Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Totta kai sen kuuluu tulla tonttiin jos kuski ei edes joka toista ohjusta yhdeltä mieheltä väistä.

No mihin sitä väistät? Esim. Lancang Damissa, Paracel Stormissa ja Golmud Railwayssä on aika vähissä mitään minkä taakse piiloutua. Nykyään melkeen ainoa keinoa pysyä yli 20sek ilmassa on mennä kartan suunnilleen ainoan näköesteen taakse ja kurkkia sieltä. Sitte ku stingerillä ja iglalla voi melkeen sarjatulena ampua nii aika hankalaa on.
 
Vastaus: Battlefield 4

No mihin sitä väistät? Esim. Lancang Damissa, Paracel Stormissa ja Golmud Railwayssä on aika vähissä mitään minkä taakse piiloutua. Nykyään melkeen ainoa keinoa pysyä yli 20sek ilmassa on mennä kartan suunnilleen ainoan näköesteen taakse ja kurkkia sieltä. Sitte ku stingerillä ja iglalla voi melkeen sarjatulena ampua nii aika hankalaa on.

Mielestäni sellaisissa kentissä, jossa näköesteitä ei ole ja ilmassa ei pysy hengissä -> jättäkää ne kopterit baseen, ottakaa tankki tai menkää jalkamiehenä sinne kentälle. Kentät ovat erilaisia, sopeutukaa ja pelatkaa niiden ehdolla. Vastapainoksi Flood Zone on aivan naurettavan hyvä kenttä kopterille.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei nuo kopterit eikä hävittäjätkään IRL tule alas välttämättä yhdestä osuneesta Stingeristä tai RPG:stä, kuten täällä annetaan ymmärtää. Paljon löytyy videomateriaalia esimerkiksi siitä kuinka F15 Eagle on laskeutunut turvallisesti ilman toista siipeä, Somaliassa '93 kaksi Black Hawkia tuli alas peräroottoriin osuneiden RPG:eiden ansiosta, mutta kylkeen ammuttu Super62 selvisi takaisin tukikohtaan, jossa teki "hallitun pakkolaskun".

Tällaisessa pelissä tuo tarkoittaa mun mielestä balanssin osalta sitä ettei kopteri tai jetti voi millään tulla yhdestä Stiglasta alas (toisin sanoen, räjähtää ilmassa).

BF3:ssa oli mun mielestä perusteltua, että tankin päätykillä tai RPG:llä sai koptereita räjähtämään laakista, koska osuminen varsinkin RPG:llä oli suht vaikeaa.

Sen sijaan BF4:ssä tuo SRAW:illa kopujen pudottaminen näyttää aivan liian helpolta. Osuman pitäisi korkeintaan disabloida, jos sitäkään.

Toisaalta en ymmärrä tuota helpottamista, että nyt näytetään kopterissa mistä suuntaa lukkoa tulee.

15co5f8.jpg
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei nuo kopterit eikä hävittäjätkään IRL tule alas välttämättä yhdestä osuneesta Stingeristä tai RPG:stä, kuten täällä annetaan ymmärtää.

Jos tuolle linjalle lähdet niin tällä pelillähän ei sitten ole mitään tekemistä oikean elämän kannalta ja hyvä niin. Ei siellä sodassa hypitä jänisloikilla kulman taakse rynnäkkökivääri - osumien jälkeen jne. "Pahin" epäkohta on siinä, että tässä sotaversiossa 100% uhreista on sotilaita, joka on aika kaukana todellisuudesta.

Sillä ei ole mitään väliä miten nuo vekottimet ja laitteet toimii IRL. Tasapainolla on.
 
Vastaus: Battlefield 4

Jos tuolle linjalle lähdet...

No minähän en sille linjalle "lähtenyt", vaan täällä oli jo valmiiksi väitetty, että se on IRL "laaki ja vainaa", kun taivaalta tulee tavaraa alas. Tämä ei pidä paikkaansa, kun kyse on MANPADS:eista.

Ensisijainen asia tällaisissa peleissä pitää olla se, että taidolla pitää olla väliä. Jos jonnet eivät osaa pelata yhteen niin sitten eivät osaa. Turpaan tulee ja niin se pitääkin olla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Oikeasti tankilla osuminen IRL on varsin helppoa vrt battlefield. Taas jos haluaa realistisempaa kokemusta tankkien maailmasta suosittelen steel beasts pro pe simulaattoria. Ehkä koptereiden osalta pitäisi sitten mallintaa myös tekniset viat. Niitä kun tulee taivaalta alas ihan ilman apujakin.

Edit: tämä postaus ei nyt varsinaisesti liittynyt mihinkään. Totesin vaan , esim tankilla osuminen bäfässä vaikeaa vrt oikeaan elämään jossa tietokone laskee ennakot etäisyydet sun muut kun kohdetta on hetki laserilla maalannut.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kunpa Dice muuttaisi ajoneuvojen käyttöä niin että kaikilla on niitä mahdollisuus käyttää eli esim helikoptereita voi käyttää sama pelaaja 10min per kenttä jonka jälkeen se palautuu baseen muidenkin käytettäväksi ja kuskit lähtee varjon kanssa kenttähommiin vuorostansa. LOISTAVAA!

En kertaakaan ole tuota scouttikopteria itselleni saanut pelin alussa, onko siihen jokin tehoräpsytys millä se sieltä valikosta napataan? Sitten sillä hermannin pillisquadi lentelee koko matsin..
 
Vastaus: Battlefield 4

Mielestäni sellaisissa kentissä, jossa näköesteitä ei ole ja ilmassa ei pysy hengissä -> jättäkää ne kopterit baseen, ottakaa tankki tai menkää jalkamiehenä sinne kentälle. Kentät ovat erilaisia, sopeutukaa ja pelatkaa niiden ehdolla. Vastapainoksi Flood Zone on aivan naurettavan hyvä kenttä kopterille.

Hohhoijaa. Niin ihan huvikseenhan niitä koptereita ja jettejä on sinne laitettu. Esim. Bf3:ssa paljon samanlaisia kenttiä olemassa ja ilmavehkeillä pystyy pelaamaan ettei joka piippauksen jälkeen ole maassa. Eli selvästi peli ei ole balanssissa. Tällä hetkellä ehkä se tankilla sopeutuminen olis varteenotettava vaihtoehto mutta tekee kolmaa osan pelin laitteista lähes turhaksi.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mielestäni sellaisissa kentissä, jossa näköesteitä ei ole ja ilmassa ei pysy hengissä -> jättäkää ne kopterit baseen, ottakaa tankki tai menkää jalkamiehenä sinne kentälle. Kentät ovat erilaisia, sopeutukaa ja pelatkaa niiden ehdolla. Vastapainoksi Flood Zone on aivan naurettavan hyvä kenttä kopterille.

No sinä ainakin olet sopeutunut hyvin: alle 5min heko lentokokemuksella, ei silti saahan sitä kantaa :D Flood zone on varmasti paras kenttä scoutille, mutta naurettavan hyvä on liioiteltua. siellä on taloja su muita, mut suht helposti sen saa "toimintakyvyttömäksi" jos vähäänkään viittii... esim: keskilipuilta korkeimmilta rakennuksilta lukkoo niin et sen pakko mennä karkuun tai lentää matalalla talojen välissä saamatta mitään aikaan. Mut joo floodi varmaan paras kenttä scoutille... naurettavan hyvä ampuu vaan vähä ampuu yli.

Sen enempää ottamatta kantaa scouttiin...

Eniten kuiten epälinjassa imo on attack heko mobile anti air. Atackki on paljon huonompi ku esim scoutti täl hetkel... Kivireki joka matelee etanan vauhtia yhden countterin voimin :D Sitten kun viellä tuntuu et atack koput kaikkein herkimpiä tolle (ei tarkoitetulle) flippaamiselle niin avot :D muutamaa kenttää lukuun ottamatta, missä voi edes jotenkin selviytyä... muissa niin turha kapistus et vois poistaa melkein koko kentästä :D

Siintä päästäänkin tähän mobile anti airiin tai lähinnä active radar missileen... Aattelin et ois tullu jo nerffii täs pätsis vaan eipä tullukkaan... siis aivan jäätävää. Ei mitään rangee tunnu olevan, ei tartte lukita edes sen kuin ruiskasee. Jotain tarttis tehä: rangee ja niitten määrää pienemmäksi tai jotain. Longjohn damis ei kukaan lennä jos yksi mies niin päättää ja toinen kova on goldmund...
Ja kun tämän kaiken kivan voi tehdä viel omasta basesta käsin mistä se on aika pirullinen tuhota niin puhutaan ja turhan tiukasta vehkeestä.

Eilen viimeksi testannu taas ja sääliksi käy vihun lentomiehii... ja parasta ettei vaadi oikeestaan mitään vaan samalla voi vaikka lukea iltsikkaa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

Kunpa Dice muuttaisi ajoneuvojen käyttöä niin että kaikilla on niitä mahdollisuus käyttää eli esim helikoptereita voi käyttää sama pelaaja 10min per kenttä jonka jälkeen se palautuu baseen muidenkin käytettäväksi ja kuskit lähtee varjon kanssa kenttähommiin vuorostansa. LOISTAVAA!

En kertaakaan ole tuota scouttikopteria itselleni saanut pelin alussa, onko siihen jokin tehoräpsytys millä se sieltä valikosta napataan? Sitten sillä hermannin pillisquadi lentelee koko matsin..

Ja tämä taas omasta mielestäni ihan naurettava idea. Nopeat syö hitaat. Mitään järkeä että ensin hyvä kuski auttaa tiimiä ilmasta ja yhtä äkkiä onkin nopon vuoro kokeilla mistä nappulasta se menee ylös tai alas ja 15s. Päästä kopu makaa jossain basen päällä kyljellään. Ei sitä kopua aina saakkaan ja olenkin hyväksynyt että nyt ei ole mun vuoro lentää ja olen koittanut onnea seuraavassa mapissa tai vaihtanut servua. Ja jos olet aloitteleva kopukuski niin please mene test rangelle harjoittelemaan tai tyhjälle servulle.
 
Vastaus: Battlefield 4

No sinä ainakin olet sopeutunut hyvin: alle 5min heko lentokokemuksella, ei silti saahan sitä kantaa :D Flood zone on varmasti paras kenttä scoutille, mutta naurettavan hyvä on liioiteltua. siellä on taloja su muita, mut suht helposti sen saa "toimintakyvyttömäksi" jos vähäänkään viittii... esim: keskilipuilta korkeimmilta rakennuksilta lukkoo niin et sen pakko mennä karkuun tai lentää matalalla talojen välissä saamatta mitään aikaan. Mut joo floodi varmaan paras kenttä scoutille... naurettavan hyvä ampuu vaan vähä ampuu yli.

Mielestäni naurettavan hyvä ei ammu yli, kun youtube täyttyy 80-90 tapon helikopteri - videoista. Jalkamiehenä saa vastaaviin lukuihin pistellä tosissaan. Itse en lentele, koska haluavia kuskeja näyttää aina löytyvän. En näe mitään polttavaa hinkua lentelylle, mutta jos kuoleman jälkeen kopteri sattuu olemaan vapaana tukikohdassa, saatan sen ilmaan laittaa. Varsinkin, jos se on siellä pitemmän aikaa käyttämättömänä. Tankkeja käytän hieman useammin, mutta en saa mitään kicksejä niistäkään. Lähinnä syy itselläni on käyttää noita vempaimia, jos kukaan muu ei niitä halua käyttää ja pystyn niillä edes vähän auttamaan tiimiäni.

Ja miksi sitä kopteria ei pitäisi saada "toimintakyvyttömäksi" helposti? Taidolla pitää pystyä pärjäämään, mutta en ymmärrä itkua, kun lähes kaikki high kill game - videot ovat juurikin kopterilla. Jos ne kopterit ovat niin huonoja, niin miksi ne varataan tukikohdasta lähes aina ensimmäisenä? Jos sieltä alas tullaan 20s välein aina, mikä saa ihmiset jonottamaan yhä uudelleen ja uudelleen?
 
Vastaus: Battlefield 4

Mielestäni naurettavan hyvä ei ammu yli, kun youtube täyttyy 80-90 tapon helikopteri - videoista. Jalkamiehenä saa vastaaviin lukuihin pistellä tosissaan. Itse en lentele, koska haluavia kuskeja näyttää aina löytyvän. En näe mitään polttavaa hinkua lentelylle, mutta jos kuoleman jälkeen kopteri sattuu olemaan vapaana tukikohdassa, saatan sen ilmaan laittaa. Varsinkin, jos se on siellä pitemmän aikaa käyttämättömänä. Tankkeja käytän hieman useammin, mutta en saa mitään kicksejä niistäkään. Lähinnä syy itselläni on käyttää noita vempaimia, jos kukaan muu ei niitä halua käyttää ja pystyn niillä edes vähän auttamaan tiimiäni.

Ja miksi sitä kopteria ei pitäisi saada "toimintakyvyttömäksi" helposti? Taidolla pitää pystyä pärjäämään, mutta en ymmärrä itkua, kun lähes kaikki high kill game - videot ovat juurikin kopterilla. Jos ne kopterit ovat niin huonoja, niin miksi ne varataan tukikohdasta lähes aina ensimmäisenä? Jos sieltä alas tullaan 20s välein aina, mikä saa ihmiset jonottamaan yhä uudelleen ja uudelleen?

Jänkätään nyt sit koko rahalla... no ensiksikin en sanonut mitään etteikö sitä pitäisi saada helposti toimintakyvyttömäksi. Totesin vaan että sen saa helposti toimintakyvyttömäksi.

Toiseksi osa noist tube videoist on ajalta jolloin bugi mahdollisti flarejen jatkuvan syötön. Ja osassa on niin uunoja vihuja ettei niit kiinnosta vaik sama kopu pistelee 0-20 turpiin. Eli vihut ei oikeesti ees yritä tiputtaa sit vehettä. Muutenkin tube videoissa joissa joku puoli "pro" pistelee aivokuolleita vihuja pataan... Sen perusteella kannata hirveitä joht. päätöksiä tehdä. Varsinkaan jos itse ei oikeesti ole edes lentänyt vehkeellä ;)

Mut scouttihan on viel suht balanssissa ja jumal vehje täällä mainitsemaan atack hekoon verrattuna. Miksi tämä kaikki keskustelu scoutista... kun kukaan ei ota kantaa atack hekoon. Vai sen takia et scoutilta vaan saanut turpiin, koska atackilla ei tee mitään?
 
Vastaus: Battlefield 4

Menettääkö tässä pelissä jotain oleellista jos alkaa pelaamaan kokonaan uudella PSN-tunnuksella?

Meinaan siis onko tässä nelosessa jotain Battlefield 2142 -dog tageja yms. roipetta, jotka saa jos pelaa samalla vanhalla tunnuksella?
 
Vastaus: Battlefield 4

Hainan resort häntii ainakin edelleen, ilman levoluutiotakin.
Joo niin näyttääkin vielä tekevän, eli eivät vissiin korjanneet pätsissä sitten mitään? (pois lukien nerffaukset)
kopu voi vetää rauhassa rallia ja hitsaajat on suht turvassa purkin sisällä. Mun mielestä ylipäätään hitsaajiin luottaminen on vääriin asioihin panostamista. Annetaan mieluummin pilotille eväät ilmassa pysymiseen.

Ja senkö sitten pitäisi korjautua nopeampaa yhdellä jätkällä kuin toinen ehtii läimiä stingerillä? :D Totta kai sen kuuluu tulla tonttiin jos kuski ei edes joka toista ohjusta yhdeltä mieheltä väistä.
Kopu voi vetää rauhassa rallia? Ensimmäinen osuma ja sinulta häviää kaasu ja alat pyöriä ilmassa n. 5sekunnin ajan -> heti perään toinen osuma ja et pääse siitä mihinkään vaan jäät jopa paremmin huulille kuin tankit. (Todistit juuri että et tiedä BF4:n kopteri asiasta mitään).
Ja miksi hitsaajiin luottaminen on väärin? Eikös tämä ole sitä tiimipeliä, josta täälläkin foorumeilla kovin itketään? Ja nämä eväät ovat tällä hetkellä, ILMAN NÄITÄ teidän korjaajia, todella vähissä. Toisin sanoen et tee sillä scoutilla mitään ilman sitä korjaajaa tietyissä mapeissa (lue vanhat viestini tästä threadista jos et tiedä mitä tarkoitan).
Ja senkö sitten pitäisi korjautua nopeampaa yhdellä jätkällä kuin toinen ehtii läimiä stingerillä? :D Totta kai sen kuuluu tulla tonttiin jos kuski ei edes joka toista ohjusta yhdeltä mieheltä väistää.
Selitetään taas rautalangasta kun et tiedä mistä puhut... ":D"
a) Korjaajan kanssa tilannehan on 2v1, eikö totta? Miksi 1 miehen tulee saada 2 hengen kopteri, joka tekee yhteistyötä alas tälläisessä pelissä jota myydään "tiimipelinä"? Miksi yhden miehen pitää pystyä kantamaan (oikealla setupilla) 6kpl näitä stingerputkia "takataskussaan" ja sitten ampumaan niitä taivaalle melkein sarjatulella (oisko se lataus aika jotain 3-sekunnin luokkaa?). Tämän hetkisellä stingerin latausajalla, ET kerkiä piiloon kopterilla ellet ole jonkun talon vieressä. Sitten kun ensimmäinen osuma tulee et pääse sitä vähäistäkään liikkumaan ja jäät stingermiehelle kuin tarjottimelle (kiitos BF4:n hienon uudistuksen, lue edelliset viestini jos et tiedä mitä tarkoitan). Ymmärtäisin jos se menisi disableen, mutta miksi kopterin pitää lamautua jos sen kunto on 80-90% luokkaa?
b) kerro minulle miten "väistät" tälläisen ohjuksen jos olet käyttäny flaret? Aivan, et mitenkään koska kentät ovat todella laakeita aroja ilman suojaa, edes metsään lentäminen (esim. Zavodissa) ei auta mitään koska ohjus maagisesti väistää ne puut. Osuman jälkeen et voi lentää karkuun etkä vaikuttaa stingermieheen oikeastaan mitenkään kun pyörit kuin karuselli. Väistä siinä sitten näit ohjuksia... :rolleyes:
Sitte ku stingerillä ja iglalla voi melkeen sarjatulena ampua nii aika hankalaa on.
Mutta silti kopterin tiputtaminen on liian hankalaa tietyille henkilöille :D
Vastapainoksi Flood Zone on aivan naurettavan hyvä kenttä kopterille.
Naurattavan hyvä? Miksi sitten jokainen ei onnistu lentämään siinä? Aivan, se ei olekkaan yhtä helppoa kuin muu peli. Flood zonessa on myöskin naurattavan helppoa tiputtaa yksi kopteri jos teitä on vaikka 3 pelaajaa ja osaatte vähänkin tehdä sitä taitoa ja "perheellisille pelaajille" ylivoimaista yhteistyötä? Dawnbreaker on vielä parempi kenttä kopuiluun, kiitos rakennusten joita on enemmän kuin floodzonessa :eek:
Sillä ei ole mitään väliä miten nuo vekottimet ja laitteet toimii IRL.
Jättäkää nyt se "MUTTA KUN OIKEASSA ELÄMÄSSÄ" jo rauhaan, ei liity mitenkään tähän.
Niitä kun tulee taivaalta alas ihan ilman apujakin.

Edit: tämä postaus ei nyt varsinaisesti liittynyt mihinkään.
Kyllä ja yli-lihaville jenkkisotilaille pitäisi tulla sydänkohtaus kun kantavat 4-6 kpl näitä parinkympin painoista ohjusta selässään, muun varustuksen lisäksi. Off-topic on aina hauskaa ;)
Kunpa Dice muuttaisi ajoneuvojen käyttöä niin että kaikilla on niitä mahdollisuus käyttää eli esim helikoptereita voi käyttää sama pelaaja 10min per kenttä jonka jälkeen se palautuu baseen muidenkin käytettäväksi ja kuskit lähtee varjon kanssa kenttähommiin vuorostansa. LOISTAVAA!
LOISTAVA IDEA! Dicen tapauksessa en ihmettelisi jos tälläinen uudistus tulevissa peleissä vaikka tulisikin, eikun vaan BF:n foorumeille threadia tekemään! Kannatusta löytyy varmasti...

Ja joillakin on vain paremmat yhteydet, jolloin servereille yhdistäminen on nopeampaa. Tästä johtuu että tietyt pelaajat ovat jo kentällä kun vasta itse olet spawni valikossa.
Mielestäni naurettavan hyvä ei ammu yli, kun youtube täyttyy 80-90 tapon helikopteri - videoista.

Haluan nähdä tälläisen videon kerta niitä on youtube täynnä. Versio sitten next gen/PC BF4, eikä ajalta jolloin kopterissa oli bugi jolla sai unlimited flaret. 80 tapon streakissa on pakko nostaa hattua ja sanoa että on löytänyt kyllä aivokuolleen vastustajan, tai vasta aloittaneita joilla tuota stingeria ei ole. Vastineeksi uskoisin että sieltä löytyy myös videoita joissa inffinä vedetään se 100-200 tappoa :)

Ja miksi sitä kopteria ei pitäisi saada "toimintakyvyttömäksi" helposti?
Miksi pitäisi? Eikös sen tarkoitus ole juurikin toimia peloitteena jalkamiehille? Miksi inffin pitäisi olla naurettavan helppoa, tai vieläkin helpompaa kuin se on jo nyt?
Taidolla pitää pystyä pärjäämään
Miksei jalkaväkimiehen tule sitten pärjätä taidolla? Nykyään myös tuurilla lentämisessä on suuri rooli koska peli on rikki, flaret/ecm ei aina toimi vaikka ne laitat. Inffeille on myös tehty näitä super aseita ja stingereitä. "Lukita, ammu ja unohda", tämä ilmeisesti on sinusta taitoa? Please...
niin miksi ne varataan tukikohdasta lähes aina ensimmäisenä? Jos sieltä alas tullaan 20s välein aina, mikä saa ihmiset jonottamaan yhä uudelleen ja uudelleen?
Tämän minäkin haluaisin tietää :rolleyes: Monesti katsellut kun vasta aloittanut pelaaja astuu heti ensimmäisena kopteriin -> parin kymmenen sekunnin päästä kopteri katollaan jossain. Ilmeisesti se ei olekkaan niin "helppoa" kuin annat viesteissäsi ymmärtää?

Jos siellä taivaalla on huono pilotti niin kyllä, sen tiputtaminen pitää olla mahdollista yksinkin, koska monesti heillä ei ole mitään hajua mitä he tekevät. Mutta kerro minulle miksi pilotin, joka on harjoitellut asiaa ja tietää kopterin kuin omat taskunsa, ampuminen on pitäisi olle yhtä helppoa? Miksi tässä tapauksessa yhden miehen tulee pystyä pitämään ilman aisoissa ilman suurempia vaikeuksia, missä se sinun taito tulee tässä tapauksessa?



Isot viestit > monta viestiä.

Heitetään samaan viestiin vielä uus easter-egg:

[video=youtube;AWZSyTq3kLw]https://www.youtube.com/watch?v=AWZSyTq3kLw[/video]


edit:

Lyhennettynä: Sinällään stingerissä ei ole vikaa, kopterin "ominaisuudet" vain ovat päin persettä tällä hetkellä...
 
Vastaus: Battlefield 4

Menettääkö tässä pelissä jotain oleellista jos alkaa pelaamaan kokonaan uudella PSN-tunnuksella?

Meinaan siis onko tässä nelosessa jotain Battlefield 2142 -dog tageja yms. roipetta, jotka saa jos pelaa samalla vanhalla tunnuksella?

Ilmeisesti veteraani paketti on olemassa, missä on muun muassa puukko, dog tag, uus camo heebolle tjsp. Mutta on tällä hetkellä, yllätys yllätys, rikki.. Ja ilmeisesti sen saamiseen tarvii ainakin olla BF3 veteraani, en voi varmaksi sanoa auttaako 2142/BF2/Bad Companyt/jne..

http://help.ea.com/en/article/battlefield-veteran-battlepack-delay/

@Haaso,

Toi 92 tapon scout killstreak video mikä ekana tuli vastaan 'Battlefield 4 helicopter killstreak' hakusanoilla youtubesta, menee kokonaan vastustajan syyksi. Heti alussa kaveri vetelee katoilta alas porukkaa roadkilleillä Flood Zonessa. Ainoo ketä sen yrittää pudottaa on toinen scout mutta ei ole mitään jakoa kun herralla on se taskuhitsaaja kyydis..

Ketä tahansa voi vetää tollasia streakkejä jos koko vastustajan joukkue syö aamuisin maalia, kuten tossa näytti olevan. Varsinkin jos on se yks, välillä kaks hitsaajaa kyydis.

Omasta mielestä active radarin sais nerffata alimpaan helvettiin asti. Passiven kanssa sentään tarvii pitää huliupteri/hävittäjä/mikälie tähtäimissä että ohjukset menee perille. Activessa sitten taas on, mikä tuntuu ainakin, loppumaton range. Ja ohjusvaroitukset tulee kun ohjus on 2m päässä lentovärkistä, mikä tarkoittaa että varmaan 99% ohjuksista osuu. Ja tämän päälle voi ampua 6 niitä paskiaista parin sekunnin sisään. Ja aina välillä ohjukset ei välitä vaikka välissä olisi vuori tai talo, tulee läpi vain.

Muutenkin tuntuu että DICE on viime pitkäperjantain takia päättänyt että on Stingerien/Iglojen/Mobile AA:n aika hallita ilmoja. Suurin osa kentistä on postimerkin kokoisia ja tasoitettu vatupassilla. Ei ole kuin parissa kentässä paikkaa johon scout voi piiloutua. Attack helikopterilla edes turha koittaa. Muutenkin Attack helikopteri vaatii 3 heatseekkeriä että esim harjoittelu kentässä voi UAV:n tiputtaa, kuin taas scout tarvii 2. Latausajat gunnerilla on aivan kauheaa kuraa, ja muutenkin 30mm tuntuu heikolta. Ja päälle vielä kopteri kääntyy ympäri jos saa osuman Iglasta/Stingeristä/Active Radarista/pikkukivistä/vihasista katseista/melkein ihan miltä muulta asialta mitä pelistä löytyy.

Hävittäjissä on unlockit sellaisia että pitää vaan ajatella että mitä helvettiä DICE oikeen ajattelee. TV ohjuksia attack jetiin, millä on jo helikoptereista vaikea osua mihinkään. Hävittäjässä ne aiheuttaa koneen stallin, ja tällä hetkellä aiheuttaa kaiken lisäksi 'Killed in Action' viestin ja tuhoutuneen koneen. JDAM pommit on kuin pikkukivillä heittelis tankkia, eli ei oikeen tee damagea ja muutenkin vaikea tähdätä. Mihin jäi BF2 tyylinen CCRP tähtäin(keppi missä pallo päässä hudissa, pallo kertoo suunnilleen mihin pommit osuu).

Stealth hävittäjistä ei oikein osaa sanoa mitään, tykkiä juuri buffattiin mutta eipä sillä ole asiaa muita kuin jeeppejä ampua(cooldowniin asti ammut tankkia = 18 damage). Muuten kokonaan ilmasta ilmaan tyyliin mennään, parempi se kuitenkin on A-10:n kanssa esim ilmassa taistella, hitaampi se on mutta ainakin osaa purra..

Vois olla parempi että BF5:sessa DICE/EA ottaa leaderboardeilta pari sataa "kovinta" tyyppiä jokaisesta ajoneuvo listasta(hakkereita lukuunottamatta), heittää niille Closed Alphaan inviten ja antaa niitten h*orata ajoneuvoja kunnolla ja katsoo että miten asiat toimii. Tuntuu siltä ettei ketään edes lentänyt DICE:n puolelta koptereilla/hävittäjillä, tai istunut MAA:ssa ihan vain kettuilu mielessä ja katsoa kuinka ylivoimainen jokin asia on. Voisi kuvitella että jos kaveri on pelannut BF4 esim 100 tuntia ja niistä 90 on ollut MAA:ssa ja saanut sen miljoona tappoa hän osaa h*orata kunnolla sen kanssa.. xD

Eiköhän omien hajatuksien vuodatus ollut aika lailla tässä. Loppuun voisin vielä kertoa että PuuCee puolella ite hakkaan peliä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kunpa Dice muuttaisi ajoneuvojen käyttöä niin että kaikilla on niitä mahdollisuus käyttää eli esim helikoptereita voi käyttää sama pelaaja 10min per kenttä jonka jälkeen se palautuu baseen muidenkin käytettäväksi ja kuskit lähtee varjon kanssa kenttähommiin vuorostansa. LOISTAVAA!

En kertaakaan ole tuota scouttikopteria itselleni saanut pelin alussa, onko siihen jokin tehoräpsytys millä se sieltä valikosta napataan? Sitten sillä hermannin pillisquadi lentelee koko matsin..

Kumpa DICE muuttaisi sen ajoneuvokaappauksen siihen vanhaan hyvään tapaan jossa kaikki spawnasivat jalkamiehinä, jonka jälkeen alkoi kilpajuoksu kopterille.
Yleensä 90% joukkueesta oli vainaita ennen kuin kopu nousi ilmaan parin RPG:n saattamana


Mine?
 
Vastaus: Battlefield 4

Tänään meni kyllä yksi erä Hainaniakin ilman lagaamista, Lancangia en ole vielä kerinnyt pelaamaan. Sen sijaan PS4-bäfä kaatui ensimmäistä kertaa, mutta toisin kuin PS3:lla niin ei leiponut konetta jumiin, vaan heitti error-ilmoitusta ja alkuvalikkoon.
 
Vastaus: Battlefield 4

Lisäilkääpäs Inperfekt PS4 kaveriksi, jos peliseuraa puuttuu! Huomaa heti, että 64 pelaajan servut vaativat toimivan squadin ollakseen nautittavia. Ps3:n vähäisillä pelaajamäärillä onnistui sooloaminenkin BF3:ssa, mutta eipä enää :D
 
Vastaus: Battlefield 4

Kopu voi vetää rauhassa rallia? Ensimmäinen osuma ja sinulta häviää kaasu ja alat pyöriä ilmassa n. 5sekunnin ajan -> heti perään toinen osuma ja et pääse siitä mihinkään vaan jäät jopa paremmin huulille kuin tankit. (Todistit juuri että et tiedä BF4:n kopteri asiasta mitään).
Ok, rauhassa vähän liioittelua, mutta kuitenkin eri luokkaa kuin tankeilla.

Ja miksi hitsaajiin luottaminen on väärin? Eikös tämä ole sitä tiimipeliä, josta täälläkin foorumeilla kovin itketään? Ja nämä eväät ovat tällä hetkellä, ILMAN NÄITÄ teidän korjaajia, todella vähissä. Toisin sanoen et tee sillä scoutilla mitään ilman sitä korjaajaa tietyissä mapeissa (lue vanhat viestini tästä threadista jos et tiedä mitä tarkoitan).
En ole sanonut, että on väärin, vaan omasta mielestäni kopterin ilmassa pitäminen kuuluu lentäjälle. Temppuina flaret/ecm (joiden cooldownia tulisi lyhentää) ja erilaiset väistötoimenpiteet. Hyvin voi esim. häippästä stinglan kantamalta kun näkee mistä päin piiputetaan. Below radar olis aika kova saada tähän avuksi. Ei vaan mun mielestä käy järkeen, että yks sormi pädillä, loput nenässä hitsataan reikää kopterin seinään, oli se sitten kuinka tiimityötä tahansa (mille muuten tunnutaan antavan aivan liian suuri itseisarvo näillä foorumeilla).

Selitetään taas rautalangasta kun et tiedä mistä puhut... ":D"
a) Korjaajan kanssa tilannehan on 2v1, eikö totta?
Ei tilanteessa, jossa toinen korjaa ja toinen paukuttaa stingerillä kylkeen. Se on 1v1. Tästähän oli kyse: kuuluuko yhden jätkän korjata nopeampaa kuin yhden vihollisen tehdä stingerillä tuhoa. Mielestäni ei kuulu. En ottanut kantaa muuhun kuin tuohon. Olen siitä samaa mieltä, että kopterit lamautuu osumasta aivan liikaa, että pilotti voisi kunnolla reagoida tilanteeseen. Se on kuitenkin oma ongelmansa, jota ei mielestäni tule kompensoida ylitehokkaalla korjaamisella.

Teen vielä pointin selväksi, ettei tarvi turhasta vääntää: Hekot ovat liian heikkoja tällä hetkellä. Ratkaisu: parannetaan hekoja/heikennetään IT:tä, ei tehdä hitsipilleistä hekoille elinehtoa. 10000 kertaa mieluummin otan tilanteen, jossa lentäjä taidolla pysyy ilmassa kuin perässä kuolaava korjaaja "tiimityöllä" sen siellä pitää.

E: Kyllä ne korjaajat saa siellä mun puolesta olla, mutta vaikutukset voisi olla lähempänä nähtyä vaivaa ja puuhasta koituvaa riskiä.
 
Ylös Bottom