Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vai että on hygos laittanut valituksen menemään. Tuolla videollahan joku teistä kolmesta suorastaan uhkailee serverin ylläpitäjää "kuohitsemalla" hänet ja repimällä irti tämän kivekset ja syöttämällä ne hänelle. Että pikemminkin katsoisin mitä puhun pelatessani ja olisin valittamatta.


Tallentakaa video äkkiä koneellenne!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vai että on hygos laittanut valituksen menemään. Tuolla videollahan joku teistä kolmesta suorastaan uhkailee serverin ylläpitäjää "kuohitsemalla" hänet ja repimällä irti tämän kivekset ja syöttämällä ne hänelle. Että pikemminkin katsoisin mitä puhun pelatessani ja olisin valittamatta.


Tallentakaa video äkkiä koneellenne!

Katsoisin puhettani?...?? ja vielä livenä.... wöötwööt...

Ideuutti tai jotn.... asia jo ohi. Sopiiko? Jos joku vielä tuosta kirjoittelee niin enhän minä sille mitään voi. Kaikesta tosin voi päätellä tenavien olevan asialla kun moisesta vieläkin meuhkaavat.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vai että tälläistä siitä sitten tuli :D

Enpä näe videossani mitään henkilökohtaista. Helvetin hauskaa spoken wordia vain.

Se, että Allu0 meni ja käytti ko. pätkää tässä yhteydessä battlereportin kera on sitten toinen juttu, enkä siitä juuri pitänyt.
Itse kun nimenomaan pidin huolen, ettei mikkitaitelijoita tunnista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vai että tälläistä siitä sitten tuli :D

Enpä näe videossani mitään henkilökohtaista. Helvetin hauskaa spoken wordia vain.

Se, että Allu0 meni ja käytti ko. pätkää tässä yhteydessä battlereportin kera on sitten toinen juttu, enkä siitä juuri pitänyt.
Itse kun nimenomaan pidin huolen, ettei mikkitaitelijoita tunnista.

Siitä iso kiitos. Mutta jatkossa Allu0 voisi olla liittämättä battlelogia tai videoita tänne kysymättä lupaa (toivon mukaan), jos siis Battiksen "kuninkaalle" Allu0:lle tämä sopii....

Mutta sopiiko että jätetään tämä sirkus nyt? Alkaa jo kyllästyttää...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sori jos tuli paha mieli. Sitä ei ollu tarkoitus aiheuttaa. Ei kannata kuitenkaan huudella siellä mitään perättömiä huijausepäilyjä tai suoria lapsellisia uhkailuja vaikka ikää olisikin vähän vähemmän. Jokainen on varmasti joskus päästänyt pienet raget, mutta rajansa kaikella kuitenkin. Lisättäköön ettei WeedU ole tällähetkellä servulla omistaja, admin tai edes viplistalla. Voin kertoa adminien oikeuksista pelin aikana jos niistä on jotain epätietoisuutta, kysy yksityisviestillä ihan rohkeasti niin ei tule turhaa spämmiä tänne.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kävin aamulla FPH:n servulla kokeilemassa normirushia ja olipahan kokemus. Onko peli normipuolella aina tollasta oman navan tuijottamista vai sattuko vaan uskomattoman typerä tiimi kohdalle kun squadissa on kolme assua ja minä enginä ni en kertaakaan saanut ressua kun kuolin ja kerran joutui hännystämään muutaman minuutin supportia, että sai lisää luoteja vasta sitten kun sillä itellä loppu kuulat?

Itse oon taas pelaillu pitkästä aikaa rushia ja ei voinut kun kiinnittää huomiota, että harvemmin on paria kotkaa enempää omalla puolella, loput ovat parin levelin noobeja. Conquestin puolella on useimmiten jo kaikki nykyään vähintään saaneet kotkan rankiksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tapaus hygos on loppuunkäsitelty. Jos jollain on vielä aiheesta sanottavaa, hoitakaa keskustelu yksityisviestein.

Huom! Loukkaava käytös ja henkilökohtaiset hyökkäykset ovat kiellettyjä myös yksityisviesteissä.
 
Itse oon taas pelaillu pitkästä aikaa rushia ja ei voinut kun kiinnittää huomiota, että harvemmin on paria kotkaa enempää omalla puolella, loput ovat parin levelin noobeja. Conquestin puolella on useimmiten jo kaikki nykyään vähintään saaneet kotkan rankiksi.

Tää on kieltämättä jännä tapaus. Lonkka puolella suurin osa korkoa mutta ryysin puolella eniten "nauhoja" joten ryysiä ei pahemmin tee mieli pelata kun ei ole PTFO-pelaajia linjoilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tapaus hygos on loppuunkäsitelty. Jos jollain on vielä aiheesta sanottavaa, hoitakaa keskustelu yksityisviestein.

Huom! Loukkaava käytös ja henkilökohtaiset hyökkäykset ovat kiellettyjä myös yksityisviesteissä.

Tämä selvä minun kohdaltani. Enempää en tästä huutele ja toivon muilta samaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuossa pari sivua sitten kyselin Aim Assistista ilman vastauksia, kuikuilisin nyt uudestaan teiltä "ammattilaisilta" että onko se parempi olla päällä vai pois? Itsellä kun on senssit tähtäyksessä miltei nollissa (muuten huidon pitkin seiniä) ja Aim Assist päällä. Ongelma on se ettei headshotteja tunnu juurikaan tulevan tällä yhdistelmällä jonka takia yleensä samanaikaiset kohtaamiset tulee hävittyä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuossa pari sivua sitten kyselin Aim Assistista ilman vastauksia, kuikuilisin nyt uudestaan teiltä "ammattilaisilta" että onko se parempi olla päällä vai pois? Itsellä kun on senssit tähtäyksessä miltei nollissa (muuten huidon pitkin seiniä) ja Aim Assist päällä. Ongelma on se ettei headshotteja tunnu juurikaan tulevan tällä yhdistelmällä jonka takia yleensä samanaikaiset kohtaamiset tulee hävittyä.

Itse pidän assistin päällä ja ohjausherkkyyden hieman puolenvälin alapuolella. Jos pelaa matalalla herkkyydellä kannattaa ehkä kokeilla ilman assistia, luulisin ettei siitä hyödy silloin yhtä paljon kuin korkealla herkkyydellä. Kannattaa myös opetella pitämään tähtäintä valmiiksi vähintään rinnan korkeudella, niin rekyylin avulla tulee enemmän headshotteja. Itselläkin tahtoo tähtäin valua alaspäin ellei siihen välillä kiinnitä huomiota.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuossa pari sivua sitten kyselin Aim Assistista ilman vastauksia, kuikuilisin nyt uudestaan teiltä "ammattilaisilta" että onko se parempi olla päällä vai pois? Itsellä kun on senssit tähtäyksessä miltei nollissa (muuten huidon pitkin seiniä) ja Aim Assist päällä. Ongelma on se ettei headshotteja tunnu juurikaan tulevan tällä yhdistelmällä jonka takia yleensä samanaikaiset kohtaamiset tulee hävittyä.

Jos joudut lähitaistelutilanteeseen, niin ei kannata alkaa tuhlaamaan aikaa tähtäilyyn vaan pistät vaan napin pohjaan hipiltä siihen rinnan alueelle. Ja samalla suosittelisin käyttämään niitä korkeampia senssejä; pienen harjoittelun jälkeen pitäisi sujua ihan hyvin ja korkeammilla sensseillä voi reagoida yllättäviin tilanteisiin nopeasti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos joudut lähitaistelutilanteeseen, niin ei kannata alkaa tuhlaamaan aikaa tähtäilyyn vaan pistät vaan napin pohjaan hipiltä siihen rinnan alueelle. Ja samalla suosittelisin käyttämään niitä korkeampia senssejä; pienen harjoittelun jälkeen pitäisi sujua ihan hyvin ja korkeammilla sensseillä voi reagoida yllättäviin tilanteisiin nopeasti.

Tuo on kyllä totta että korkeammat senssit auttaisivat kummasti. Kun joku meikäläisen yllättää niin lopputuloksen tiedän jo aina etukäteen häviöksi johtuen juuri hitaista sensseistä. Tuntuu vain että aina kun totuttelee korkeampiin asetuksiin ja niihin tottuu, niin ensi kerralla kun pelin käynnistää joutuu taas palaamaan entisiin.

Edit: Niin ja hieman lisää pelityylistäni jos se vaikka auttaisi hyviin vinkkeihin joltakulta: Vanhana PanssariJääkäri koulutuksen saaneena jääräpäänä tuntuu kaikissa aseissani olevan vakiorautatähtäin. Tuntuu että tälläin saan nopeimmin vihun kohdille ilman häiritsevää zoomailua ja uutta kohdistelua. Lisäksi tulee tietysi tulitettua sarjoissa. Ja yleensä tulee vielä kyyristyttä paremanna osumatarkkuuden saamiseksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Edit: Niin ja hieman lisää pelityylistäni jos se vaikka auttaisi hyviin vinkkeihin joltakulta: Vanhana PanssariJääkäri koulutuksen saaneena jääräpäänä tuntuu kaikissa aseissani olevan vakiorautatähtäin. Tuntuu että tälläin saan nopeimmin vihun kohdille ilman häiritsevää zoomailua ja uutta kohdistelua. Lisäksi tulee tietysi tulitettua sarjoissa. Ja yleensä tulee vielä kyyristyttä paremanna osumatarkkuuden saamiseksi.

Joissain aseissa on ihan hyvät rautatähtäimet (SG553) mutta useimpiin kannattaa kokeilla reflexiä tai kobraa avoimemman tähtäinkuvion takia. Kannattaa laittaa heavy barrel kiinni jos ampuu pitkää sarjaa, tällöin hajonta vähenee. Kyykkyyn tai makuulle menoa en suosittele kuin konekiväärillä ampuessa, tietääkseni muilla aseilla vaikutus tarkkuuteen on pieni. Seisten pääsee nopeammin karkuun ja näkee paremmin ympärilleen. Monesti näkee varsinkin aloittelevan pelaajan virheen heittää munat turpeeseen heti kun joku ampuu kohti. Makuulle meno ei takaa kuin nopean kuoleman.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Monesti näkee varsinkin aloittelevan pelaajan virheen heittää munat turpeeseen heti kun joku ampuu kohti. Makuulle meno ei takaa kuin nopean kuoleman.
Joo varsinki kun suoraa tulta edestäpäin tulee niin yleensähän se on aina headshotti johon kuolee. Makuulle menoa en itsekkään juuri harrasta, paitsi jos on bipod käytössä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voiko HC peleissäkin käyttää aim assistia? Itte lueskelin netistä että pystyy, ihme pelleilyä. Vitsi koko hiton peli. Oikeen kunnon "hardcore" automaatti tähtäyksellä -.- Itte en kyllä tiedä paljonko toi aim assist vaikuttaa, koska ensimmäinen asia jonka silloin aikoinaan tein heti menussa (jos buuttausta ei lasketa. Peli tiles ekal kerral heti menuun joka on hyvin vakuuttavaa) oli aim assistin poistaminen käytöstä. No joo, mutta voiko servun asetuksissa edes pistää aim assistin pois päältä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voiko HC peleissäkin käyttää aim assistia? Itte lueskelin netistä että pystyy, ihme pelleilyä. Vitsi koko hiton peli. Oikeen kunnon "hardcore" automaatti tähtäyksellä -.- Itte en kyllä tiedä paljonko toi aim assist vaikuttaa, koska ensimmäinen asia jonka silloin aikoinaan tein heti menussa (jos buuttausta ei lasketa. Peli tiles ekal kerral heti menuun joka on hyvin vakuuttavaa) oli aim assistin poistaminen käytöstä. No joo, mutta voiko servun asetuksissa edes pistää aim assistin pois päältä?
Itsehän pelaan melkeimpä pelkästää HC:ta ja voin sanoa että johan on headshotit lisääntyneet viimeisimmän patchin jälkeen. Siis minun päähäni kopsahtaneet headshotit koska itsehän en Aim Assistia käytä. Varsinkin 1vs1 tilanteissa, ja yleensä varsinkin silloin kun vastassa on snipu ja ammun varmasti kuitenki nopeampaa jo kroppaan.

Eihän servun asetuksista voi tietääkseni mitää naima-assistia pois ottaa, ja muutenkin tuo HC on paljon lähempänä normia kuin BC2:sen hardcore. Ei ollut minimappeja eikä mitään muitakaan tonttulakkeja miinojen päällä, ja henkikin tuntui olevan helpompi lähtemään kuin tässä BF3:sessa. Näillä mennään sanoi Virmasen Masa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiitoksia kaikille hyvistä vinkeistä. Pelkkä senssien tuplaaminen auttoi paljon, eikä sitä nyt niin paljoa räiski ohi kunhan keskittyy vain enemmän itse tähtäämiseen :D Enkä harrasta tuota turpeeseen menoa enään niin paljoa (en sitä ennenkään kaksintaistelutilanteissa tehnyt) koska sieltä nouseminen ja pakoon kömpiminen on niin pirun hidasta.

Miksi muuten iglat, javellinit & SOFLAMit on nykään sevujen kieltolistoilla?? Haluaako joku vain koneiden ylivoimaa vai onko tähän joku oikea syykin?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itsehän pelaan melkeimpä pelkästää HC:ta ja voin sanoa että johan on headshotit lisääntyneet viimeisimmän patchin jälkeen. Siis minun päähäni kopsahtaneet headshotit koska itsehän en Aim Assistia käytä. Varsinkin 1vs1 tilanteissa, ja yleensä varsinkin silloin kun vastassa on snipu ja ammun varmasti kuitenki nopeampaa jo kroppaan.

Eihän servun asetuksista voi tietääkseni mitää naima-assistia pois ottaa, ja muutenkin tuo HC on paljon lähempänä normia kuin BC2:sen hardcore. Ei ollut minimappeja eikä mitään muitakaan tonttulakkeja miinojen päällä, ja henkikin tuntui olevan helpompi lähtemään kuin tässä BF3:sessa. Näillä mennään sanoi Virmasen Masa.

Olen ainakin viimeaikoina huomannut että kun olen hävinnyt kaksin taistelun niin yleensä viholliselle on jäänyt 16% vaikka olisin aloittanut tulituksen aikaisemmin. Täytyy muuttaa taktiikkaa hieman varovaisemmaksi. Minulla tuo ohjaus herkkyys on 20-25% ja se on mielestäni ollut aika hyvä. Olen kokeillut että olen laittanut yhden pykälän lisää herkkyyttä mutta ei oikein ollut hyvä, jotenkin liian herkkä.

Toivottavasti saataisiin tulevaisuudessa team killeistä miinus pisteistä.
 
Ylös Bottom