Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tänne vois joku kiltti laittaa koodia yksityisviestillä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Minullekkin kelpaisi Beta koodi. Laittakaapa vaikka joku YV:nä minulle, jos on.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On se kumma että heittää 5 minuutin pelisession jälkeen serveristä ulos ja sanoo tarkista nettiyhteys:mad: mulla on usa beta :rolleyes:, laittaa ihmetyttämään toi servusta ulos heittäminen koska oon pelannut MAG-betaa ja mag:issa maks pelaajamäärä on 263(muistaakseni) eikä yhtään lagita mutta tämä beta lagittaa aivan jumalattomasti :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On se kumma että heittää 5 minuutin pelisession jälkeen serveristä ulos ja sanoo tarkista nettiyhteys:mad: mulla on usa beta :rolleyes:, laittaa ihmetyttämään toi servusta ulos heittäminen koska oon pelannut MAG-betaa ja mag:issa maks pelaajamäärä on 263(muistaakseni) eikä yhtään lagita mutta tämä beta lagittaa aivan jumalattomasti :(

Sattuuko sulla olemaan langaton nettiyhteys käytössä? Mulla on aina sama ongelma BF: BC nettipelin kanssa ja sain ongelman korjattua sillä että laitoin nettipiuhalla pleikkarin modemiin kiinni ja johan alko toimimaan:D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jos jollain sattuu olemaan vielä koodeja jäljellä niin laita yksityisviestiä. Kiitos.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On se kumma että heittää 5 minuutin pelisession jälkeen serveristä ulos ja sanoo tarkista nettiyhteys:mad: mulla on usa beta :rolleyes:, laittaa ihmetyttämään toi servusta ulos heittäminen koska oon pelannut MAG-betaa ja mag:issa maks pelaajamäärä on 263(muistaakseni) eikä yhtään lagita mutta tämä beta lagittaa aivan jumalattomasti :(
Itseäni lainaten:
Kuulostaa NAT ongelmalta ja jos on kyseessä motukka nimeltä telewell, niin yksi ohje löytyy täältä
ja lisää ohjeita löytyy tuolta verkkoasiat-osiosta.

Lisäksi tuo yo. vinkki koskien Telewell tw-ea510 käyttöä, että jos on langalla kiinni motukassa, niin laitat pleikan kiinni siihen 3 tai 4 porttiin
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Sori olis pitänyt surffata ketju läpi mutta mistäs muualta noita koodeja sai kun Battlefieldin sivulta. Saiko ennakkotilaamalla verkkokaupasta? Toimiiko ne koodit kun luin,että olis ongelmia?

Kun ei ole tuota COD:ia jaksanut hommata kaipaa pikkuhiljaa uutta ammuttavaa...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kohtahan vois alkaa taas sutiin. Oiskos kellään squadis tilaa/tarvetta yhdelle jantterille?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Sattuuko sulla olemaan langaton nettiyhteys käytössä? Mulla on aina sama ongelma BF: BC nettipelin kanssa ja sain ongelman korjattua sillä että laitoin nettipiuhalla pleikkarin modemiin kiinni ja johan alko toimimaan:D

Jep langaton nettiyhteys on :rolleyes: täytyypä kokeilla tota kiitos vastauksesta:D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Voehan kiesus!
Tässä on nyt tullut etittyä koko internetti läpikotaisin koodia ettiessä, mutta kuten meikäläisen tuurilla niin joka paikasta on ollut koodit loppu. :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Olisi todellakin mahtavaa, jos joku olisi riittävän antelias luopuakseen yhdestä ylimääräisestä betakoodista meikäläiselle :eek:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On tässä kyllä jotain :D tullut pelattua yli 10tuntia ja ei vieläkää rupee tympimään muut kuin uber tank ownerit, jotka on pirun vaikee saada hengiltä. Tosin myönnän että joskus olen itsekkin semmoiseen syyllistynyt:( Kohta aukeaa engineerille uzi, saas nähdä mimmonen räpätin on... Sniperille tahtoo olla hidasta saada niitä uusia snipuja samoiten assaultille.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Nopeimmalle koodi vapaana! Jos kiinnostaa niin YV:tä vain tulemaan ;)

-SBX
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

HYvä, peli mutta ärsyttäviäkin kokemuksia:
- Peli spawnaa suoraan tulituksen keskelle tai snipu-kämpperin tähtäimeen.
- Parhaassa pelissäni olin jo jollain 25/2 kill ratiolla kun kone ilmoitti tylysti "connection lost" eli hostilla paloi ilmeisesti kääämit. Näytti että mitalit jäivät, mutta statsit eivät päivittyneet. Tätähän tämä serveripelleily on konsolipuolella jo jonkun aikaa ollut. Jotkut eivät vaan kestä ottaa turpaansa. Itse oon mukisematta pelannut vastaavia 2/20 pelejä loppuun vaikka ärräpäitä onkin lennellyt.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On tässä kyllä jotain :D tullut pelattua yli 10tuntia ja ei vieläkää rupee tympimään muut kuin uber tank ownerit, jotka on pirun vaikee saada hengiltä. Tosin myönnän että joskus olen itsekkin semmoiseen syyllistynyt:( Kohta aukeaa engineerille uzi, saas nähdä mimmonen räpätin on... Sniperille tahtoo olla hidasta saada niitä uusia snipuja samoiten assaultille.

Kyllä tämä liimaa peliasemalle pitkäksi aikaa. Ei taas eilenillalla/ yöllä ajatellu tuota aikaa yhtään, on se niin vetävä :D
Tosiaan ei nuo tankit niin ylivoimaisia ole, jos (kuten jama jo aiemmin mainitsikin) ryhmältä löytyy kunnon yhteispeliä. Tästä oli ihan hyvä kokemus eilen, kun tuli pelattua useampi tunti täysin samassa squadissa. Kaikki oli kyllä tuntemattomia, mutta olipa tuhoisaa jälkeä kun kaikki silti saivat tehtyä oman osansa ryhmässä. Ja vielä se, että kaikki käyttivät eri kittejä, auttoi eteenpäin. Squadi toimii mielestäni ehkä parhaiten lääkintä, assault, engineer yhdistelmällä. Toki jos neljäs on niin onhan se snipukin hyvä, mutta squadin mukana temmeltäessä snipu meinaa olla liian lähellä taistelua. Tosin voihan sille haulikon valita niin voi paremmin olla lähitaistelussa.
Snipullakin on tullu kyllä peliaikaa paljon, usein juuri silloin kun squadin temmellyksestä ei tule mitään. Silloin jää usein tukemaan muiden hyökkäystä.

Eipäs tästä kaipaa enää mitään muuta kuin erilaisia kenttiä, joita varmasti sitten varsinaisessa pelissä nähdään.

Vierimaalle, ei tuo connection lost johdu "hostin" käämeistä. Pelissä sattuu olemaan kiinteät serverit, joten pelin katkeaminen on ihan omasta päästä kiinni.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Pelissä sattuu olemaan kiinteät serverit, joten pelin katkeaminen on ihan omasta päästä kiinni.

Korjaan ihan pikkuisen, eli pelin katkeaminen on lähes aina omasta päästä kiinni. Ainakin betan ensimmäisinä päivinä oli suuren yleisöryntäyksen seuraksena servujen kaatumisia. Itsekin pelasin yhden illan niin, etten saanut yhtään peliä päätökseen asti, aina katkesi yhteys. Ja sama oli muillakin pelaajilla. Nyt on tosiaan toiminut ongelmitta jo pidemmän aikaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Juu ei ne tankit ole mitenkään ylivoimaisia. Itse tykkään juosta c4:sen kanssa tankkeja metsästäen :) N.4-5 tankkia tulee tuhottua matseissa. Joskus menen sellasella fiiliksellä että yritän tuhota vaan vihollisten tankkeja. :D Mikäs sen mahtavempaa kun tankit tulee sellasella "tapan kaikki olen paras fiiliksellä" ja itse saat napattua C4.sta kylkeenkiinni ja nautiskellen painat räjäytys nappia.. KaBoom...!!..

Ollut myös naurussa pidättelemistä muutaman kerran. Siinä ekassa osuudessa 4vihollis snipua istu vuorella vierekkäin kiven takana. Pääsin hyvin kiertämällä yllättämään seläntakaa.. Ei muuta kun moraa heilumaan. :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom