Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tuli kyllä hetki naurettua sille. Snaipperin toinen kiikari, se 12x, bugaa ainakin mulla, kun se näyttää täsmälleen samalta kuin se mikä on alussa.

Niin se näyttääkin, ainut mikä muuttuu on zoomi :) nimittäin kaikki näkyy paljo lähempänä.

osaisko joku neuvoa että miten rpg:llä voi lukita esim. tankkiin kun on ampunut siihen sillä tracer-pistoolilla?

Kun ampuu sillä tracerillä nii sen jälkee pitää sitä tähtäintä kohdalla, et alkaa vilkkua ja sit vaa ampuu :) noin mä ainaki teen.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kun ampuu sillä tracerillä nii sen jälkee pitää sitä tähtäintä kohdalla, et alkaa vilkkua ja sit vaa ampuu :) noin mä ainaki teen.

Öö, ei aivan. Ensin kun ampuu tracerilla ja sitte ottaa sinkon ja tähtäintä pitää siinä neliössä niin kauan että vilkunta loppuu ja sit vasta poksauttaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Beta-koodeja jos joltain löytyypi niin olisi hienoa löytää tälläinen yksityisviestillä lähetettynä tuolta postilaatikon puolelta. Kiitoksia etukäteen.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tuli kyllä hetki naurettua sille. Snaipperin toinen kiikari, se 12x, bugaa ainakin mulla, kun se näyttää täsmälleen samalta kuin se mikä on alussa.

Jos tarkoitatte sitä 4x kiikaria, niin sehän on aivan törkeän tappava yhdistelmä sen 88-sniperin kanssa. On nopeaa tähdätä sillä, ja ylävartaloon ammuttuna vielä suht tehokas. Sopii lähitaisteluunkin. Nimimerkillä sniperillä planttaamaan pommi, C4 pommin päälle ja sitten puskaan vahtaamaan snipulla ja triggerillä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Joo, beta koodille olisi tarvetta täälläkin .Jos jolla kulla yksi ylimääräinen sellainen sattuu olemaan, laittaisitko sen privana niin pääsee rytinöihin mukaan:D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Täällä vois olla kans kiinnostusta betakoodia kohtaan.. :) Rohkeesti vaa viestiä jos ylimäärästä löytyy.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ketuttaa kylllä kun jäi toi koodi saamatta, kaikenmaailman GoW- koodeja tippuu, muttei sitä joka oikeasti kiinnostaisi..

Vaihdetaanko?

Tulipa eilen koettua jälleen riemukkaita hetkiä kun sai kuulla koviksilta kunniansa. Tapoin levelin 33 omaavan sniperillä pelaavan jantterin UAV-kopille puukolla. Juoksin läheiseen taloon "piiloon" kun tiesin kuinka ko. jantteri kattoo Killcamista mihin menin tapon jälkeen. Kun Killcam meni kiinni, juoksin vastakkaiseen nurkkaan istumaan ja kun ko. sniper juoksi taloon puukko heiluen niin hyppäsin niskaan ja puukotin toistamiseen. Kävin ko. tapauksen jälkeen niistämässä pari takalinjan mediciä ja sniperiä ja palasin etulinjaan.

Tuli sitten viestiä, että "Fucking camper noob!". Vaikka provoihin ei saisi lähteä mukaan niin vastastin "Use the killcam. Besides, you're the one who's playing a high-level sniper.". Parin asiattoman viestin jälkeen laitoin sällin estolistalle ja reporttasin PSN:iin paskaisista viesteistä. Kokeeko muut tällaista? Itse olen vasta levelillä 17 ja pelaan engineerillä. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On muuten maailman PIIP tuo sniperin piip kiikari... piip aika piip kun tuon unlockin sain....

Käytä hyvä mies spoiler toimintoa kun paljastat pelissä tulevien aseiden toimintoja ovatko ne hyviä vai mitä.
Kaikki eivät välttämättä ole saaneet niitä vielä ja eivät välttämättä halua tietää etukäteen onko ne mitä.
Minä en ainankaan olisi halunnut tietää, mutta luettu mikä luettu.
Spoiler toiminto löytyy 5 oikealta ja testinä näin
siinä lukee Spoil
eli värjää tekstisi ja valitset sitten spoiler -toimito.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Unlockien toiminnothan on luettavissa itse pelissä, joten en kutsuisi sitä spoilaamiseksi jos puhuu jotain jonkun tietyn unlockin toimivuudesta/tehosta. Mypinion.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Unlockkien toiminnot tosiaan kuvataan pelissä hyvin tarkkaan, mutta ne eivät ole luettavissa ennen kuin ne on ansainnut.
Käy vaikka tarkistamassa. ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Käytä hyvä mies spoiler toimintoa kun paljastat pelissä tulevien aseiden toimintoja ovatko ne hyviä vai mitä.
Kaikki eivät välttämättä ole saaneet niitä vielä ja eivät välttämättä halua tietää etukäteen onko ne mitä.
Minä en ainankaan olisi halunnut tietää, mutta luettu mikä luettu.
215535297_B2j5j-L-2.jpg

Betaa pelailtu joku 5-10 matsia. Hyvää tavaraa BF:BC:n ja BF1943:n hengessä, tulee poistettua. Masentavaa vaan tuo tankin ylivoima, varsinkin siellä viimesellä puolustuspään spawnilla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

E: Sain koodin, kiitos :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Käytä hyvä mies spoiler toimintoa kun paljastat pelissä tulevien aseiden toimintoja ovatko ne hyviä vai mitä.
Kaikki eivät välttämättä ole saaneet niitä vielä ja eivät välttämättä halua tietää etukäteen onko ne mitä..

Juu, jos ei todellakaan tajua lukea x-painamalla unlockien kohdalla hyvinkin tarkkaa kuvausta, niin anteeksi tämä "spoileri"... :p

Sieltä löytyy ihan käsittämättömän turha lähitaisteluun tarkoitettu kiikari, joka ei suurenna sitten senttiäkään! Hauskaa on se, että ensin unlockeista tulee 4 X, sitten 12X ja vasta sen jälkeen pitänyt tuollainen tunkea siihen kun ainakin itsellä tulee jo ihan refleksinä pisla/puukko käteen moisilla etäisyyksillä ... Olisi vaikka mieluummin jokin 12x kiikari, jolla voi merkata vihollisia yksi kerrallaan näkyviin kartalle kuten motion sensor tekee... :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Betaa pelailtu joku 5-10 matsia. Hyvää tavaraa BF:BC:n ja BF1943:n hengessä, tulee poistettua. Masentavaa vaan tuo tankin ylivoima, varsinkin siellä viimesellä puolustuspään spawnilla.

Tankkien ylivoima lähtee sillä, että viitsii vähän engineerinä uhrautua ja unlockaa...
TELAMIINAN ja kylvää niitä niin prkleesti. Kun joskus saa vielä paremman singon kun tuo rpg, niin alkaa ihan uudenlainen tankkikato käydä siinäkin vaiheessa. ;)

Viimeisessä vaiheessa auttaa kovasti jos onnistuu käymään ennen hyökkääjien spawnille ehtimistä tekemään spoilerissa mainitun/ käyttää satcheleita. Tasoittaa kummasti. Mielestäni medicit on tärkeimpiä tuon viimeisen puolustuspään classi eikä niitä ole ikinä liikaa siellä kämpässä. Itse lähes aina hoidan tuota puolta siinä ja voittoja on tullut suurimmaksi osaksi tähän mennessä. Enimmäkseen respassa kämppivät (hyökkäävät?)sniperit ärsyttää tuossa viimeisessä vaiheessa. :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom