Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Juu ei ne tankit ole mitenkään ylivoimaisia. Itse tykkään juosta c4:sen kanssa tankkeja metsästäen :) N.4-5 tankkia tulee tuhottua matseissa. Joskus menen sellasella fiiliksellä että yritän tuhota vaan vihollisten tankkeja. :D Mikäs sen mahtavempaa kun tankit tulee sellasella "tapan kaikki olen paras fiiliksellä" ja itse saat napattua C4.sta kylkeenkiinni ja nautiskellen painat räjäytys nappia.. KaBoom...!!..

Ollut myös naurussa pidättelemistä muutaman kerran. Siinä ekassa osuudessa 4vihollis snipua istu vuorella vierekkäin kiven takana. Pääsin hyvin kiertämällä yllättämään seläntakaa.. Ei muuta kun moraa heilumaan. :)

Onko kukaan vahvistanut, että bad companyssä käytetty puukko on juurikin mora? :D Minua ei oo tuhottu kuin kerran c4:lla kun tankilla oon riehunu. Kuolema tullut yleensä sillä UAV laitteella
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

En ole varma näkyykö my stats kohassa oikeeta tulosta, mutta ainakin leadboardsilla näkyy täysin oikeet statsit. Eli kaikki pisteet sun muut. Niiltäki ajoilta kun ei saanu pisteitä tai on peli heittäny ulos.

Seuraavaks saan medicille sen vikan parannuksen :) (en aseen) Se on se mikä parantaa tarkkuutta. Tyhmässä järjestyksessä tulee muute aseet ainaki medicille.. :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On muuten ihan mahtava classi toi assault. On sillä nyt se paras punapiste, seuraavaksi tulis AUG. Hauskinta siinä on se haasteellinen aseiden saanti, kun kestää pitkään saada unlockeja. ^^ En jaksa odottaa että saan M4. Ja tuo toka unlock tähtäin on ihan mahtava! Sillä pystyy kivasti ampumaan lähitaisteluissa, ja kauemmas myös. tokassa basessa kiva ampua vihuja nuppiin kun kurkkivat ikkunoista ja aitojen yli, mutta sitten tulen XM8:lla ja sitten headshot. tällä hetkellä Rank 4 goldstar tossa XM8:ssa, 53 killiä seuraavaan. ^^ Kait sen saa ennen AUG:tä.


Luultavasti koitan kokopelissä saada ekana tuolle assaultille kaiken. :P
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tämäkin oli niinkuin MAG ainakin minulla, eli piti pelata montakertaa ennen kuin alkoi tuntuu hyvältä. Lopulta tämä on aika mukavaa menoo. Mönkkärillä on kiva päästellä;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Meikä olis valmis maksamaan muutaman euron jos joltain ystävälliseltä liikenisi tuo beta koodi. Intissä mennyt mahdollisuudet ohi :/

Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ilmeneekös muilla semmosta että niissä pelien välisissä listoissa on rankit ja pisteet isommat kuin leaderboardilla? Itellä on boardilla rankki yhtä tai kahta alempi kuin itse "pelin sisällä".

Tutkin noita statseja ja näytti silt et osasta tavaroista puuttuu pisteet ja suoritukset täysin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On muuten ihan mahtava classi toi assault. On sillä nyt se paras punapiste, seuraavaksi tulis AUG. Hauskinta siinä on se haasteellinen aseiden saanti, kun kestää pitkään saada unlockeja....
Luultavasti koitan kokopelissä saada ekana tuolle assaultille kaiken. :P


Tuo sama kävi aluksi mielessäni, että pelata yhdella "ukolla" kaikki auki ja siirtyä seuraavaan.
Mutta kun aloin betaa pelaamaan tulin lähes heti siihen tulokseen ettei siinä ole järkeä, vaan pelin edettäessä on valittava sopiva / järkevä "ukko" mikä parhaiten sopii tilanteeseen.
Näin auttaa parhaiten "omaa" tiimiä.Näin ei myöskään kenties tule kyllästymistä johonkin, kun vaihtaa välillä muuhun.

Tankilla ajosta tuli mieleen että sillä ei vaan pitäisi mennä liian aikaisin kovin lähelle eikä välttämättä olla liian kauan samassa paikassa paikallaan, mutta
joskus jalkamiehet jäävät jotenkin odottamaan että tankki menisi niin sitten se on vain alettava valumaan.
esim. jos sinne keskivaihteen kaupunki sokkeloon tunkeutuu liian aikaisin niin kyllä sieltä lähtö tulee ja pian tai saa olla aika mestari tankkia käsittelemään ja
tietysti taitava korjaaja mukana joka osaa lähi vihut listiä siinä sivussa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Pakko se on varmaan itsekin koodia pyydellä. :rolleyes: Eli jos joku omistaa ylimääräisen koodin ja haluaa luopua siitä, niin minulle voi antaa sen yksityisviestillä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Minä tykkään ja kovasti!
Itse sain koodin gamespotin kautta ja kävi pieni kämmi ja joudun nyt pelaamaan varakäyttäjällä.
Eli jos jotain kiinnostaisi squad pelaaminen, niin saa lisätä joulu123 :D

Tilasin pelin verkkokaupasta, joten yksi koodi olisi minulla kohta vapaana. Saa laittaa privaa jos kiinnostaa. En vain tiedä koska koodi saapuu.

Itse en tykkää Assault luokasta, vaan käytän tilanteen mukaan kaikkia muita kolmea.

Onko kenelläkään tietoa onko tulossa uusia kenttiä/ajoneuvoja ennen julkaisua?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Minä tykkään ja kovasti!
Itse sain koodin gamespotin kautta ja kävi pieni kämmi ja joudun nyt pelaamaan varakäyttäjällä.
Eli jos jotain kiinnostaisi squad pelaaminen, niin saa lisätä joulu123 :D

Tilasin pelin verkkokaupasta, joten yksi koodi olisi minulla kohta vapaana. Saa laittaa privaa jos kiinnostaa. En vain tiedä koska koodi saapuu.

Itse en tykkää Assault luokasta, vaan käytän tilanteen mukaan kaikkia muita kolmea.

Onko kenelläkään tietoa onko tulossa uusia kenttiä/ajoneuvoja ennen julkaisua?
Kenttiä on vissii lumesta aavikkoon ja ajoneuvoja tulee mm. helikoptereita ja vesiskootteri. (on muitakin)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On tässä kyllä jotain :D tullut pelattua yli 10tuntia ja ei vieläkää rupee tympimään muut kuin uber tank ownerit, jotka on pirun vaikee saada hengiltä. Tosin myönnän että joskus olen itsekkin semmoiseen syyllistynyt:( Kohta aukeaa engineerille uzi, saas nähdä mimmonen räpätin on... Sniperille tahtoo olla hidasta saada niitä uusia snipuja samoiten assaultille.
Tankit saa helposti pois hengiltä liimaamalla C4:t mönkijän/jeepin keulaan ja huristelemalla sillä tankin kylkeen. Hyppy ajoneuvosta ulos 10m ennen kohdetta ja painetaan nappia. Eilen hyökkääjien puolella pelatessa tuli kerralla +380 pistettä kun heti pelin alkaessa tein pommi-iskun portin nurkilla odottaneeseen ryppääseen.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tankit saa helposti pois hengiltä liimaamalla C4:t mönkijän/jeepin keulaan ja huristelemalla sillä tankin kylkeen. Hyppy ajoneuvosta ulos 10m ennen kohdetta ja painetaan nappia. Eilen hyökkääjien puolella pelatessa tuli kerralla +380 pistettä kun heti pelin alkaessa tein pommi-iskun portin nurkilla odottaneeseen ryppääseen.

Kyseessä pelisarjalle tuttu klassikko, kaukolaukaistava pommiauto.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kyseessä pelisarjalle tuttu klassikko, kaukolaukaistava pommiauto.

Juup, ns. jihad-jeep.
Ketuttaa kylllä kun jäi toi koodi saamatta, kaikenmaailman GoW- koodeja tippuu, muttei sitä joka oikeasti kiinnostaisi..
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On muuten maailman turhin tuo sniperin "paras" kiikari... Repesin aika totaalisesti, kun tuon unlockin sain eilen. Puhun siis siitä "lähikontakti"-optiikasta, enkä suinkaan siitä 170000 pojoa vaativasta. :p

Aika huonosti vaan on ollut aktiivista suomalaista peliseuraa, joten saa lisäillä tosiaan minut sinne listalle. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Sama vika rahikaisella. :) Haitanneeko tuo kun nollaantuu statsit kuitenkin, kun itse valmis peli ilmestyy. Bugeja piisaa, mutta niistä kannattaa tosiaan ilmoitella tekijöille, että poistuvat julkaisuun mennessä. Paras tähän mennessä taitaa itsellä olla kun respasin tiimiin ja respapaikka oli 5 metriä maan alla ;D

Ilmeneekös muilla semmosta että niissä pelien välisissä listoissa on rankit ja pisteet isommat kuin leaderboardilla? Itellä on boardilla rankki yhtä tai kahta alempi kuin itse "pelin sisällä".

Tutkin noita statseja ja näytti silt et osasta tavaroista puuttuu pisteet ja suoritukset täysin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kun camppi on päivän puheenaihe, voi tässä pelissä sen puolen kuitata nopeasti jo heti spawnin jälkeen. Näyttää aina mistä ja kuka on ampunut, siitä vaan heti pienelle revanssiretkelle ja loppu ne puuhastelut lyhyeen. Kannustaa myös leiriytyjää vaihtamaan paikkaa.

Äsken makia voitto ja pelin oman puolen ykkössija, vaikka varsinaisesti ei pommia ehtinyt itse asentamaan. Insinöörinä juostiin hullua ravia pitkin ja poikin näitä puolustaja parkoja puhdistellessa. Alussa kannattaa rojauttaa julkisivut omiin päin ettei sieltä päästä jatkossa yllättämään. Tämän jälkeen puhkomaan omille edullisia sisäänmenoreittejä ja aiheuttamaan yleistä sekasortoa.

Hyvältähän tämä maistuu, aito Battlefield vaikka ei ole vielä kaikkia puolia itsestään paljastanut.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On muuten maailman turhin tuo sniperin "paras" kiikari... Repesin aika totaalisesti, kun tuon unlockin sain eilen. Puhun siis siitä "lähikontakti"-optiikasta, enkä suinkaan siitä 170000 pojoa vaativasta. :p

Tuli kyllä hetki naurettua sille. Snaipperin toinen kiikari, se 12x, bugaa ainakin mulla, kun se näyttää täsmälleen samalta kuin se mikä on alussa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kyseessä pelisarjalle tuttu klassikko, kaukolaukaistava pommiauto.
Modern Combatin kattoluukkumersusta ei tarvinnut edes hypätä pois kun laukaisi seenelkut. Vaihtoi vain paikkaa siihen kattoluukulle ja huusi Allahu Akbar kun painoi nappia :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Modern Combatin kattoluukkumersusta ei tarvinnut edes hypätä pois kun laukaisi seenelkut. Vaihtoi vain paikkaa siihen kattoluukulle ja huusi Allahu Akbar kun painoi nappia :D

Ainut vain että saatto vähän munat käristyä ukolta silloin tällöin tuota tehdessä :eek:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

osaisko joku neuvoa että miten rpg:llä voi lukita esim. tankkiin kun on ampunut siihen sillä tracer-pistoolilla?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom