviö koska smurffit pilaa kaiken.. omasta panoksesta se on kiinni! Yksi squadi pystyy dominoimaan koko peliä pelimuodosta riippumatta. Eikä siihen edes tarvita niinkään kummoista tiimityötä. toki on turhauttavaa olla 'ainut' kuka tekee edes jotakin leipänsä eteen, mutta Itseppä päätit lähteä Yksin sotaan. Odotatko muka tiimityötä kanssapelaajilta ilman minkäänlaista kommunikointia?

Kaverit mukaan, Glögit kitaan ja tantereelle hauskanpitoon :)

Ps. Hyvät joulut kaikille
 
Ylös Bottom