Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kannattaako hommata battlefield 3 vai battlefield 3 Limited Edition?

Limited Edition tottakai, jos vaan satut löytämään jostain vielä sellaisen. Saa ilmaiseksi Back to Karkand-lisäosan, joten säästät sen 15 euroa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo taitaa olla jenkkiversio, joten kaikki lisäosat on ladattava jenkkistoresta... Pienoinen varoitus.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo taitaa olla jenkkiversio, joten kaikki lisäosat on ladattava jenkkistoresta... Pienoinen varoitus.

Lukee alempana et Asia version.


On taas tullu paukuteltua viimepäivinä menemään. Huomasin pari asiaa omassa pelaamisessa, mitkä pitää saada kuntoon. Ensimmäinen on se, et tulee vedettyä tosi epätasasesti. Perusvarmuus puuttuu, toki sitä saa pelaamalla, mutta +80h mittarissa, niin luulis olevan jo.. Toki sillä on vaikutusta omaan suoritukseen, että onko niitä KFIN, RUN, yms tageja omalla puolella/squadilla.

Ja toi hekoilla lentely pitää saada luonnistumaan. Muutamat onnekkaat onkin päässy mun kuljettaman hulilupterin kyytiin ja meno onkin ollu melkoista :D

Mukavaa ollu pelata YGrizzlyn, JuliusSFn, Rainerufin, T1m4ntin ja kumppaneiden kanssa. Iso miinus tosin, etten mikkiä omaa, niin ei tuu osallistuttua noihin keskusteluihin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlefield DLC:tä tullut storeen:
Aikaisemmin Yhdysvalloissa ennakkotilaus-etuna tullut Promo bundle ja kyseinen paketti maksaa 2,95 €. Sisältää 10 dog tagia ja yhden skinin.
Lisäksi Promo bundle+SPECACT kit yhdessä maksavat 2,95€ SPECACT kit sisältää kahdeksan eri moninpeliskiniä, yksi jokaiselle hahmoluokalle ja puolelle.

Lähde: Nämä ovat Battlefield 3:n ennakkotilaajien edut - Battlefield 3 - Uutiset - Gaming.fi ja Theres a new DLC det - Forums - Battlelog / Battlefield 3
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei tartte edes tuupata, kun käyttää kaasua ja menee oikeassa kulmassa ;). Siihen kohtaan on kätevää rynniä LAVilla Rushissa, mutta konkassa tankin elinikä ei siinä kovin pitkä yleensä ole :D.

Noh, julius oli kuskina niin en päässy ite kokeilemaan, muutenkun et se mun tankki jäi kiinni siihen juliuksen tankkiin jollon meni sen mukana ylös ja pyörähti sen 180 astetta ympäri :D


On taas tullu paukuteltua viimepäivinä menemään. Huomasin pari asiaa omassa pelaamisessa, mitkä pitää saada kuntoon. Ensimmäinen on se, et tulee vedettyä tosi epätasasesti. Perusvarmuus puuttuu, toki sitä saa pelaamalla, mutta +80h mittarissa, niin luulis olevan jo.. Toki sillä on vaikutusta omaan suoritukseen, että onko niitä KFIN, RUN, yms tageja omalla puolella/squadilla.

Ja toi hekoilla lentely pitää saada luonnistumaan. Muutamat onnekkaat onkin päässy mun kuljettaman hulilupterin kyytiin ja meno onkin ollu melkoista :D

Tuon perusvarmuuden sain ainakin henkilökohtasesti ehtimällä sen itelle sillä hetkellä parhaiten sopivan aseen(kuhan ei oo usas ;D) ja mikä vielä tärkeämpää sen itelle sopivan pelityylin. Kaikkihan ei pysty, eikä kaikkien tarvitse olla siellä etulinjassa juoksemassa lipulta lipulle tai mcomilta toiselle vaan jotkut voi hoitaa nuokin asiat rauhallisemmin koukkaamalla selustaan yms. Henkilökohtasesti itelle toimi tuo m416 sellasena hyvänä alottelu aseena jolla sai/saa vihut hoideltua helposti usealta eri matkalta. Sitten on vaan se yleinen kokemus joka tulee pelaamalla ja tuntemalla yleiset istumispaikat ja yleiset taktiikat joita porukka käyttää.

Ja ihan helpoin opetella lentämään huliluptereilla kun pääset littlebirdin tai z11 puikkoihin. Ovat sen verran ketteriä että pystyy tekemään melkosiä mänöövereitä ennenkun kolahtaa tonttiin. Myös jenkkien puolelta löytyvä viper on ihan hyvä, mutta suosittelen pysymään kauempana veli venäläisten havocin puikoista ennenkuin saat nuo pysymään edes jotenkin lapasessa, meinaan että itelläkin kuten muillakin tuntuu väillä olevan vaikeuksia pysyä ilmassa havocilla sen järkyttävän kankauden takia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuolla on hyviä vinkkejä kokeneemmillekkin pelaajille jos englanti taittuu: Käyttäjän rivaLxfactor kanava - YouTube

Pari poimintaa mitkä itseä kiinnosti eniten:

- Jos käyttää reactive armoria tankin kanssa jossa on gunneri ja kuski, niin reactive armor korjautuu itsestään jos gunneri poistuu tankista siltä puolelta mistä se on ottanut osumaa. Jos taas tankkikuskilla ei ole gunneria, armori korjautuu itsestään hyppäsi hän mistä suunnasta tahansa pois.

No ei kyllä korjaudu. Tai en tiedä normista, mutta HC:ssa ei ainakaan. Hitsipillillä sen saa kyllä fiksattua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitenkäs foorumin jäsenillä jakautuu peliaika eri pelimuotojen välillä? Itse olen pelannut lähinnä conquestia (785 erää) ja rushia vähemmän (251 erää). Muitakin pelimuotoja olen pelannut, mutta yhteensä vain n. 100 erän verran. Konkkaa tulee pelattua lähinnä peliseuran ja tekemisen paljouden takia. Kuitenkin pelasin eilen pitkästä aikaa rushia, ja muistui taas mieleen että tasaisilla tiimeillä ja hyvällä squadilla pelatessa rush on mukavampaa kuin conquest. Kuitenkin yksikin hyvä squad voi dominoida random-tiimiä vastaa liian helposti, varsinkin puolustaessa. Onkin harmillista että DICE on onnistunut tekemään näin huonosti tasapainotettuja (ts. puolustajaa suosivia) rush-versioita kentistä, sillä BF3:n pelimekaniikka sopii rushiin todella hyvin.
 
Voisikohan tämänkin pelin osalta perustaa samantapainen ketju kuin CoD-puolella oleva "Parhaat rounditulokset ja streakit"? Tätä ketjua kun lukee, niin joka toinen viesti tuntuu olevan jokin Battlelogi linkitys jossa patsastellaan kun K/D on ollut 100-0. Mielestäni tämän ketjun pitäisi pysyä nimenomaan keskusteluna itse pelistä, eikä roundituloksista.

Enkä kaipaa sitten kommentteja siitä, että ei tarvi lukea tätä jos ei kiinnosta.

Rakentavin terveisin fagdad
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitenkäs foorumin jäsenillä jakautuu peliaika eri pelimuotojen välillä? Itse olen pelannut lähinnä conquestia (785 erää) ja rushia vähemmän (251 erää). Muitakin pelimuotoja olen pelannut, mutta yhteensä vain n. 100 erän verran.

Konkkaa takana vasta 1020 erää ja rushia jo 177 erää :p Loppuja pelimuotoja yhteensä joku 50 erää. Konkka suosikki sen takia kun siinä oma tiimi ei välttämättä häviä vaikka joskus et jaksaiskaa juosta verenmaku suus lipulta lipulle, vaan voit välillä pönöttää jossain tornis ajelemas mavilla rinkulaa omas bases ja miettiä et mites prkl mulle tää pdw weaponi nyt käteen jäi vaikka piti sniputteleen tulla :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänäänkin tuli huomattua, että Seinessä saa tankin ajettua sinne c ja d lipun väliselle tasanteelle.
Otat vauhtia siitä risteyksestä ja tähtäät keskelle "turbo" päällä niin satakakskytmillinen menee sinne ylos todella keveästi. Ensimmäisinä viikoilla tätä tullut jo kokeiltua ja silloin se vielä toimi ja sai C:llä aikaan melkoista kuhinaa, nykyään tulee yleensä vain C4/Sinkoa niin prkeleesti... :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miksi tuo ei mene minnekkään kun yrittää multiplayeriin mennä? Onko muilla sama homma?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin, nyt tämäkin codipoika osti bäfärin.
Oli mielessä että joku vähän leppoisempi ja erilaisempi nettisota olis jees, joten gamestopista tarttu Bf3 40€.
Hirveän päivityksen tuo pleikkari siihen vain heti keksi, melkein 800mb o_O

Mutta juu, mikki löytyy (jollei ole hukassa) ja varmaan pääsen tuohon sisäänkin aika nopiaan, joten pistäkää lisäten psn: HateTheHero jos peliseura kiinnostaa!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin, nyt tämäkin codipoika osti bäfärin.
Oli mielessä että joku vähän leppoisempi ja erilaisempi nettisota olis jees, joten gamestopista tarttu Bf3 40€.
Hirveän päivityksen tuo pleikkari siihen vain heti keksi, melkein 800mb o_O

Mutta juu, mikki löytyy (jollei ole hukassa) ja varmaan pääsen tuohon sisäänkin aika nopiaan, joten pistäkää lisäten psn: HateTheHero jos peliseura kiinnostaa!

Teretulemast! Pistän nimen ylös ja laita sinä minun niin soditaan porukalla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muilla ollut lagia? Itsellä parina viimepäivänä paikoitellen pätkii peli niin perkeleesti. Aikaisemmin ei oo ollu mitään ongelmaa.. Nettikin on muistaakseni 2 meganen, ettei siitä luulis olevan kiinni.
 
Ylös Bottom